Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Haar eerste keer
Ik heb al 14 maanden een vriendin. Toe we negen maanden haden is dit gebeurt. Op een vrijdag avond hadden ik mijn vriendin en mij neef en zijn vriendin (toevallig de beste vriendin van Nadia mijn vriendin) het over onze eerste keer. Ik en mijn neef hadden het eigelijk al een keer gedaan maar de meisjes niet en vonden dat het tijd was. Nadia die was vast beraden om het voor haar 16de te doen(ik ben 17 en had het op mij 15de voor het eerst gedaan). Toen we naar huis liepen kwam het gesprek tussen mij en Nadia weer na boven. Ze vroeg mij of ik haar wilde ontmagen, maar wel op een bijzondere manier. Ik vond het niet erg en vond negen maanden lang genoeg om van elkaar te genieten. Ze belde me die avond nog om door tegeven dat haar ouders niet thuis waren het weekend en dat ze alleen was, dus of ik eff langs wou komen. Zaterdag avond om 6 uur stond ik bij haar op de stoep ik had exsta kleren bij me voor als ik de nacht daar zou door brengen. We deden alle lichten uit en gingen naar boven. Boven deed ze me tas open ze zette mijn tandenborstel in de bad kamer maar deed daar wel lang over toen ze terug kwam had ze een kleine linne rokje aan en een kort topje tot onder aan haar borsten ik zag ook dat ze haar navelpiersing had veranderd er hing een soorte hangerje aan waar aan het woord sex zat, en ze had een pakje condooms bij zich. Dat gaf mij al een seintje. Nadia kwam dicht bij mij zitten en we begonnen te kussen eerst zonder tong maar die kwam snel in het spel ik voelde mij pik hard worden en begon haar in haar nek te kussen heel zachtjes beet ik in haar nek en vreef ik over haar linker borst. Ze kreunde heel zachtjes. We vielen op het bed en ze deed mij vest open , ik trok die uit. Ze begon mij t-shirt uit te trekken en begon over mijn rug en buik te vrijven. Ik deed mijn hand onder haar rokje om tekijken of ze al nat was, en dat was ze. Ze begon op dat moment mijn riem open te trekken en zei dat ik mijn broek moest uit trekken. Ik stond daar ik mijn boxer en Nadia vond het niet leuk ze trok haar knoop open en trok haar rokje om laag. Ze had een roze doorschijnend stringeje aan. Ze trok me naar haar toe en zij " BEN Helemaal VAN JOU ". Ze zie het zo geil dat ik helemaal overtuigd was dat het zou gaan gebeuren. Ik deed haar topje uit en zag die prachtige cup C tevoorschijn komen. Ik had haar al een keer naakt gezien maar elke keer voelde ik me steeds goed om zo ver te komen want zo veel jongens hadden geprobeed haar uit de kleren te krijgen maar het lukte niet. Ik begon haar borsten te strelen . Maar opeens zei ze stop. Ik keek verbaast naar haar en vroeg of ze niet meer wilde maar ze zei neehj wacht ze stak een paar kaarsen aan en deed het licht uit ze zette een cd van Maraih Carey op en zei " En nu is het prefect". We gingen verder ik trok haar slipje naar beneden en begon haar te likken ze kreunden van genot en zei wel 20 keer dat ze van me houd. Toen ik klaar was trok ze mijn boxer naar beneden en begon mij af te trekken af en toe likte zij mij over mijn eikel . ze zei naae een paar keertje mij stijve in haar mond dat het tijd was.Ze deed een condoom om mij penis heen en Ze ging op haar rug liggen en deed haar benen wijd open. Ik ging op haar liggen en gleed met mij pik naar binnen ze kreunde van de pijn maar aan de andere kant zag ik haar genieten. Na een paar keer in en uit geweest te zijn kreunde ze nog alleen maar van genot. Na een paar keren begon ze hevtig te kreunen ik voelde dat ze aan het klaar komen was zelf was ik ook aaan het klaar komen. Ze begon heel veel en heel hard te kreunen " sneller snel sneller" begont ze te schreeuwen uit eindelijk stoop ik al mijn zaad ik mijn condoom ik voelde ook een warme zachte sapje om mij penins heen en wist dat zij ook klaar gekoemen was. "Ik hou van je je bent mij leven en nu hebben we pas echt een vaste relatie" zei Nadia hijgend en we tongde nog wat.
Daarna vielen we in slaap volgende ochtend kreeg ik een ontbijd op bed en bedankte Nadia me voor gisteravond.

Nu gaan we 14 maanden met elkaar en hebben al heel wat beleefd in bed. Maar ze blijft zeggen die eerste keer was prefect.

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online