Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Mn schoonzus.
Mijn schoonzus en ik.
Nooit uitgesproken maar lichaamstaal sprak boekdelen.
Op n keer bleef ze bij ons logeren en die avond dronken mijn vrouw,haar zus en ik nog n lekker drankje.
Op n gegeven moment ging ik douchen en zei zo lachendeweg tegen mn schoonzus dat ik dan lekker zou ruiken en schoon zou zijn omdat ik die avond bij haar zou slapen.
Zowel mn vrouw als mn schoonzus moesten alleen maar lachen.
na het douchen ging ik weer naar beneden en toen het bedtijd was zijn we naar boven gegaan en ging ik,alsof het normaal was,met mn schoonzus mee naar de logeerkamer...
We gingen bij elkaar liggen en begonnen wat te zoenen en ondertussen aan elkaar te voelen.
Al vrij snel kwam haar hand in mn slip maar ik vroeg haar daar voorzichtig mee te zijn want ik wilde heel graag eerst haar hele lichaam verkennen.
Dus wij trokken alle kledingstukken uit om al onze lekkere plekjes makkelijk te kunnen bereiken.
Dat heb ik dus ook gedaan en ik denk dat ik geen plekje overgeslagen heb maar wel heel bewust haar kutje voor het laatst bewaard...
Toen ik uiteindelijk mijn hand daar naartoe bracht kreeg ik de verassing van mn leven:
Haar kutlippen waren zo dik opgezet; wauw zeg en ze was echt helemaal drijf- en drijfnat...
Schijnbaar kreeg ze op dat moment n helder moment want ze wilde stoppen.
heel erg jammer maar misschien maar goed ook.
We stonden op uit bed en zij trok haar nachtjapon weer aan maar voordat ik de kamer uitging voelde ik nog heel even aan dat lekkere drijfnatte kutje..
Dus eigenlijk niets gebeurd maar ik hoop toch nog n keer op n herhaling maar dan graag met n meer Happy End...!

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 11 bezoekers online