Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Mn ex vriendin (PJ)
Zo kwam het dat ik onverwacht n keer bij n ex-vriendin langs ging voor n bakje koffie.
Zij was alleen thuis en was het huis een grondige poetsbeurt aan het geven.
Tijdens het koffiedrinken zag ik wel dat ze, volgens mij, onder dat eenvoudige poetsjurkje weinig aan had.
Op het moment dat ik weer weg zou gaan omdat ze het poetsen wel graag klaar wilde hebben nam ik haar in mn armen voor n lekkere zoen.
Toen voelde ik dus dat ze onder dat jurkje echt helemaal niets aan had.
Ik herinnerde mij nog van toen dat zij n heel gevoelig plekje had nl. haar kutje.
Dus ik schoot met mn hand onder dat jurkje en stopte n vinger in dat lekkere doosje en ja hoor.... ze was helemaal verloren..
Ter plaatse heb ik haar lekker gevingerd en gelikt tot ze klaarkwam.
dat is het voordeel van sex-met-je-ex:
Je weet wat ze lekker vind.
Dus om haar te pesten/plezieren gaf ik haar n 2e orgasme want ik wist nog dat ze vrij snel na de eerste keer weer n tweede keer kon komen.
"Wauw,zei ze, dat was al weer lang geleden dat ik zo klaar kwam".
Toen was het mijn beurt dus schoof ik in haar heerlijke natte kutje.
Maar goed dat ik het voorzichtig deed want haar kutje stond zo ver open van geilheid dat ik bang was dat ik er met mn ballen in zou verdwijnen.
Dat nummertje verliep fantastisch dus konden we beiden uit elkaar gaan met n tevreden gevoel.
Bij het afscheidskusje voelde ik nog even tussen haar benen maar ze kon beter snel naar de douche gaan want het liep al bijna bij haar knieen.
Zo,dat was n bakje koffie met surprise...

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 11 bezoekers online