Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

haar fantasie
Fanatasien……..Iedere vrouw heeft ze…Maar wat zou hij doen als hij ze zou weten.

Stel je voor mijn lange slanke geile lichaam in een body paars met zwart. Uitlopend in een punt op mijn buik en dan door naar een kleine string. Daarbij mooie kousen en stilettohakken. Mijn kleine maar stevige borsten worden omhoog geduwd door een halve cup waardoor de tepels net boven het randje uitsteken. Terwijl ik beweeg gaan ze vrolijk op en neer. Bij de gedachte aan jou worden ze al hard, hmmmm. Ik kom je tegemoet en mijn hand streelt de harde bobbel in je broek. Hmmm, lekker. Ik gooi je op het bed en ruk je overhemd open (drukkers, ben ik gek op). Dan maak ik je riem los en trek je broek naar beneden. Voor je het weet is alles uit. Ik ga met mijn tong langs mijn lippen en kijk je geil aan. Ik glij over je lichaam heen van beneden naar boven en raak je overal aan. Dan kijk ik je aan en zeg "Zo lekker ding eens kijken wat jij nog meer in huis hebt". Ik ga boven op je zitten en pak je armen vast. Dan duw ik mijn tong naar binnen en begin te tongzoenen terwijl ik met mijn kut langs je ballen wrijf. Alleen mijn string zit nog in de weg. Ondertussen duw jij m’n string opzij en begint me te masseren. Hmmm lekker zeg. Ik laat je los en langzaam trek ik m’n body uit terwijl jij toekijkt. Ja dat is beter. Ik zie je geile blik en denk "Ja schatje kijk maar goed want zo meteen gaan wij heerlijk neuken". Maar eerst gaan we nog wat anders doen. HaHa! Ik ga met mijn kut boven je gezicht zitten zodat je mij liggend kan likken en ik de druk kan bepalen. Hmm ja zalig zeg, ga door. Golven van genot gaan door mijn lichaam heen. Dan stop ik je en met een ondeugende blik zak ik af naar je penis. Hmmm lekker hij is al hard aan het worden. Mijn favoriete onderdeel. Ik lik, zuig en sop met mijn mond over je top heen. Mijn mond is goed nat dus dat lukt aardig. Steeds dieper en dieper mijn keel in. Ja ik hoor je al kreunen. Steeds harder wordt je, keihard. Tot je bijna explodeerd van genot. Dan stop je me en zegt met een ondeugende glimlach " Jij ontzettend geile sloeirie nu ga je mij neuken". Je pakt me beet en zet me bovenop je. Het enige waar ik nog aan kan denken is genot en jouw penis in mijn kut. Ik voel je penis bij mij naar binnen dringen, hard, keihard. Ik druk me tegen je aan zodat je nog dieper gaat hmmmm meer, ik wil meer, kreun. Ik kan me niet meer inhouden en begin wild te bewegen zodat je steeds dieper gaat. Ik draai rond met mijn heupen en hoor je kreunen. Ik denk "Ja schat ik zal je neuken tot je gek wordt van genot". Mijn vibrator pak ik erbij en ik hou deze tegen jou en mij aan op fullspeed. Dit maakt het genot nog intenser. We gaan tekeer, het bed kraakt aan alle kanten en ik kan me niet meer inhouden en schreeuw het uit. Dan worden we verscheurd door pure extase YES, YES, YES!! KREUN. Dan de climax. YESSSSSSS! Hmmm dat was lekker zeg.
Ik ga naast je liggen en kijk je aan. Je zegt " je bent echt ongelooflijk". Ik glimlach en zeg "Schat er is nog veel meer wat wij gaan doen." "Je was geweldig".
=================
Ik stap je kantoor binnen en loop naar je toe. Je draait je om en ik zie je denken. "Jammer, een spijkerbroek met T-shirt." Ik glimlach want ik weet wat er onder zit. Je staat op en duwt me tegen een bureau aan. Nog voordat je wat kan doen zeg ik "Wacht even schat, ik heb nog een verrassing". Langzaam maak ik mijn broek los en laat deze zakken, dan trek ik mijn t-shirt uit. Ik heb een rode jarreteltop aan met zwart borduursel en halve cups, wijd uitlopend aan de onderkant, kousen met een rode rand van kant en verder niets….geen string…..Mijn kut wacht uitnodigend en je ziet het vocht langs mijn benen lopen….. Ik loop naar je toe en druk mijn hete geile lichaam tegen je aan. In mijn onschuld wrijf ik met mijn borsten tegen jouw borst en stook het vuur op. Ondertussen doe ik de rits van je broek open en strijk je penis, langzaam en krijg al snel een reactie. Mijn genot zal het jouwe zijn.... We tongzoenen zo heftig dat er verder niets meer is. Ik wil maar één ding...door jou geneukt worden.... Mijn lichaam schreeuwt erom. Even geef ik je de tijd om je kleding uit te trekken en op adem te komen. Dan zak ik af naar je penis en begin als een waanzinnige te likken en te teasen. Mijn natte mond om jouw heerlijke penis, steeds dieper en dieper. Hmmm, heerlijk. Ik kan er geen genoeg van krijgen. Dan pak je me beet en draait me om. Verbaasd vraag ik "Wat doe je?" Je kijkt ondeugend en zegt "Wacht maar af". Je staat achter me en slaat een arm om mijn middel. Met je andere hand glij je naar de plek waar mijn dijen bijeenkomen. Ik kreun van genot. Ik voel je penis tegen mijn billen aan duwen. Ik kan geen kant uit en sta tegen een bureau aan. Met je vingers doe je magische dingen, het maakt me gek. In en uit mijn kut laat je je vingers glijden. Ik kronkel in je armen en kan er niet meer tegen. Dan duw je mijn benen verder uit elkaar en stoot bij mij naar binnen. ik laat mijn heupen zakken om je nog dieper te voelen en maak geluidjes. Iedere keer weer glij je in en uit me. Het is heerlijk dat gevoel van jou achter mij en in mij. Met je vingers volg je het ritme van je heupen. Ik heb mijn lichaam niet meer onder controle. Ik kom je tegemoet, bij iedere beweging wordt mijn genot groter en groter tot ik het niet meer kan houden. Dan een explosie van ongeremde extase. Ik slaak een kreet. Direct daarna voel ik hoe jouw zaad in mij spuit. Diep voldaan vallen we op de grond. Dit was ongelooflijk. Dit was zalig. Ik duw je achterover zodat je op de grond komt te liggen. Met mijn nog natte kut ga ik op je zitten en wrijf over je ballen heen. Heerlijk zeg, hmmmmm. Ik beweeg ritmisch en krijg een tintelend gevoel. Ja zalig. Ondertussen glijden mijn handen over je billen heen. Wacht eens, ik heb een idee. Dit is niet genoeg.....Terwijl ik op je zit glijd mijn vinger naar je anus. Ik duw mijn vinger erin en begin je te stimuleren. Je opent je ogen en kijkt me verbaasd aan. Ik kijk met een geile blik terug, ja schat we zijn nog niet klaar HaHa!
===================
Ik kom thuis, eet wat en ga douchen. Ik voel het warme water langs mijn lichaam stromen, heerlijk. Langzaam smeer ik mijn borsten en buik in met rozenwater. De geur van rozen verspreid zich door de badkamer. Dan stap ik uit de douche en smeer mijn lichaam in met een heerlijke bodylotion. Niets sla ik over. Dan pak ik mijn kousen en trek die langzaam aan. Het zijn zwarte kousen met een randje van kant. Ik heb een bustier klaar liggen met geborduurd kant en een bijpassende string. Mijn kleine borsten worden omhoog geduwd en veren mee bij iedere beweging. Daar overheen trek ik een zwarte doorzichtige kimono aan van kant. Ik maak me op en kijk in de spiegel. Ja, dit ziet er goed uit. Een leuke verrassing voor als hij straks komt. Je belt aan en ik doe open. Je neemt me op van top en tot teen. Dit had je niet verwacht! Je doet je jas uit en trekt me tegen je aan. Ik sla mijn armen om je nek heen en we beginnen te tongzoenen. Ik ben gretig want ik wil meer, veel meer. Ik heb honger. Ieder onderdeel van je lichaam ga ik genot geven HaHa! Ik druk me stevig tegen je aan en fluister in je oor "Schat, ga mee naar boven". Hier hoef je niet over na te denken. Boven aangekomen trek je de lus los van mijn kimono terwijl ik bezig ben om jouw kleding uit te trekken, gretig. De kimono valt van mijn schouders af op de grond. Ik zie je geile blik over me heen glijden. Dan leg je me op bed en trekt mijn string uit. Je handen glijden over mijn buik en dijen en dan naar mijn natte kut. Ik spreid mijn benen uitnodigend. Je zakt verder af en ik voel je mond en tong van alles met me doen hmmm heerlijk. Ik kronkel van genot. Je stopt en glijdt langzaam naar boven. Ik voel je penis tegen mijn kut aandrukken, warm en sterk. Dan stop je je tong bij mij naar binnen en alsof we elkaar willen opvreten beginnen we hevig te tongzoenen. Mijn lichaam is in extase en ik zet mijn nagels in je rug. Met mijn benen glij ik langs je billen en benen en druk mijn lichaam nog meer tegen je aan. Dan grijp ik je penis vast en begin deze te masseren. Je draait je om en ik laat me over je heen glijden naar beneden. Je voelt de warmte van mijn lichaam. Dan begin ik je te teasen. Ondertussen glijd mijn hand achterlangs je billen en duw ik mijn vinger in je anus. Je gaat goed liggen zodat ik er beter bij kan. Zo ben ik een tijdje bezig en ik zie je genieten. Je penis wordt keihard en ik weet dat je zover bent. Ik stop en zeg "Schat, neuk me" Je draait me om en ik hou mijn achterste uitnodigend omhoog. "Ja schat kom maar ik ben er klaar voor". Je stoot bij me naar binnen, keer op keer op keer. Samen gaan we mee op het ritme van de bewegingen. Steeds wilder en harder JA, JA, JA, JA !! Ik moedig je aan harder sneller. Ja dat vindt je wel wat. Ondertussen stimuleer ik mezelf met mijn vingers. Dan trekt mijn kut samen om je penis heen zo hard dat je het bijna niet uithoudt van genot. Er is niets meer alleen nog maar pure extase. We vallen samen op bed en ik ga tegen je aan liggen. Hier zijn geen woorden nodig, dit was zalig. Hmmmm. Lekker.
=====================
Ik heb een strakke satijnen blouse aan, een kort rokje met daaronder kousen van kant en hoge stilettohakken. Je hoort me al aankomen, tik tak tik tak. Je komt naar me toe en voor je het weet duw ik mijn geile slanke lichaam tegen je aan en duw gretig mijn tong bij je naar binnen. Ondertussen maak ik de rits van je broek open en pak je penis vast. Ik ben heet en nat en wil maar Ă©Ă©n ding, dat jij mij neukt op allerlei manieren. Ik wrijf mijn hete lichaam tegen je aan.

Je handen glijden langs mijn heupen. Dan stop je me en met een verbaasde blik vraag je "Wat heb je hieronder?". Ik glimlach ondeugend en zeg "Kijk zelf maar". Even worstel je met de knoopjes van m'n blouse en snel laat ik mijn rokje zakken. Je kijkt me aan en zegt "Jij ondeugende sloerie" want ik heb een prachtige jarretellentop aan rood met zwart met bijpassende string. Voor ik het weet liggen we op de grond. Ik maak me van je los en zeg "Ik wil je naakt zien". Snel trek je al je kleren uit. Dan volgt mijn string en top. Daar liggen we dan, body to body. Ik kijk naar je heerlijke lichaam en wil ieder onderdeel van je aanraken en strelen.

Ik voel je aanraking, je warmte, je adem. Je gezwollen penis voel ik tegen me aandrukken. Je voelt hoe nat ik ben, kletsnat. Het vocht druipt langs mijn benen. Dan zak je af en likt m'n harde tepels, klein maar stevig zijn mijn borsten. Je hand zakt af naar mijn buik en begint deze te strelen. Je zegt "Daar hou je van hé". Ik knik alleen maar want ik kan niet meer denken. Dan zak je verder af en kom je bij mijn kut en begint met je vingers me te plagen. Ik wrijf instinctief tegen je hand aan op zoek naar nog meer extase. Ik krijg het almaar warmer en kronkel van genot. Je pakt mijn vibrator erbij voor extra stimulans. Ik hou het bijna niet meer en krom mijn rug nog verder. Dan ineens een verpletterend gevoel en ik gil het uit "JA, JA!". Hmmm, dit was heerlijk. Ik wil je hetzelfde genot geven.

Ik draai je om en zak af naar je penis. Ik begin te likken met lange halen, hmmm heerlijk dit heb ik gemist. Mijn mond is kletsnat en gaat over je penis heen. Ik zuig en draai met mijn mond alsof ik met een snoepje bezig ben. Steeds dieper laat ik je penis in mijn mond gaan, alsof ik je in wil slikken. Ja, heerlijk hmmm. Je duwt zachtjes mijn hoofd naar beneden om het gevoel nog intenser te laten worden. Ik voel je steeds harder worden en hoor je kreunen en voel je bewegen. Met mijn hand masseer ik je penis en voel je keihard worden. Dan stop je me en ik kijk je verbaasd aan. Je kijkt ondeugend naar me en zegt "Zo geile sloerie van me, genoeg" . Je draait me om en geeft me een klap op m'n billen, heerlijk. Ik sla mijn benen om je heupen heen en druk me tegen je aan. Je zegt "Goed zo, geef je maar aan mij over". Het enige waar ik nog aan kan denken is hoe jij mij gaat neuken. Alleen de gedachte al van jouw heerlijke penis in mijn kut maakt me nog heter. Dan stoot je met een krachtige beweging bij mij naar binnen en ondertussen stimuleer je mijn clitje. Ik snak naar adem en druk me nog dichter tegen je aan zodat je nog dieper in me kan stoten. Ik maak zachte geluidjes wat jou nog meer stimuleert. Dan een intens en verpletterend gevoel, pure extase en ik voel je zaad in mij spuiten terwijl je het uitschreeuwt. Een krachtige ontlading. We vallen naast elkaar op de grond, moe maar voldaan. Dan ga ik op je zitten en wrijf met mijn kut over je ballen heen. Je kijkt me ondeugend aan en zegt "Dat vindt je wel lekker hé". Ik zeg "Ja, heerlijk". Je doet je ogen dicht en geniet.

Dan ga ik naast je liggen. Je zegt " kom nog even kroelen". Ik kruip dicht tegen je aan en voel je borst op en neer gaan en je adem langs mijn gezicht. Je handen gaan door m'n haar heen. Heerlijk. Zo liggen we nog even na te genieten. Ik denk bij mezelf, de volgende keer gaan we iets doen wat we nog niet hebben gedaan.....hihi. Ja, dan mag je laten zien en voelen of dat inderdaad zo geweldig is als je hebt vertelt.

tdid62@gmail.com




Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online