Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Vakantie aan zee.
Vakantie aan zee.

Lisa was samen met haar vader en moeder op vakantie aan zee.
Ze hadden daar al 4 jaar een huisje. De vader en moeder van Lisa hadden daar veel bekenden en familie, daarom gingen ze er ieder jaar met de zomervakantie naar toe. Lisa vondt het niet erg want zij had in die 4 jaar ook al veel vrienden. Ze waren op weg naar hun huisje. Toen ze er aan kwamen stond er al wat familie en vrienden op Pieter(vader van Lisa) Manon(moeder van Lisa) en Lisa te wachten. Lisa vroeg meteen of ze met haar vriendinnen de stad in mocht gaan. Manon zei dat ze eerst even haar koffers naar binnen moest brengen en dat ze daarna met haar vriendinnen de stad in mocht. Dus dat deed ze. Toen kwam ze terug uit het huisje en vroeg of Danielle Marloes en Britt meewouden de stad in. Ze vonden het goed en samen liepen ze naar het centrum. Ze kletsen onderweg hoe het met Lisa ging. En Lisa wou weten of er op hun vakantiepark nog wat was veranderd. Danielle: Jaáa er is een nieuwe jongen. En hij is Soooo Knaapp!!. Lisa: Ohjaa In welk Huisje zit die dan. Marloes: Euuhmm volgens mij in huisje 56. Lisa: Dat is 2 Huizen bij mij vandaan. Want ik woon op huisje 54. Danielle: Jaaah en ook 2 Huizen bij mij vandaan want ik woon op 58. Lisa: Vett. Britt: Hee kijk daar loopt die, wacht ik roep hem wel. Baaaaaaaaaaass schreeuwt Britt. Bas hoorde het en kwam er aan lopen. Hee wat is er?? Vraagt Bas. Britt: Nou we wouden je voorstellen aan onze vriendinn Lisa. Hoi zegt Lisa heel verlegen. Bas: Heee. Toen roepte de vrienden van Bas: ee Bassie ga je nog veder of blyf je staan kletse bij de Lady's. Ik kom al roept Bas terug. Lisa: Hy is egt lekker, maar zullen we terug gaan de winkels gaan toch zo dicht. Ja main is goed antwoord Danielle. Ze gaan terug naar het park naar hun huisje. Danielle en Lisa gaan samen nog even rondlopen. Want ze zijn toch allebij alleen in het huisje want hun ouders zijn bij een paar vrienden. Hee kijk Lies. De ouders van Bas gaan ook weg. Hé ja ik zie het. Zullen we als hun weg zijn is bij bas aanbellen vragen of die meegaat. Euhmm Nou okee. Een paar minuten later. DingDong de bel galmt door de gang van het huisje, en Bas doet de deur open. Ooo He Danielle en Lisa, kdacht dat men ouders weer wat waren vergeten haha. Nee wij zijn het we wouden vragen of je meeging een stukje wandelen. Ja hoor is goed zegt Bas. Moet je ff wachten pak ik ff men sneakers. Bas pakt zen sneakers en zegt tegen zen oudere broer dat hij een stukje gaat wandelen. Onderweg vraagt Danielle wat Bas van Lisa Vindt. En Bas krijgt een rode kleur op zen wangen en na een paar seconden zegt hij: eeuuhmm ze is niet lelijk. En Lisa wat vindt jij van Bas. Meteen krijgt lisa ook een rode kleur. euh ik vindt hem ook niet lelijk. Ze schieten alle 3 in de lach. ze wandelen nog een stukje veder tot ze voor het huis van Danielle staan. Lies is het goed dat ik hier blijf kheb het koud. Ja hoor haha Kga ook weer terug kheb hetook niet echt warm. Nou dan loop ik met jee mee zegt Bas want ik ga niet alleen hier blijven staan. Bas en Lisa lopen terug naar hun huisje. ze staan voor Bas zijn huisje en Lisa zegt Nou dan ga ik maar veder naar men eigen huisje doeei. Lisa wil net weg lopen waarop bas zegt: Lisa wacht, ik wil je nog wat zeggen. ik vindt je echt leuk en knap, lief. Ja ik jou ook Bas. Maar ik moet nu echt gaan. Bas stapt dichter op Lisa af en begint haar te zoenen. Na een paar minuten laten ze elkaar los en gaan ze allebij naar binnen.

De rest van de vakantie van lisa bestond uit:
Bas Bas Bas Bas en nog eens Bas.


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online