Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

de onbekenbare ziekte
peggy is 18 jaar.
samen met haar broer melvin 19 jaar en met haar zus eva 17 jaar wonen ze in een huis dat meer dan 100 jaar oud is.
hun ouders zijn 6 jaar geleden gestorven en daarna hebben ze dat huis ontdekt.
peggy ziet overal schimmen voorbij vliegen maar durft het niet zeggen tegen melvin en eva.
iedere nacht hoort peggy een stemmetje in haar oor.
jij hebt een onbekenbare ziekte dat ongeneesbaar is.
peggy had er genoeg van en deed het licht aan.
ze zag niets.
haar kamer zag er heel gewoon uit.
ze hoorde wel hout dat kraakte maar ze hebben muizen dus dat zullen de muizen wel zijn.
de volgende dag haalde peggy al de moed bijeen en vertelde het aan haar broer en zus.
eva kreeg ongeloofelijk veel schrik en begon te hipperventileren.
melvin geloofde er niks van en al helemaal niet van die onbekenbare ziekte dat ze zou kunnen hebben.
eva wilde terug naar hun eigen huis waar hun ouders hebben gewoond daar spookte het niet.
melvin was er mee akkoord ze gingen alle drie hun koffers pakken en vlak voor ze het huis wilde verlaten begon het huis te bibberen en hoorde ze een mannelijke lach.
peggy voelde zich duizelig en moest op bed gaan liggen.
melvin en eva hielpen haar mee de trap op.
het huis stopte met bibberen.
peggy was enorm and sweten en ze had rode vlekken op haar nek.
ze had meer dan 40 graden koorts en ze had dikke ogen.
melvin pakte haar hand vast.
peggy zegt...
de onbekende ziekte...
ik heb hem wel.
en hij was ongeneesbaar.
geen dokter geen medicijnen kan me redden of helpen.
ik ga dood.
peggy,s huid begon rood te worden.
de stroom viel uit en de mannelijke stem was in de kamer.
peggy heeft de ziekte aan waar jullie ouders zijn gestorven.

het is een onbekenbare niemand kent die ziekte.
peggy heeft het zelfde en heeft het zelfde lot als jullie ouders hebben gehad.
de ziekte komt in jullie familie voor.
na peggy eva en dan melvin.
nee dat gebeurd niet.
riep melvin.
peggy begon te hijgen.
en deed haar hand omhoog.
het gebeurd wel.
zei ze zachtjes.
vaarwel ik moet gaan.
ik zal jullie nooit vergeten.
ze legde haar hand op haar ander hand op haar buik en sluitte haar ogen.
melvin werd woest.
eva begon te wenen.
de stroom bleef uit.
eva zag de mannelijke schim voorbij vliegen.
opeens stak hij een kaarsje aan bij het nachtkastje.
de twee zagen hem niet.
eva haar huid werd rood.
en werd duizelig.
melvin zag dat en vang de haar net op tijd op.
we krijgen hetzelfde we gaan allebij dood.
eva ging stilletjes dood.
2 jaar later woonde melvin nog alleen in dat eng huis en kreeg het zelfde als zijn ouders en zijn zussen.




einde






Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 12 bezoekers online