Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Heerlijk feestje
Mm m'n vakantie is eindelijk begonnen. Als ik thuis kom spring ik meteen in de douche om de
laatste stress van me af te spoelen. M'n vriend is nog niet thuis en heb zin dus laat m'n hand langs
m'n tepels glijden over me buik naar beneden.. Speel met me zelf en laat zacht een vinger in me
kutje gaan.. mmm in me gedachten sta je bij me en verwen je me heerlijk.. Het duurt niet lang
voor ik klaarkom en was nog even snel m'n haren. Droog me af en loop naar de slaapkamer.

Pak een sexy lingerie setje uit de kast want ik weet dat ik je vanavond zie bij het feest.
Trek dat verleidelijke rokje aan en een laag uitgesneden topje zodat je m'n borsten goed ziet.

Ondertussen komt m'n vriend thuis en zegt.. Zo wie ga jij versieren vanavond? Ik reageer
luchtig; mag ik niks sexy's voor je aan doen? Dat was genoeg om de argwaan weg te halen..
Stiekem denk ik je moest eens weten wat ik vanavond ga uitspoken.

We lopen niet veel later naar het dorp en kijk of ik je al ergens zie. Niemand te zien.
De muziek staat hard en het is erg gezellig. Begin de wijntjes al te voelen als ik met een stel vriendinnen
sta te dansen en m'n telefoon voel trillen in me zak. Lees je smsje.. lach in me zelf.. zin in sex met mij? natuurlijk
heb ik zin in sex met hem.. Voor de zekerheid kijk ik nog een keer goed rond of ik je al ergens zie maar
helaas. Ik drink nog een wijntje en krijg van me vriend te horen dat hij met een paar vrienden naar de kroeg
gaat. Haat dit soort muziek zegt hij en geeft me een kus. Zie je vanacht in bed wel!
Zo dat ging makkelijk dacht ik. Hoef ik geen smoesjes meer te verzinnen om van hem af te komen.

Het is nog erg warm en het dansen helpt ook niet echt mee. Na het zoveelste wijntje moet ik echt even
een glaasje water drinken en zeg tegen me vriendin dat ik wat ga halen. Als ik aan de bar sta om een
spa blauw te bestellen voel ik een hand onder m'n rokje glijden. Verschrikt kijk ik om en zie je achter me staan.
Je knipoogt en streelt over m'n billen. Het is druk aan de bar dus dat drankje duurt wel even zeg ik..
Wil je ook iets? Je zoent m'n hals en fluisterd, ja ik wil jou.. Ik doe m'n benen iets uit elkaar en meteen laat je
je vingers over m'n string glijden. Je komt nog iets dichter tegen me aan staan en ik voel je harde tegen m'n billen
duwen. Je draait zacht rondjes over m'n clitje als ik met een rood hoofd m'n drankje betaal.

Ik draai me om en pak je hand. We lopen samen naar een steegje vlakbij. Kijk goed rond of ik geen bekende zie
en zoen je hevig. Mmmm ik heb zin in je. M'n hand gaat over je rug naar je billen. Je lacht naar me en zegt blij me te zien? Ik antwoord met het los maken van je riem en doe je broek een stukje omlaag.. m'n lippen zoenen je buik en je navel. Dan voel je m'n tong en kreun je zacht. Zuig je langzaam en teder terwijl je door m'n haren streelt.

Dan neem ik een slokje van het drankje en neem een ijsklontje in m'n mond. Je kijkt me vragend aan en niet veel later voel je de kou van het ijs en de warmte van m'n tong langs je eikel gaan. Je kreunt van genot. Als het ijsklontje gesmolten is kom ik langzaam omhoog en geef je een zoen. Je handen verdwijnen weer onder m'n rokje en je trekt m'n string omlaag.. Laat em over m'n pumps zakken. Plagerig buk ik voor je om hem op te rapen zodat je net tegen m'n kutje aan kijkt. Duw de string in je broek zak en fluister in je oor.. Die mag je houden als souvenir en geef je een knipoog. Je lacht en antwoord door m'n been op te tillen en je harde in een keer naar binnen te stoten. mmmm heerlijk.. Je neukt me steeds harder terwijl je in m'n billen knijpt. oehhh schatje ik ga zo komen.... Ik voel je warmte en voel de rillingen door me lijf gaan. Ik zoen je passievol en geniet van iedere beweging. Niet veel later voel ik je klaarkomen diep in me en uitgeput kijken we elkaar aan.

Het feest is in tussen ook bijna afgelopen en de eerste vuurpijlen vliegen door de lucht. In je armen kijken we samen naar de hemel en genieten nog na....

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 39 bezoekers online