Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Mijn buurvrouw
Mijn buurvouw.
Sinds een paar maanden woont er een jong stel achter ons. Ze waren kennis komen maken en vertelde vol trots dat ze hier gingen samenwonen. Hij was internationaal vrachtwagen chauffeur en zij deed iets in de verzorging. Echt opgeslagen heb ik het toen niet ik was veel te veel afgeleid door dat schone schepseltje. Donker haar tot ver over haar schouder,lichtgrijze ogen, strakke billen en buik en parmantige tietjes. Toch iets anders dan mijn vriendin, we zijn 5 jaar samen en alle twee halverwege de 40. Begrijp me goed ik vind haar nog steeds lekker en klagen over de sex doe ik ook niet, wij krikken het landelijk gemiddelde aardig op. En als we niet neuken dan laten we elkaar toch lekker klaarkomen.
Mijn vrouw en ik hebben dat leuke stel, zij heet Joyce en hij Arie een beetje onder onze hoede genomen en links en rechts wat geadviseerd als ze er om vroegen. Met name Joyce kwam regelmatig zomaar even binnen vallen.
Mijn vriendin kreeg onlangs voor haar verjaardag van haar kinderen een lang weekend Engeland en de oudste dochter zou meegaan. Ze was helemaal verrast maar zorgzaam als ze was riep ze ook, wie zorgt er dan voor Mike. De kinderen lagen in een stuip en reageerde dat, dat vast wel goed zou komen omdat Mike (ik dus) al veel hielp in het huishouden. Die paar dagen red hij zich vast wel. Ik liep naar mijn vriendin gaf haar een knuffel en zei dat ze niet zo moest zeuren en gewoon moest gaan.
Twee weken later bracht ik haar en haar dochter naar Schiphol zwaaide ze uit en reed terug naar huis. Ik betrapte me erop dat ik wel uitkeek naar vier dagen alleen zijn. Gewoon even doen waar ik zin in had. Onderweg in de auto kreeg ik van Joyce een sms met de vraag even bij haar te komen als ik thuis was ze had een probleem met de wasmachine. Ik grinnikte en duwde het gaspedaal iets dieper in. Een klein uurtje later stapte ik bij haar door de achterdeur. Joyce je wasmachinemonteur is er riep ik omdat ik niemand zag. Ik ben boven Mike kom maar. Eenmaal boven zat Joyce voor haar wasmachine een beetje sip te kijken. Nou vertel maar eens wat is het probleem. Haar sippe gezicht veranderde in een glimlach en ze antwoordde helemaal niets. Ik dacht alleen dat het gezellig zou zijn om elkaar gezelschap te houden nu we alle twee tijdelijk single zijn. Op zich geen gekke gedachte antwoordde ik maar hoe dacht je daar invulling aan te geven. Gewoon een beetje man en vrouw spelen antwoord ze zonder blikken of blozen. En om goed te beginnen heb ik het eten al klaar. We lopen naar beneden en inderdaad nu zie ik dat de tafel gedekt is. We genieten van de simpele maar heerlijke maaltijd en gaan daarna lekker in de tuin een kop koffie drinken. We kletsen over van alles en nog wat en aangezien ik laat terug was van schiphol wordt het al snel schemerig en wat frisser. Joyce zit op de bank van hun lounge en ik zie haar rillen en vraag of ze het koud krijgt. Een beetje antwoord ze zacht en meestal komt arie dan dicht tegen me aan zitten en slaan we een fleece dekken om. Even aarzel ik maar dan sta ik op en ga naast haar zitten. We babbelen gewoon verder als of het zo hoort. Ik sla mijn arm om haar heen en trek haar zacht tegen me aan. Joyce begint te vertellen dat ze er eigenlijk wel van baalt dat haar Arie internationaal chauffeur is. Ze heeft vaak het gevoel er alleen voor te staan en mist de aandacht. Even valt er een stilte. Dan vanuit het niets kijkt ze me aan en zegt Ik ben een jonge vrouw van 24 en ik heb ook zo mijn behoeftes snap je. Bij haar laatste woorden glijd haar hand over mijn been naar boven. N n natuurlijk snap ik dat stotter ik. Gedachten vliegen razendsnel door mijn hoofd, natuurlijk heb ik in mijn dromen en fantasieën al heerlijk met dit schepseltje gespeeld maar nu ligt het als het waren op een presenteerblaadje voor me. Ze merkt mijn twijfel en kijkt me aan. Niemand hoeft dit te weten Mike fluistert ze zacht. Haar hand zet haar woorden kracht bij door heel langzaam over mijn kruis te glijden. SHIT denk ik hard in mezelf en geef me over. Ik trek haar nog iets dichter tegen me aan en kus haar zacht. Nu Joyce weet dat ze gewonnen heeft wordt haar aanpak ook directer. Ik voel de knoop en rits van mijn broek open gemaakt worden en haar hand naar binnen glijden. Ik ben al behoorlijk opgewonden en ik hoor haar kreunen als ze haar hand om mijn lul sluit. De kus stopt en ze kijkt me aan. Mike wat ik hier voel had ik niet verwacht na die keer dat je in je zwembroek in de tuin lag. Nu moet ik grinniken en zeg tegen haar dat ze niet de eerste vrouw is die dit opmerkt. Slap stelt het inderdaad niet veel voor maar als er voldoende bloed ingepompt wordt is het een zeer aantrekkelijk speeltje voor vrouwen. Niet superlang het houd echt op bij 17 cm maar hij is behoorlijk dik en ik heb in het verleden geleerd dat vrouwen dat graag hebben.
Blijven we hier hangen of zoeken we een makkelijker plekje op vraag ik voorzichtig. In het schemer zie ik haar blozen, hier graag Arie wil dat nooit. Mijn hand is ondertussen over haar blote been tot onder haar rokje gegleden en nu ze aangeven heeft hier te blijven zitten schuift mijn hand de laatste centimeter op en raken mijn vingers het kruisje van haar slipje.
Joyce siddert als mijn vingers even door haar liezen gaan en samen komen boven op haar heuveltje. Ik voel haar tong weer tegen mijn lippen en beantwoord de vraag. Nu gaat het snel met enige moeite trekt Joyce mijn broek en boxer uit en tegelijk haken mijn vingers zich achter haar slip en trekt die zonder pardon kapot. Joyce kreunt van de lichte vorm van agressiviteit. Haar hand sluit zich om mijn nog steeds harder wordende pik en masseert me fantastisch en ik kan het kreunen van genot niet onderdrukken. Het is maar goed dat het al laat is en de mensen bij ons in de buurt niet graag en of lang buiten zitten want geluid draagt ver in de avond en nacht.
Mijn vinger glijden doelbewust tussen haar lipjes en ik voel meteen hoe nat ze is. Mijn andere hand is van haar rug naar haar kleine tietjes gegleden en ik voel door de dunne stof van haar topje dat haar tepels strak staan. Ik neem er een tussen duim en wijs vinger en knijp en trek er zacht aan. Onze kus stopt en ze kijkt me aan op dit moment heb ik gewacht en laat twee vingers haar kutje in glijden. Even sluit ze haar ogen en bijt ze op haar onderlip. Dan opent ze haar ogen weer en kijkt me strak aan. Zacht kreunt ze dat ik wel weet hoe ik haar nog meer kan opgeilen. Ik grinnik en zeg tegen haar dat ze zich nu echt gedraagt als een klein sletje. O, jaa kreunt ze als mijn vingers zich in haar kutje omdraaien. Ik een sletje, je moest eens weten.
Ze schuifelt achteruit op de bank en duikt helemaal onder de deken. Bijna onmiddellijk voel ik haar warme mond om mijn kloppende lul sluiten en zuigend neemt ze hem zo diep als ze kan. Ik voel haar tong om mijn lul draaien en ik ben er nu al van overtuigd dat ze dat nog veel dieper kan. Terwijl haar mond en tong mij langzaam gek maken voel ik haar handen zich om mijn lul en ballen sluiten. Ik schuif iets verder onderuit en geef haar daarmee meer ruimte. Even ben ik de hand mijn ballen kwijt maar dan is hij er alweer snel. Een van haar vingers glijd soepel tussen mijn billen en duwt plagend tegen mijn sterretje. Ik trek me niet terug in tegendeel. Even later voel ik haar vinger bij me naar binnen glijden, ze gaat dieper en dieper. Mijn hand kroelt door haar zachte haren en ik duw haar af en toe een stukje verder over mijn paal. Als ik dat doe kreunt Joyce maar het klinkt als puur genot. Ze wil zich dus echt een sletje voelen. Je zuigt lekker sletje grom ik zacht. Even bijt ze in de basis van mijn lul. Maar het kan beter grom ik. Even stopt haat beweging. Meteen duw ik haar hoofd ver naar beneden en ik voel mijn eikel diep in haar keel stoten. Ik verwacht dat haar hoofd net zo snel weer omhoog komt maar dat gebeurt niet. Ik duw nog iets aan en hoor haar kokhalzen, maar nog steeds geen tegenreactie. Mijn vingers klauwen zich in haar, haar en ik haal haar hoofd in een snel tempo op en neer. Ik neuk haar heerlijke bekkie en bepaal zelf hoe diep ik haar neuk. Even trek ik haar hoofd zo hoog dat ze mijn lul los moet laten. Jij slet grom ik onder de deken ik leef je helemaal uit. Ja alsjeblieft mike dit voelt zo goed. Ik wilde altijd al weten hoe het is om een sletje je zijn. Ze haalt adem om meer te zeggen maar mijn lul verdwijnt alweer diep in haar mondje. Even laat ik haar zelf spelen. En ze doet het heerlijk. Ze zuigt op mijn ballen alsof het snoepjes zijn, ze likt mijn lul of het een zuurstok is. Ik voel haar tong van mijn ballen omhoogkomen om vervolgens haar lippen nat en zuigend om mijn eikel te sluiten waar haar tong een heerlijk spel speelt. Dit spel hou ik natuurlijk niet lang vol en besluit het anders aan te pakken. Ik duw haar van me af en wel zo hard dat ze achterover op de bank komt te liggen. Snel gaat het topje uit. Dan laat ik ruw twee vingers in haar kutje verdwijnen. Pompend gaan ze in en uit haar soppende gleuf. Ik zit naast de bank op mijn knieen en heb een mooi uitzicht op haar zo slanke lijf. Tussen haar heupen komt haat heuveltje met een dun kort geschoren streepje haar mooi naar boven. Haar buik is iets ingevallen en ik zie de aanzet van haar ribben, daarbovenop haar borsten met ongelofelijk harde tepels. Ik tik zacht tegen een ervan en geniet van het natrillen. Terwijl mijn vingers steeds harder dieper en feller in haar kutje heen en weer gaan zet ik mijn duim tegen haar klitje. Onze ogen zijn strak op elkaar gericht. Mijn andere hand kneed haar stevige tietjes en ik rol beurtelings haar tepels tussen mijn vingers heen en weer en trek eraan. Ik ben elke keer weer verbaast als ik zie hoever je stijve tepels kunt uittrekken en weet inmiddels redelijk waar de pijngrens zit bij dit spelletje. In het geval van Joyce zoek ik de grens en ga er elke keer een stukje verder overheen. Uit haat mond klinkt zacht au maar het klinkt als lekker en dat bevestigen haar ogen. Ze sluit haar hand om mijn lul en masseert zacht. Af en toe gaat haar duim over mijn eikel om mijn voorvocht uit te smeren. Hmm mike, kreunt ze zacht jij weet echt hoe het moet. Ik grinnik, jij wilde je een sletje voelen dus. Heel langzaam haal ik mijn vingers uit haar gleuf er voor zorgend dat ze zacht langs de bovenkant van haar kutje gaan. Mijn duim draait om en over haar klitje, als mijn vingertoppen die bekende structuur voelen masseren ze dat zachtjes maar steeds harder. Ik voel Joyce haar heupen tegen mijn hand stoten alsof ze om meer vragen. Mijn duim glijd van haar klitje en mijn lippen nemen zijn plaats in. Ik zuig en bijt zacht op dat heerlijke knopje wat vrouwen zo kan laten exploderen. Het duurt dan ook niet lang voordat ik haar lichaam voel opkrullen en Joyce de deken in haar mond stopt. Haar verlossende kreet klinkt gesmoord in de deken maar mij zegt het genoeg. Ik geef haar even rust dan ga ik op haar zitten ter hoogte van haar borsten en duw mijn heupen naar voren. Ze opent haar modn en mijn lul glidj makkelijk naar binnen even neuk ik haar in haar zuigende mondje. Kwijl eens lekker fluister ik zacht. Ik voel haar speeksel zich over mijn lul verspreiden. Tegelijk laat ik een hand tussen haar benen glijden tussen haar natte lippen door en maak ze nat. Ze glijden nog iets dieper en masseren haar sterretje. Ik voel dat ze schrikt en hoor haar mompelen met mijn lul in haar mond. Ik blijf haar echter langzaam in haar mondje neuken. Er verdwijnt een vinger in haar kontje en ik hoor haar kreunen. In het schemer zie ik haar ogen groot naar me kijken. Dan besluit ik dat mijn lul hard en nat genoeg is en ik trek me uit haar mondje terug. Snel schuif ik over haar buik naar achteren, tot ik tussen haar benen zit. Ik pak haar enkels en buig haar benen naar haar hoofd. Als of ze het snapt buigt ze haar benen en duwt haar knieën naar buiten. Ik breng haar enkels bij elkaar en pak ze in een hand. Met mijn andere hand pak ik mijn lul en zet hem tegen haar kutje. Ik stoot hard en diep toe en Joyce kreunt. En slaat haar armen door haar knieholten en trekt haar benen nog meer aan. Ik stoot weer diep en haal langzaam terug dit herhaal ik een paar keer. Dan trek ik me terug, pak mijn lul en zet hem tegen haar kontje. Joyce zucht dat ik voorzichtig moet zijn omdat het haar eerste keer is. Heel langzaam voer ik de druk op en tot mijn plezier voel ik de weerstand minder worden. Joyce doe alsof je moet schijten grom ik haar toe. De weerstand verminderd en heel langzaam schuift mijn eikel haar maagdelijke kontje in. Als mijn eikelrand voorbij haar sluitspier is hou ik me even in. Joyce zucht en kreunt. Ik geef haar de ruimte door te vragen of het gaat. Ze knikt ja en fluistert langzaam beginnen jij vreselijk geil mannetje. Ik voer weer de druk op en voel mijn lul dieper in haar kontje verdwijnen ik stop niet voordat ik voel dat ik niet dieper kan. Weer neem ik even pauze, dan haal ik langzaam terug tot mijn eikel nog net achter haar sluitspier blijft. Dan weer langzaam naar binnen en weer terug. Hmmm kreunt joyce kom maar ik kan het hebben. Nu voer ik de snelheid en felheid op. Ik steun op mijn handen die ik net naast haar hoofd geplaatst heb, Joyce laat haar benen op mijn schouders rusten en kriebeld mijn rug. We gaan op in het ritme en ik hou er al geen rekening meer mee dat het een maagdelijk kontje is. Ik voel mijn lichaam gaan schokken en weet hoe laat het is. Wil je het snauw ik mijn sletje voor vannacht toe. Joyce kreunt dat ze mijn zaad wil en ik zie haar hand tussen haar benen verdwijnen. Ik zie haar vingers fel over haar klitje gaan en begin haar nog harder en dieper te neuken in haar strakke kontje. Ik ga je volspuiten sletje grom ik als ik voel dat mijn point of no return bereikt is. Ze snauwt me bijna toe dat ik haar vol moet spuiten. Door de dunne scheiding van haar kontje voel ik haar kutje samentrekken en tegelijk voel ik een straal warm vocht tegen mijn onderbuik spuiten. Je spuit geil ding grom ik. Jij ook lacht ze grommend terug terwijl ik mijn lading zaad diep in haar darm loos, met ongecontroleerde stoten.
Nat van het zweet val ik over haar heen en een felle tongzoen volgt. We hijgen even uit en dan stelt ze voor om lekker te douchen. Op hetzelfde moment krijg ik een sms van mijn vriendin. We zijn veilig geland en zoeken ons bedje op. Wel trusten lieverd en gedraag je. Ik laat hem Joyce lezen en zij zegt zacht dan moet jij dan ook maar doen je bedje opzoeken maar vertel haar niet dat ik naast je kom liggen, of op je of onder je.
Ik sms terug dat ik ook in mijn bedje duik en dat ik nog even koffie gedronken heb bij de buurvrouw. Als reactie krijg ik terug, doe haar morgen de groeten, slaap lekker xxx.

Willen jullie een vervolg lezen mail me itsme65@live.nl


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 22 bezoekers online