Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Betrapt 1
Hallo ik zal mij even voorstellen, mijn naam is Petra ik ben 48 jaar en al 26 jaar gelukkig getrouwd met Anton. Wij hebben werkelijk een geweldig seksleven, waarbij wij allebei vrijuit onze wensen tijdens het seksen aan elkaar vertellen, waardoor we op dat moment alleen nog maar veel geiler en natter worden. Het was weekend en mijn man Anton ging een met zijn maat 2 dagen fietsen in België, dus zat ik alleen.Op zich niets mis mee, want dan kon ik lekker mijn was en wat andere huishoudelijke dingen doen, die je niet doet als je man erbij is. Nu was ik aan het stofzuigen en toen vond ik nog een seksboekje onder het bed, wij lezen vaak boekjes dat vinden wij erg lekker en daar worden wij beiden erg geil van. Ik had dat boekje even op het bed gelegd en ik ging weer verder met stofzuigen, maar ik was er toch niet helemaal meer bij met mijn gedachten, want ik dacht steeds weer aan dat seksboekje.Toen ik klaar was stofzuigen en ik had een was gestreken, kwam ik weer in de slaapkamer waar nog steeds dat boekje op het bed lag.Ik ging even op het bed zitten en ik deed mijn trui even uit en had zodoende alleen nog maar mijn blouse aan, want ik had het erg warm van al dat werken. Ik was toch wel weer even nieuwsgierig en pakte het seksboekje op en sloeg hem open, langzaam bladerde ik even door dat boekje en ik moet zeggen ik raakte langzaam aan steeds meer opgewonden, heel voorzichtig wreef ik met 1 hand over mijn rechter borst op mijn blouse.Ineens zag ik een verhaal , wat mijn aandacht trok en dat ging over een man die lekker aan het masturberen was, hij vertelde dat hij en zijn vrouw dat regelmatig deden. Zelf doen wij ook wel aan masturberen, maar dan wel altijd in gezelschap van elkaar, nu raakte ik steeds meer opgewonden en ik deed eerst mijn hand in mijn blouse en wreef toen op mijn bh over mijn borsten, dat duurde niet lang want ook mijn bh ging uit en zo had ik mijn borsten lekker bloot in mijn hand, mijn tepels werden werkelijk keihard van geilheid. Ik dacht heel even aan Anton en wat hij hier van zou zeggen, maar de geilheid won het dit keer van mij, ik ging verder en ging met mijn hand onder mijn rokje, zo kwam ik bij mijn kruisje uit die al behoorlijk nat was.Ik begon met lekker te wrijven over mijn slipje , om vervolgens na een poosje mijn hand in mijn slipje te doen en ik moet zeggen dat is nog lekkerder en ik werd steeds maar natter en natter. Nog steeds had ik dat boekje in mijn hand en ik zag een foto van een behoorlijke penis en ik dacht in al mijn geilheid had ik die nu maar dan zou ik hem diep in mijn natte kutje stoppen en heerlijk pijpen, die gedachte bracht mij naar mijn eerste hevige orgasme.Ik had de smaak nu zo te pakken dat ook mijn slipje uitging, ik pakte een vibrator uit de kast, de welbekende tarzan en stopte hem in mijn natte en hongerige kut.O wat was ik geil, ik zette de vibrator eerst op langzaam trillen maar ik voerde het tempo langzaam wel wat op.O wat draait dat ding lekker door mijn kut heen, hij raakt echt alles en slaat geen stukje over, alles is nu gevoelig in de buurt van mijn kut. Heel even besloot ik de vibrator uit mijn kut te halen anders ging het te veel snel en ik wilde nog wel lekker lang genieten. Ik ging verder met het masseren van mijn inmiddels blote borsten en wat ik eigenlijk nooit doe, heb ik nu wel gedaan ik tilde 1 borst zover mogelijk omhoog en likte toen over mijn harde tepels.Ik moet zeggen ook dat was een heerlijke geile ervaring, terwijl ik dat aan doen was wreef ik ook weer over mijn natte kutje en begon mijn klitje weer te stimuleren en ik stopte ook 1 vinger in mijn kutje, o wat ben ik nu geil.Ik geniet vaak met mijn man van seks maar dit overtreft werkelijk alles.Ik stopte de tarzan nu in mijn mond en begon hem lekker te pijpen, (nog steeds ben ik mijn kutje aan het masseren en vingeren), ik proefde nu mijn eigen kutsap en ik moet zeggen ik vond het op dat moment heerlijk.Het duurde niet lang meer voordat ik alweer een heftig orgasme kreeg, alle spieren trokken samen, het was echt ongelofelijk lekker en eigenlijk niet te beschrijven, wat een waanzinnig gevoel!! Ik voelde mij eigenlijk wel schuldig naar Anton toe, maar ik heb heerlijk genoten. Toen ik klaar was , ben ik lekker gaan douchen en heb ik mij weer aangekleed. Verder ging de dag net zoals anders weer snel voorbij, toen ik sàvonds naar bed ging, kon ik het niet laten om mijzelf nog een aantal keer heerlijk klaar te maken en dat heb ik dan ook maar gedaan, want ik doe er niemand kwaad mee, ik ga immers niet vreemd toch? Zondag tegen de avond kwam Anton weer thuis, ik twijfelde nog even of ik het moest vertellen, maar besloot dat op dat moment nog niet te doen, wel heeft Anton mij heerlijk geneukt, maar het was niet zo lekker als die dag ervoor toen ik het allemaal zelf had gedaan. Er gingen een aantal weken voorbij en ik was boodschappen aan het doen, toen ik thuis kwam was Anton inmiddels ook al uit zijn werk, want ik hoorde de douche boven.Ik zette de tassen in de keuken en liep zachtjes de trap op naar boven.De douchedeur stond zoals altijd wijd open en inderdaad Anton stond in de douche, ze eigen in te zepen, dacht ik. Ik besloot om stiekem door het kiertje in het douchegordijn heen te kijken, wat ik toen zag, daar schrok ik eigenlijk eerst wel even van!Anton was inderdaad met zeep bezig, maar niet zoals normaal aan het inzepen, nee hij was zijn inmiddels zeer dikke en harde lul met zeep aan het masseren.Even wilde ik er direct iets van gaan zeggen, maar ik besloot nog even te kijken, het was wel een enorm geil gezicht moet ik zeggen.Ik werd er inmiddels ook erg geil van en ik besloot om weer mijn hand onder mijn rokje te stoppen en wreef weer heerlijk over mijn inmiddels zeer nat geworden satijnen kruisje.Langzaam verdween er 1 vinger in mijn slipje, terwijl ik nog steeds naar Anton stond te gluren, die nog steeds rustig zijn lul aan het masseren was, o wat een bizar geil gezicht was dat.Ik zag dat het niet lang meer kon duren voordat Anton klaar ging komen en ik begon zelf ook steeds sneller te vingeren.Inderdaad Anton begon klaar te komen en er kwamen grote dikke klodders sperma uit zijn keiharde lul, hij bleef spuiten, ik heb hem zelden zoveel zien spuiten.Dit was zo geil om te zien dat ook ik het niet meer volhield en ook ik kwam hevig klaar, al moest ik wel mijn adem inhouden want Anton mocht mij niet horen.Geweldig wat en orgasme hadden wij allebei, ik ben stiekem zachtjes naar beneden gegaan en deed net of ik weer thuis kwam.Ik riep naar boven Anton ben je ook al thuis, direct zei Anton ja ik ben net even wezen douchen, ik kleed mij aan en kom direct naar benenden, hij moest eens weten. De volgende dag toen wij samen naar bed gingen en Anton wilde mij strelen, besloot ik hem te vragen of hij niets te vertellen had?Hij keek even raar op, wat vertellen, nou gisteren in de douche, zei ik.Even zag ik hem schrikken, ja ik heb je gezien, toen je lekker aan het trekken was, vond je het fijn zo zonder mij?Hij stotterde even van de schrik, maar ik besloot hem ook van mij avontuur te vertellen toen hij aan het fietsen was met zijn vriend.Hij werd daar zo geil van en ik ook, zodat wij elkaar, maar ook onszelf tot verschillende orgasmen hebben gebracht. Wij besloten, dat wanneer er iemand van ons zin heeft om te masturberen, dat dat dan gewoon moest kunnen, maar dat we het wel altijd aan elkaar zouden vertellen. Nou dat gebeurt nu ook, heel soms masturberen wij zonder het bijzijn van elkaar, maar delen onze ervaring met elkaar, iets wat steevast een lekkere seksavond oplevert.

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 12 bezoekers online