Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

haar Fantasien deel II
Haar fantasien deel II

Zoals gezegd…WAT doe je als man als je haar fantasien weet………………..

==============
Je trekt me naar je toe en drukt je mond op de mijne. Je lippen zijn warm en vochtig. Mijn lichaam druk ik stevig tegen je aan en met mijn handen streel ik je nek en rug. Dan glijd je tong in mijn mond en ik voel de hitte door me heen stromen. Je tong voert me naar nieuwe hoogtes en onze lichamen volgen instinctief hetzelfde ritme. Ik voel het plekje tussen mijn benen tintelen en mijn schaamlippen zijn opgezwollen. Ik kan niet meer denken en met moeite maak ik me van je los. Ik kijk je met een geile blik aan en zeg hijgend "Ik wil je naakt zien". Dan ruk ik je overhemd open (hmmm drukkers heerlijk), maak je broek los en trek deze gretig van je kont af. Ik kan bijna niet wachten om dat heerlijke lichaam van je te zien en te strelen. Snel gooi je je kleding achter je en maakt de strik van mijn kimono los. Ik laat deze snel van me af glijden. Ik heb een body aan zwart met rood die mijn borsten naar elkaar drukt met daarbij kousen van kant.

Je trekt me weer naar je toe en we tongzoenen. Mijn handen glijden van boven naar beneden tot ik ben aangekomen bij dat gedeelte waar ik gek op ben, je heerlijke penis. Hmmmm. Ik voel je in mijn hand, warm en krachtig. Je legt me neer en ik spreid mijn benen uitnodigend. Je weet wat ik wil en je hand zakt af naar mijn warme uitnodigende kut. Je kijkt me aan met een geile blik en zegt " jij ondeugende geile sloerie". Ik kijk je aan en zeg "Maak me gek". Je zakt af en ik voel je warme tong tegen mijn clitje. Ik kreun van genot en kan mijn lichaam bijna niet stilhouden. Dan begin je met je vingers me te strelen. "Hmmm, ga door schat". Ik krom mijn rug en maak zachte geluidjes. Mijn kut is zo nat dat het vocht langs je vingers loopt en je het kan horen soppen. Steeds sneller gaan je vingers over mijn clitje heen. Mijn lichaam kan ik niet stilhouden en beweegt ritmisch mee. De druk is precies goed. "Oh , kreun, JA hmmm lekker". Dan hou ik het niet meer en heb een overweldigend orgasme. Dit was heerlijk. Ik wil je hetzelfde genot geven.

Ik draai je om en ga tussen je benen zitten. Langzaam begin ik mijn body uit te trekken. Ik laat de bandjes zakken tot mijn kleine borsten naar voren springen. Mijn tepels zijn hard. Dan laat ik de body verder zakken tot over mijn buik en billen. Ik heb alleen nog mijn kousen aan. Dan begin ik met mijn handen en lichaam je te strelen. Niets wil ik overslaan. Ik lik en zuig aan je tepels. Dan ga ik verder naar beneden. Die heerlijke billen van je maken me gek. Maar dan kom ik bij je penis. Ik ga met mijn tong langs mijn lippen en kan bijna niet wachten om je diep in mijn keel te voelen. Ik neem je ballen in en uit mijn mond en ga daarna likkend en sabbelend langs je schacht omhoog. Met mijn mond ga ik over je eikel heen en begin te zuigen en te likken. Ik voel je hard worden. Hmm, lekker zeg. Je zegt " wat ben jij een ontzettend geil wijf". Ik begin te zuigen en te bewegen alsof ik je wil inslikken. Mijn hand gaat op en neer langs de schacht terwijl mijn andere hand over je ballen heen ligt. Ik hoor je kreunen en voel je meebewegen. Je komt bijna en ik neem je penis nog dieper in mijn mond. Dan stop je me en zegt "nu ga ik die harde pik van me in je warme kut rammen". Snel draai ik me om en je stoot bij me naar binnen. Ik hou mijn benen in spreidstand zodat je nog dieper in me kan stoten. Je houdt me bij mijn enkels vast. Onze lichamen hebben we niet meer onder controle. Steeds weer stoot je in en uit me. Ik roep "Oh ja, ga door, ga door JA JA!" Dan knijpt mijn kut samen om je harde pik. We houden het niet meer en schreeuwen het uit. Je zaad spuit diep in me. Uitgeput liggen we naast elkaar. Dat was lekker zeg.

======================
Het is zover, we hebben afgesproken. Ik kan bijna niet wachten tot ik dat heerlijke lichaam van je kan zien en aanraken. Mijn lichaam wil bevredigd worden. Ik wil je diep in me voelen. Je zal me keihard neuken haha! Ja ik zie het al voor me. Dan kom ik aan bij je kantoor en loop naar binnen. Ik zeg "Goedenavond meneer , ik heb begrepen dat u een secretaresse zoekt die goed kan notuleren. Ik kom solliciteren naar die functie". Ik heb een blouse aan met een kort rokje en hoge hakjes. Mijn haar heb ik naar achteren gedaan. Je loopt naar me toe en zegt met een ondeugende glimlach " Zo dus jij komt solliciteren, laat maar zien wat je kan". Ik zeg "Dat is goed hoor, alleen vindt ik het hier wel erg warm, ik doe even iets open". Langzaam maak ik mijn haar los en woel er met mijn handen doorheen, dan doe de knoopjes van mijn blouse los. Ik zeg "Heeft u het niet warm" en je doet je overhemd uit. Ik zucht en zeg "Ik heb wel een goeie pen nodig om mee te schrijven". Ik trek je naar me toe en open de rits van je broek en haal je penis eruit. Ik zeg "Ja, daar kan ik wel wat mee, lekker dik en stevig, precies het juiste formaat. Zegt u maar wat ik moet notuleren". Ik zak af naar beneden en begin te likken en te sabbelen aan je penis. Ondertussen praat jij geil tegen me. Lekker zeg hmmmmm. Dan stop ik en zeg "Het is nog steeds te warm hoor, zo kan ik niet notuleren". Ik laat mijn rokje zakken en trek mijn blouse uit. Ik heb geen string aan, alleen een bustier en lichte kante kousen. "Zo dit is veel beter, trekt u ook wat meer uit meneer ". Hier geef jij gelijk gehoor aan. Het gaat mij echter niet snel genoeg dus help ik je met je broek uit doen en trek die van je kont af. "Ja, zo is het beter." Ik kijk met een geile blik naar die half harde pik van je en met mijn tong ga ik langs mijn lippen. Dan pak je me beet en met je vingers begin je mijn natte warme kut te strelen. Ik zeg "Maar meneer wat doet u nu?" Je kijkt me ondeugend aan en zegt" Even kijken mevrouw of die pen straks wel past". Dan glijden je vingers in mijn kut, steeds in en uit. Ik druk mijn lichaam stevig tegen je aan. Je tong duw je in mijn mond en onze lichamen bewegen ritmisch mee. Ineens liggen we op de grond. Ik draai je om en ga op je liggen. Langzaam laat ik me naar beneden zakken en met mijn tong ga ik over je ballen heen, daarna neem ik ze in mijn mond en laat ze steeds in en uit glijden. Dan ga ik likkend en sabbelend omhoog langs de schacht naar je eikel. Mijn mond glijd langzaam over je eikel heen. Dan begin ik te likken aan de rand van je eikel en tegen je clitoris aan. Je begint te kreunen en ik voel hoe je steeds harder wordt. Met het puntje van mijn tong ga ik in het gaatje van je eikel want ik weet dat je dat lekker vindt. Ik ga maar door en mijn bewegingen met mijn mond en tong worden steeds heftiger. Je houdt het bijna niet meer. Dan stop ik en ga op je zitten en duw die keiharde pik van je in mijn natte kut. Ik zeg "Oh ja meneer hij past precies. Eens kijken hoeveel inkt er in zit". Dan begin ik in hurkzit op en neer te gaan en laat je in en uit me glijden. Mijn bewegingen worden steeds heftiger. Je kan geen kant uit en ik maak je helemaal gek. Dan begin ik wat rustiger te bewegen en maak ronddraaiende bewegingen met mijn heupen. Het tempo begin ik op te voeren, sneller, sneller, sneller. Ik leun een beetje naar achteren. Je houdt het bijna niet meer. Dan knijpt mijn kut om je harde pik samen en je schreeuwt het uit. Je zaad spuit met kracht in mijn warme natte kut. Het enige wat we voelen is puur genot.

==========================
Vanavond wil ik wat anders proberen. Je weet nog niet wat ik in gedachten heb. Maar het wordt jouw avond. Hmmm eens kijken waarmee ik je genot kan geven. Ik hoop dat je het lekker vindt. Je komt naar me toelopen en ik druk mijn hete lichaam tegen je aan. Dit keer heb ik een rode string aan met strikjes (makkelijk los te maken) een doorzichtig rood met goud geborduurd hemdje met smalle bandjes met een strikje aan de voorkant. Daarbij lichte kousen met een rode kanten band. Ik zie je geile blik. Ik druk mijn mond op de jouwe en we beginnen gelijk te tongzoenen. Heerlijk wat die tong van je kan doen. Ja dit smaakt naar meer. Dan pak je mijn hand beet en legt die op de bobbel in je broek. Met mijn hand wrijf ik erover. We stoppen even zodat je je kleding uit kan doen. je trekt je overhemd uit en ik maak je broek los. Dan ben ik aan de beurt. Langzaam maak je de strik los van mijn hemdje en deze valt op de grond. Dan de strikjes van mijn string. Daar staan we dan, naakt tegenover elkaar. Ik druk mijn naakte lichaam tegen jouw naakte lichaam aan, heerlijk. Ik voel je penis zachtjes tegen mijn warme natte kut aandrukken. Dan stop ik en kijk je met een ondeugende blik aan en zeg "Schat, wat dacht je van een penismassage". Je kijkt me nieuwsgierig aan. Ga maar op je rug liggen en je knieën uit elkaar." Je doet wat ik vraag en ik ga knielend naast je zitten. Ik doe heel veel glijmiddel op je penis en begin je te strelen. Ik kijk je aan en zeg " geef maar aan wat je lekker vindt." Na een tijdje leg ik je penis plat op je buik en druk met twee vingertoppen op je frenum waar het overgaat in de rand. Ik begin dit gebied te masseren tot jij en ik weten dat ik bij de juiste plek ben. Dan tik ik er snel en bij herhaling op met mijn vingertop in trilling. Daarna pak ik je eikel vast met duim en wijsvinger, mijn wijsvinger aan de onderkant over je clitoris en rol deze krachtig heen en weer. Je begint te kreunen want dit is lekker. Na een tijdje plaats ik je penis tussen twee wijsvingers en wrijf ze gelijktijdig voorwaarts en achterwaarts alsof ik een vuurtje aan het stoken ben. Dan leg ik je penis weer plat op je buik en druk een vibrator diep op je clitoris. je houdt het niet meer van genot. Ineens spuit je zaad uit je halfharde pik. Je kijk me aan met een voldane blik en zegt " dat was lekker zeg." Ik kijk je aan en zeg "Het is jouw avond". Ik ga op je liggen en wrijf met mijn natte kut over je ballen en penis heen. Je weet dat ik dat lekker vindt. Na een tijdje zak ik af naar beneden. Ik begin je weer te teasen, likken, zuigen, sabbelen alles doe ik wat je lekker vindt. Er komt al een reactie. Die pik van je wil meer. Je bent nog nooit zo hard geweest. Je kijkt verbaasd want zo snel weer een reactie had je niet verwacht. Dan stop je me en zegt met een geile blik " geile sloerie van me, draai je om dan doen we het doggystyle." YES dat wil ik wel. Gelijk draai ik me om en steek uitnodigend mijn kont naar achteren. Je ramt die harde pik van je in mijn warme natte kut en begint te bewegen. " ja ga door ga door." Ik begin steeds wilder te bewegen waardoor jij wel mee moet en steeds sneller in en uit me glijd. JA,JA,JA,JA OH JA! Dan ineens houden we het niet meer en spuit je zaad krachtig in mijn kut diep naar binnen. Hijgend staan we zo en langzaam voel ik je verslappen en uit me glijden. Dat was lekker zeg.

tdid62@gmail.com


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 20 bezoekers online