Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Stille liefde, op msn beantwoord.
Charlee, het was een mooi meisje om te zien, Blonde haren, groene ogen en toch was ze zo niet tevreden over zichzelf, Ze vond haar eigen veel te dik, en op liefdesvlak heeft ze nog niets meegemaakt.

Er was een jongen, een jongen die vaak met haar chatte en waar ze al 2 jaar verliefd op was, de mooiste praatjes had hij over Charlee hoe mooi ze allemaal wel niet was, James was zijn naam. James zat bij Charlee op school ze helemaal stapel verliefd, maar er kon geen woordje vanaf bij hem. Tijdens het chatten werd het al gewaagder, en ze kon merken dat ze verliefd op hem werd, hij vertelde dat hij geil was, en dat hij zin heeft in seks.., hij was 19 en was er al meer dan aan toe, geen seks met liefde maar seks, zo kwam het erop neer. alleen maar seks! Toen ze tijdens het chatten nogmaals aan het praten waren over seks had hij het over of ik dat mischien wel zou willen. Natuurlijk wou ik dat, ik bedoel ik ben 18 en denk er iedere dag aan! Dus natuurlijk zei ik Ja op een afwachtende manier.

Mooi zei hij, en ging weer verder met praten , wat werd ik toch verliefd op hem, en op de universiteit begon hij zelfs tegen mijn te praten in de pauze's ! Het was een Maandag, een doodgewone maandag avond en ik had zin om nog eens te gaan chatten, en hij was weer on-line. Toen vroeg hij of ik mischien zin had om eens wat met hem te gaan doen, we gitaarde allebei dus vroeg hij of ik zin had om hem dat ene liedje aan hem te leren! Natuuurlijk wilde ik dat, als ik maar bij hem kon zijn,

Dinsdag om 19.00 hebben we afgesproken bij hem thuis. Wat was ik zenuwachtig, ik wist wat hij wilde want hij had het er vaak over, ik ging douche scheerde me van boven naar beneden en zocht mn mooiste lingerie bij elkaar!

Die dinsdag: Ik moest naar school tot kwart voor 6 en kwam hem nog tegen, hij lachte zo lief naar me en smste me zelfs tijdens de les; Wat dacht je van seks ipv gitaren(A) xxx James. Zieje wel dacht ik, dat was dus zijn bedoeling waarop ik antwoorde: Als jij het wil, oké.

Het was 6 uur, ging rustig eten en daarna op de fiets naar zijn huis. best zenuwachtig was ik want ik bedacht me dat mijn droom ieder moment waar kon zijn! Ik was er belde aan en hij deed open. GOD wat was hij mooi! Ik trok mn schoenen uit met een hart die klopte in m'n tenen zo zenuwachtig wat ik was! Hij vroeg of ik mee wilde naar boven en volgde hem. Het viel me op dat er niemand thuis was, maar dat vond ik niet erg, eenmaal boven was ik eigenlijk helemaal niet meer zenuwachtig, dit is mijn kans dacht ik! ik doe het! Hij kwam dicht bij me staan en zoende me, hij liep iets naar achter waardoor ik tegen het bed aanliep en lag, we zoende nog steeds. Ik voelde dat zijn hand onder mijn trui ging en dat hij voelde, voelde aan mijn lichaam, toen hij helemaal op mijn kwam liggen voelde ik een bult in zijn broek, ik moest lachen en en hij vroeg of ik zover was, hij trok zijn trui en zijn broek uit en ik deed hetzelfde, ik zag dat hij keek, keek naar mijn! Dat had ik nooit durven dromen!

Hij kwam langzaam op mij liggen en zoende me nogmaals, ik had totaal geen ervaring dus wist niet zogoed wat ik doen moest, maar alles ging vanzelf! Hij streelde mijn borsten die ondertussen zo hard waren als zijn piemel, hij ging langzaam in me en was zo lief voor me! We gingen verder en er gebeurden op dat moment van alles met mijn, ik heb zoveel dingen voor het eerst meegemaakt, de 1e keer seks, ik heb voor de eerste keer iemand afgetrokken en er heeft voor de eerste keer iemand anders mijn gevingerd ipv dat ik het steeds zelf moest doen. Rond 10 uur ben ik naar huis gegaan , en snel gaan slapen.

De volgende dag op school kwam ik hem weer tegen, hij lachte zo lief naar me dat ik bijna wegsmolt! Hij smste: Kom naar buiten xxxx (1 kus méer dan normaal) James. Ik liep naar buiten en voor ik het wist zoende we, hij vertelde me dat hij al langer verliefd op me was en dat gisteren avond het geweldigst was wat hij ooit heeft meegemaakt!

inmiddels zijn we al 3 jaar samen, en ben ik inverwachting van mijn eerste kindje.




Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 12 bezoekers online