Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Ongelukkig deel1
Het begon allemaal..6 jaar geleden
op school
Mijn eerste geliefde...
hij was alles wat ik wou niet perfect maar toch wat ik wou
we hadden 9 maanden met elkaar
en uiteindelijk was het voorbij hij
had andere plannen met zijn nieuwe vriendin..
Heb er heel veel verdriet van gehad al was het maar zo kort ...
Ik werd onzeker omdat er op school allemaal dingen werden gezegd dat ik lelijk ..dom ben en dat het goed is dat hij een ander had ...
Na de 4e klas kreeg ik een vriendje
die niet bepaald aantrekkelijk eruit zag...
Maar ik nam met hem om toch die 9 maanden te vergeten met mijn ex...
Maar dat is helaas niet gelukt
hij zat nog in me hoofd ik dacht nog elke dag aan hem ...
ik weet niet wat het is een.... obsessie ...
Had 2 jaar met die niet aantrekkelijke kerel hij was nog eens mijn eerste waar ik nog eens spijt van had

ik ging na die 2 jarige relatie heel vaak uit
Ben 4 maanden vrijgezel geweest en ik was nog elke dag verliefd op mijn eerste geliefde..
Ik kreeg toen weer een nieuwe vriend...
Die behoorlijk leek op mijn eerste vriend ...
Ik had 6 maanden met mijn nieuwe vriend en toen was ik nog eens een 4 maanden zwanger van hem zonder dat ik het wist ...
En toen zocht mijn grote geliefde weer contakt met mij
Om mij te zeggen dat hij weer wat wou
IK was blij maar het zou niet werken want ik was inmiddels zwanger en ik was van plan om hem te houden omdat ik te bang was om hem weg te halen en er ook wel op tegen was.Heb een zoon van anderhalf jaar..En heb nog steeds een relatie met de vader van mijn kind...
En ik ben nog eens een tienermoeder...

Ik haat mezelf dat het zo moet zijn .mijn leven is zo verpest .. en leef er elke dag mee
Ik heb zo vaak geprobeer hem te vergeten maar het luk niet
IK ben nog elke dag verliefd op die jongen uit de 3e klas...

En vind het Heel erg voor de vader van mijn kind en me kleintje ...


IK ben diep ongelukkig......





Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online