Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

De Meesters Rob, Johan, Mike en Piet
Hoofdmeester Rob, 18, gespierd donkere ogen 1,86m lang, heel knap, supergroot geschapen en altijd geil, en nog de drie andere meesters van mij, namelijk Johan, Piet en Mike, ook allemaal 18 en ook knappe geile gasten, waren al in mijn woning toen ik van school naar huis kwam. Ik ben hun leraar biologie op een MBO school en tevens hun slaaf. Ze hebben alle 4 een eigen sleutel en kunnen altijd bij mij naar binnen in de dubbele betekenis daarvan, mijn huis en...
Ik had naar school meteen boodschappen gedaan want tegenwoordig kook ik elke dag voor hun, naakt in de slavenkeuken. Ik krijg van mijn eten echter alleen de resten en moet altijd op de grond eten soms heel veel soms heel weinig. Ook bier moet er altijd voldoende aanwezig zijn. Ik kwam dus met mijn lerarentas en een rugzak vol met boodschappen thuis. Als er een meester aanwezig is mag ik niets aanhebben als er geen andere instructies worden gegeven. Nadat ik dus binnen was en de deur dicht had gedaan, begon ik mij onmiddelijk uit te kleden. Alle kleren moet ik altijd heel netjes samenvouwen en dan mijn eikel blootleggen. De jonge kerels stonden naar mij te kijken en waren vernederende grapjes over mij aan het maken. „Moet je e’s kijken die slet van een leraar...“ en dergelijke... Ik wordt daar echter altijd geil van, ik kan er niets aan doen, voor mij zijn die vier het mijn goden. Zij bepalen ik gehoorzaam en wordt er altijd zo geil van, ik ben 12 jaar ouder. Na mij uit te hebben gekleed moet ik knielen, mijn benen wijd uit elkaar doen, mijn beide armen op de rug doen en met mijn voorhoofd op de grond. „Meesters, slaaf Eddy meldt zich terug“, zeg ik. Ik moet dan altijd zo lang in die houding blijven tot er een bevel komt. „Rechtop knielen!“ „Bek open!“ Ze goten twee blikjes van dat bier, dat ik net had gekocht bij mij naar binnen. „Kruip naar de keuken, slafie!“ Ik deed het en kreeg onderweg trappen en werd van Johan aan mijn oor gevoerd, ik was zijn hondje. „In de hoek gaan staan, met de rug naar de muur!“ Ze waren bezig in mijn rugzak te kijken naar de boodschappen. „Ga toestemming vragen om te mogen douchen!“ Ik deed het door te knielen in de correcte slavenhouding. Toen mocht ik vertrekken. Ik moest me na het douchen en het grondige schoonmaken (uiteraard overal met de speciale gereedschappen) ook scheren in het gezicht (en dan ook scheren van schouder tot teen) en ook mijn haar elke dag even kort houden met een scheermachine. Nagels checken, tanden poetsen en kont invetten hoorden ook bij wat ze „douchen“ noemden. In het begin had ik vele pakken slaag gekregen totdat ik het goed deed. Het mocht niet te lang duren, dus als ik klaar was, ging ik weer naar beneden en meldde mij terug. „Ga weer in de hoek staan!“ Ze waren in de woonkamer een homo-sm-porno aan het kijken, die ik had moeten aanschaffen. Ik had hem niet mogen bestellen via internet maar hem persoonlijk moeten kopen. Na 10 minuten alleen in de keuken de muur te hebben bekeken riepen zij mij, ik moest naar de woonkamer komen. Gelukkig vergat ik niet dat dit al kruipende moest en dat ik me ook weer slaafs moest melden. De meesters waren al half ontbloot en speelden met hun pikken tijdens het kijken. Ik genoot even en keek bewonderend naar hun mooie lichamen. Rob wilde alleen een bankje hebben voor zijn voeten, ik moest op zijn hondjes en was voor de rest van de porno zijn voetbankje. Toen de porno klaar was, zei Rob dat die geen zin had in mijn eten vandaag. „Dat duurt veel te lang, wij gaan pizza bestellen!“ „Ondertussen gaan we Eddy een beetje voeren.“ Als eerste kreeg ik een een rauwe aardappel. Die moest ik meester Piet uit de hand vreten. Meester Mike was bezig een wortel mijn kont in te boren. En ook die moest ik eten, zelfstandig met mijn handen. Ik moest zitten zoals een konijn en krankzinnige geluiden maken tijdens het eten. Ik werd gefilmd en had ondertussen weer een nieuwe wortel in mijn kont.
De pizza kwam. Rob deed alleen in zijn spijkerbroek gekleed open. De pizza-jongen keek verbaasd naar hem, zijn mond stond open. Hij keek verbaasd naar Rob en werd zelfs een beetje rood wat Rob niet ontging. Kom maar even binnen het is zo koud vandaag. Ik haal even het geld. Johan, die alleen nog zijn slip aanhad keek om de hoek, „He, jou ken ik toch!“ De pizzajongen schrok en werd vuurrood. Johan had hem eergisteren genaait in het plaatselijke homo-bios. De jongen voelde zich duidelijk niet op zijn gemak en draaide zich al om naar de deur. Hij dacht alleen, ik moet hier zo snel mogelijk weg. Maar Johan had hem al beet en trok hem niet erg vriendelijk de woonkamer binnen. Hij schrok nog meer, want daar waren nog twee andere naakte kerels en (!) „Meneer Molenaar!“ zei hij geschrokken toen hij mij (het konijn) zag met een wortel in zijn kont. De pizza-boy heette Klaas en zat ook op diezelfde MBO school, maar had niet les van mij. „Jonge, je bent nu getuige. Als je vandaag meewerkt, zal je nooit meer last van ons hebben.“ zei Rob. „Kleed je uit!“ Klaas was nog zo verbaasd en in de war dat hij even niet verder wist. Voordat hij weer kon denken zaten mijn 4 meesters al aan hem te trekken en kleedden hem helemaal uit met weinig tegenstribbelen van de kant van Klaas, zij waren toch sterker. Toen moest ik naar hem toekruipen en hem pijpen, zij hielden hem vast. Hij koos er voor het te laten gebeuren en begon zelfs lichtjes te kreunen naar een tijdje. De jongens lieten hem los. Ik ging door met pijpen. Mike maakte stiekem foto’s. Toen Klaas dat doorhad zei Mike:“Al te laat, geniet liever! Dit is alleen voor onze zekerheid dat je geen enge dingen doet met je weten achteraf“ Johan bewerkte al zijn kont met wat slaolie. En al gauw ging Klaas vrijwillig op zijn hondjes ik ging op mijn rug liggen en hem verderpijpen. Johan naaide hem stevig en kwam gauw klaar. Voordat hij klaarkwam was Rob al voor Klaas zijn mond komen knielen en werd van Klaas gepijpt. Nadat Johan had gespoten kwam onmiddelijk Piet de anus van Klaas binnen en ging hem ook neuken. Klaas stopte even met pijpen en zei dat hij nog nooit een leraar van school had geneukt, of hij de slaaf even zou mogen neuken. Iedereen juichen. Ik ging op mijn hondjes en toen stortte zich dat geile joch al op me en naaide me beestachtig terwijl Piet in Klaas zijn kont klaarkwam. Johan nam ondertussen de kamera over van Mike en wilde ook nog bij Klaas binnen, maar die kon geen derde pik meer hebben die dag en kwam ook al snel klaar in mij, de slaaf Eddy van iedereen. Hij zij dat hij verder moest, kreeg het geld voor de pizza’s beloofde dat hij tegen niemand iets zou zeggen en vertrok. Mike was als laatste door alles te hebben gefilmd zo wild en geil geworden, dat hij mij razend stevig naaide en daarbij sloeg en aan mijn oren trok tot hij gigantisch klaar kwam. Ik moest de grond neuken, kwam klaar en likte alles op. Klaas kwam later die avond na zijn werk nog een keer langs en werd ook lid van onze club. Hij is echter slecht opperslaaf, dwz.: Er is nu in onze club een hoofdmeester Rob, dan komen de drie meesters Johan, Mike en Piet, zij hebben dezelfde rang. Dan komt dus Klaas als hun opperslaaf. Maar voor mij is het gewoon meester Klaas en ik moet ook aan hem volledig gehoorzamen.


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online