Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Melk en bloed
Toen ik mijn huidige vrouw leerde kennen was ze al zwanger. Ze had een one-night-stand gehad en zo was het gegaan. Ik vond het niet erg, integendeel. Zelf was ik onvruchtbaar, zo kon ik alsnog een kind krijgen en niemand hoefde te weten dat ik niet de biologische vader was.

Mijn vrouw is 15 jaar jonger dan mij, ik ben 45. Dit verhaal speelde zich 7 maanden geleden af en ik wil het met jullie delen. We waren de avond tevoren op stap geweest en hadden een babysit geregeld voor onze paar maanden oude baby. Silvia de babysit woonde bij ons in de straat en nam haar vriendje Roel mee. Zij was 18 en hij 19. Ik had een paar films gedownload voor hen die ze die nacht konden bekijken. Omdat we nogal laat thuis wilden komen, zouden ze bij ons blijven slapen. We kwamen rond 4 uur thuis en ze lagen lekker te slapen op het opklapbed wat ik voor hen neergezet had in de woonkamer. We konden niet lang slapen want zoonlief werd om 7 uur wakker.

We gingen naar beneden en Roel was al wakker en zat op de bank. Hij zat enkel in zijn onderbroek en ik zag meteen dat mijn vrouw blij verrast was. Mijn vrouw is een vriendelijk mens en ze stelde Roel meteen op zijn gemak door haar relaxte manier van praten. De baby moest nog gevoed worden en Roel schrok enigszins hoe gemakkelijk mijn vrouw een borst ontblootte en de baby aanlegde. Toen Roel de enorme speen zag van mijn vrouw viel zijn mond open en hij probeerde met zijn armen zijn eikel te verbergen die uit zijn onderbroek groeide. Dat was nu het grappige aan mijn vrouw. Ze praatte heel serieus met hem door alsof niks aan de hand was.

Inmiddels was Silvia ook wakker geworden maar bleef stijf onder de dekens liggen, want ze had ook niet meer aan als een slip en durfde niet op te staan. Mijn vrouw stelde Silvia gerust en zei dat ze rustig op kon staan want ze was toch niet de enige met ontblote borst. Silvia lachte en stond inderdaad op tot mijn genoegen mag ik wel zeggen. Haar borsten waren zo mooi vol; rond; stevig; fris en jong. Zalig gewoon. Ze waren nog dikker dan die van mijn vrouw en die waren nota bene nog hartstikke gevuld met moedermelk. De borsten van Silvia waren zo mooi wit en haar tepels wezen ietwat speels omhoog. Het enige wat ik mooier aan de borsten van mijn vrouw vind is dat zij altijd van die lange tepels erop heeft gehad. Dat zie je zelden dat een vrouw tepels heeft van bijna twee centimeter lang. Heerlijk vind ik dat.

Maar toen ik Silvia zag met haar jeugdige volle tieten, kon ik het niet laten om er een complimentje over te maken. Silvia bloosde en lachte en Roel gaf me gelijk en voegde eraan toe dat het alleen jammer was dat ze niet van die lange spenen erop had als mijn vrouw en dat er geen melk uitkwam. Hij bekende dat hij nooit borstvoeding had gehad en dat hij dat toch graag wel eens wilde proeven.

Omdat de baby al zijn buikje vol had van één borst en alweer sliep, zei mijn vrouw: “wacht maar� en ging naar boven om de baby weer in bedje te leggen. Even later kwam mijn vrouw terug en droeg niet meer dan haar slipje. Ze ging op de bank zitten en keek naar Silvia en vroeg: “mag ie�? Silvia stemde toe en mijn vrouw bood Roel haar rechter borst aan die bol stond van de melk. Toen Roel korter kwam kneep ze even in haar tiet en spoot hem een straaltje moedermelk recht in zijn oog en ze legde moederlijk een hand achter zijn hoofd om hem haar speen in de mond te leggen.

Hij proefde en liet horen dat hij het lekker vond. Hij zoog er aan als was het een heerlijke milkshake en ik kreeg de indruk dat de tiet zienderogen kleiner werd. Silvia en ik zaten er een beetje raar naar te kijken en mijn vrouw vroeg ons of Silvia niks te drinken hoefde en ze knipoogde. Dat was voor mij het teken en ik vloog op Silvia af en gooide mijn badjas af en duwde mijn inmiddels keiharde pik vliegensvlug in haar kleine mondje. Ik stootte diep in haar keel en ze kotste ervan. Ik hield haar keeltje dicht en drukte haar op de bank en rukte haar slip van haar kontje en ik jaagde mijn dikke pik in één haal in haar jonge kut. Ze schreeuwde en ik ramde bruut de laatste restjes van haar maagdenvlies eraf. Ze bloede hevig en ik draaide haar op haar buik en legde haar over de leuning van de bank. Het bloed uit haar kut zorgde voor een goede smering toen ik mijn stijve trompet in haar roze aarsje drukte. Door mijn onbesuisdheid scheurde haar ster op 2 plaatsen open en haar endeldarm kreeg niet de tijd om de contouren van mijn gezwollen staaf te volgen. Ik beukte op volle toeren in haar kont en ze huilde en schreeuwde als een speenvarken. Als ik haar hoofd niet in de kussens van de bak had gedrukt, dan had beslist iemand van de buren de politie gebeld.

Roel had dit tafereel onder het genot van een borstje moedermelk aanschouwd en wilde nu ook wel van bil. Mijn vrouw nam de pik van Roel in haar mond en zoog hem uiterst hard af. Het dunne velletje aan zijn eikel scheurde open en hij schreeuwde het uit van pijn en het bloed dronk mijn vrouw gretig op en ze morste zelfs een beetje langs haar kin. Mijn vrouw beval hem om haar enkel en alleen in haar kont te nemen, want ze is zo vruchtbaar als maar wat. Na veel gehannes en gekreun had hij eindelijk zijn bloedende staaf in de warme darmen van mijn vrouw geperst en hij beukte er op volwassen wijze op los. Mijn vrouw zat op haar knieën en haar leeggedronken memmen bungelden er vrolijk op los. Roel trok aan haar tieten en ze rekten wel een halve meter uit, zo leek het wel. De gierput van mijn vrouw stond wagenwijd open en het stonk vreselijk. Silvia lag uitgeput op de bank en kotste voor de tweede keer toen Roel onverwachts zijn lul uit de gierput van mijn vrouw trok en die staaf vol stront diep in haar keeltje perste.

Met zijn lul vol kots en stront draaide hij zich plots weer om en het beest in hem was gewekt. Hij likte nog even snel het bloed van Silvia’s kont en stapte toen op mij af. Hij gooide me op tafel en ramde zijn vieze pik vol in mijn anus. Hij beukte zich naar een hoogtepunt en toen zijn geweer op schieten stond, wende hij zich weer tot mijn vrouw. Hij manoeuvreerde haar op haar rug en deed wat mijn vrouw hem nadrukkelijk gezegd had niet te doen. Hij hield haar armen vast en liet zijn penis in haar schede verdwijnen om haar vervolgens vol te laten lopen met zijn dikke room.

Mijn vrouw riep nog: “NEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!� maar zijn vruchtbare zaad was al bezig zich een weg te banen naar haar ontvankelijke baarmoeder om zich daar veilig te nestelen. In principe had ik hem eraf kunnen trekken maar dan had ik Silvia van me af moeten duwen. Zij was op dat moment haar bloederige endeldarm aan het legen boven mijn opengesperde mond. Silvia is een propere meid en was zo vriendelijk om de laatste restjes diarree tussen mijn tanden uit te plassen.

De pret kon niet op en ik genoot van Silvia. We tongzoenden en ik gaf haar borsten alle aandacht. Ik likte haar kutje en kontje en de smaak van haar bloed maakte me wild. Ze weende zacht en fluisterde me toe dat ze me te gek vond. Ik schoof haar weer over mijn pik en haar warme schacht deed mijn stengel weldra spuiten. Ik blafte haar helemaal vol met mijn slappe zaad.

Oh jongens, wat voelde ik me gelukkig op deze jonge meid.

Op dit moment, schrijf ik dit verhaal met enige weemoed. Mijn vrouw is ongeveer 7 maanden zwanger. Roel en Silvia hebben een zwaar motorongeluk gehad. Roel heeft dit helaas niet overleefd en Silvia heeft een dwarslaesie. We halen Silvia bijna elke dag en proberen het haar zoveel mogelijk naar haar zin te maken, maar ze is zwaar depressief. Op zo’n moment doe je alles om een hulpbehoevend medemens te helpen, maar het is toch anders nu ze niet meer beweegt. Ze heeft zelfs moeite met slikken.


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 12 bezoekers online