Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Onzichtbaar
Onzichtbaar ……
Ben een man van 46 verlies ik mijn baan was alleen had niet veel uit te geven, en wist ik toch een tweede hands amateur radio voor als hobby bij een rommelmarkt te bemachtigen, na op internet opgezocht te hebben op enig kennis vond ik iets interessant over radio grafie en al dat soort dingen.
Na bijna een jaar lang gepruts te hebben had ik mijn computer eraan gesloten,op een dag kreeg ik een vreemde geluiden uit het ding mijn comp vertaald het dit in een leesbaar formaat tot mijn verbazing ging het om een bepaalde coördinaten te zijn in het begin wist ik niet wat ik hieraan moet maar na verloop van tijd begreep ik de codes, het waren landings coördinaten van ruimte schepen..niet lang daarna wist ik bij een landing van een buitenaardse ruimteschip dat zo groot was als een auto bij mij achterom in het bos mee te maken. Ik zat verstopt in het donker niemand kon mij zien zo ook de vreemde wezens niet. Zij hadden een apparaat in hun handen dat zichtzelf onzichtbaar konden maken voor het menselijk oog…..nadat het ruimtevaartuig weer was opgestegen bleef er een over…ik sluip hem van achteren en sloeg hem met een dikke tak van een boom, hij viel neer en ik maakt hem het apparaat onhandig, en al zijn spullen die hij bij zicht had, ik sloeg hem een paar keer en begraaf hem onder een boom ik wist dat hij dood was.
Thuis aangekomen keek ik naar al het vreemde spullen, wat me boied was het apparaat dat zo groot was als een pen die hun onzichtbaar maakt, ik prutste met het ding rich het op bepaalde voorwerpen en voila…het werkt ik oefende tien talen keren eer ik het op mezelf had geprobeerd.
Ik stond voor de spiegel ik druk op de knop dat ik mijn eettafel onzichtbaar had gemaakt en richte op mezelf…ik schrok ik verdwijn met kleding en al uit beeld ik lachte van vreugde en kon niet wachten om naar buiten te gaan om te kijken ofandere mensen me echt niet konden zien….tegenover me lag in de middag uren altijd wel een moeder met haar 2 dochters vaak topless te zonnen, moeder schat ik rond de 35 of 40 jaar en de dochters de jongste is 18 en de oudste ervan zal wel rond de 20 zijn precies weet ik het niet, maar de moeder had dikke tieten lekkere volle kont en dijen terwijl de dochters lekker slank en volle tieten en lekker strakke kontjes hadden…dus ik sloop me huis uit, en ging via een hek bij hun in de tuin…ze lagen met hun tieten vol in de zon te bakken, mijn god wat was ik geil aan het worden bij het zien van deze exemplaren…de moeder snurkte zachtjes en was in diepe slaap, ik kon niet laten greep haar tieten heel zachtjes aan en begon erin zachtjes te kneden ik nam een tepel in me mond en geniet van van deze minimaal 90 DD-cup tieten…ze gromde wat en ik liet alles los, ze draaide zicht op haar buik en zag ik haar lekkere volle kont………….ik kreeg een stijve pik van, ik liet me broek tot aan mijn knieen zakken en nam mijn dikke neuklat van 21 cm lang en 4cm dik in me hand trok er zachtjes aan, hi was keihard en was klaar om te neuken….maar liet de moeder even met rust want ik hoorde geronk van haar dochters ook zij verkeren in diepe slaap…ik trok mijn broek helemaal uit en aangezien dat mijn kleding ook onzichtbaar waren leg het boven op de 3de paal van het hekwerk zodat ik dit later weer terug kan vinden, ik liep naar de stoel waar de oudste dochter lag en besloot om met mijn lul af te trekken boven haar kutje, ik stap met mijn rechter been over de stoel heen liet me door mijn knieen beetje zakken tot ik met mijn lul net erboven haar lekker jonge kutje stond, en trok me heerlijk af.
Het was zo heerlijk dat ik na ongeveer 2 minuten voelde om klaar te komen, het meisje sliep nog en had er helemaal niets van gemerkt, voorzichtig til ik een kant van haar slipje ietsje omhoog en opzij, mijn lul raakte haar kaalgeschoren kutje, toen moest ik me inhouden dat ik niet ging kreunen….ik spoot mijn geil tussen de schaamlippen in van dit lekker jongding…..ik wist dat ik klaarkwam maar zag het niet, een paar druppels sperma kreeg ik op mijn ander hand het plakt behoorlijk ik wist dat ik flinke klodders had gespoten tussen haar kut lipjes in,voorzichtig vrijft ik het met mijn hand over haar heel kutje, en deed voorzichtig haar slipje weer goed, toen zag je pas dat het net begon te worden…ik ging rechtop staan en wist dat ik ze alle drie binnenkort zal neuken. De moeder werd wakker en liep met haar blote tieten de wc op ik volgde haar maar liet niets merken, ik ging op verkenning in hun huis, slaapkamers badkamers nou die hebben het breed dacht ik zo….ik opende de wasmaand dat in de badkamer stond en rook een voor een aan de gedragen slipjes van zowel de moeder als ook de dochters….dan hoorde ik stemmen in de tuin, de jongste beweerde dat de oudste in haar broek geplast had en had ontzettend veel lol, de oudste vloekte en gaf haar de schuld, dat zij haar de zonnebrand olie in haar broekje had ingespoten….ik had lol, en dacht dat moesten jullie eens weten….moeder trok een topje aan en ging het eten voorbereiden, vlees groente aardappelen salade enz enz…de odste vloekt en ging onder de douch, tuurlijk wil ik het spektakel niet missen en stond in een de hoek in de badkamer te gluren hoe zij onder de douch zicht zelf vingerde….ik kreeg weer een stijvepik van en trok weer aan me pik, ze nam op de rand van de douchbak plaats en deed haar benen wijd open, haar kleine kutje glinsterd van haar geil en het water, ik sta nu tussen haar benen in ik moest even ophouden met rukken, toen hoorde haar harder kreunen en dat haar onderlijf wild tekeer op en neer gaat, hield ik het niet meer en spoot nu mijn geil exact tussen haar spleetje in…ze was nu aan het bijkomen en merkte dat haar kutje plakt,geschrokken keer ze ernaar…em mompeld Jezus ben ik zo geil dat al dat geil eruit loopt?....ik deed een stap achteruit ging weer in de hoek staan, de sloerie waste haar geile kutje en droog zicht af. Met een handoek om zicht heen gewikkeld Liep naar haar kamer, zocht een slipje uit de lade van de kast trok het aan deed een topje zonder bh aan trok haar minirokje en borstel haar hare…..nu komt de jongere zusje de badkamer binnen, ook dit wil ik voor geen goud missen, en nam plaats op het deskel van de toilet….ze pakt de shampo en wast haar haren dan de douch gel wrijf ze over haar ook zo lekkere tieten haar buik kontje kutje enz enz.. weer kreeg ik een stijve lul bij het aanzien van dit zeker niet ouder dan 18 jarige meid….mijn lul was intussen weer hard, ik begrijp er niets van ik was al 2 keer klaar gekomen maar hij omt steeds weer terug.
Je kan raden wat dit meisje deed, ze nam ook de houding in wat eerder haar zusje genomen had, haar zat op het randje van het bad, spreide haar benen wijd, en vingerde haar kutje knede haar iets kleinere tieten in…ik nam plaats tussen haar benen en trok me weer af….ook deze keer kwam ik vrijwel tegelijk met haar en spoot me lul boven haar kutje….zij bleef langer zicht zelf vingeren als haar grotere zus het is een geile blik om te zien, ik wist dat ze paar druppels van mijn sperma haar kutje in schuift met haar eigen vingers….hierna deed ze het zelfde ritueel in haar slaapkamer als haar oudere zus.
Een later kwam de man de huize thuis….een hele begroeting en daarna zaten zij vrijwel aan tafel, ik kreeg er ook honger van en besloot van het potje mee te eten….maar bedacht me stel dat ze dit zien dan raakt er paniek binnen, dus besloot ik om naar de keuken te gaan en nam eerst een klein stuk aardappelen bracht het naar mijn mond, een maal inde mond was het eten ook onzichtbaar, ik at stukje van dit en ook van dat, heerlijk gratis eten en was al 3 keer klaargekomen….ik besloot om maar eens naar huis te gaan want ik moest dringend een behoefte doen, ik liep de tuin in naar de derdepaal van het hekwerk en vond mijn broek, deed ze aan en klom over het hek de straat over pak mijn huissleutel uit de zak en deed voorzichtig dat het niemand zag de deur open, eenmaal binnen druk ik op het apparaat en ik was weer zichtbaar…..ik deed mijn ding en viel later op de bank van al de spanning in slaap… ik werd wakker keek op de klok en het was tegen twalven, ik keek door mijn raampje naar de overkant van het huis naar de overburen ook zij hadden de rolluiken omlaag gedaan en er brand nergens meer licht. En besloot me bed op te zoeken……
De dag erna was ik al vroeg wakker nam een douch ontbijten doet me een t-shirt aan en kortebroekje het wordt warm was gisteravond op de tv gemeld. Gespannen keek ik mijn raam uit en ja hoor de vrouw lag er weer tegen 13 uur s’middags lekker topless te zonnen.
Het was rond de 27 graden buiten een heel zachte wind ik besloot om bij de lekkere buurvrouwtje op bezoek te gaan. Ik stak de straat over klom over het hek bij de buren en keek naar de buurvrouw die er lag te zonnen ze lag nu alleen want haar dochters zaten nog op school meestal komen ze rond 14 en ik wist dat vandaag woensdag was dus dan komen ze pas rond kwart voor vijf aan.
Ik geilde me op me buurvrouwtje ik had besloten haar vandaag nog te neuken, mijn pik stijgerde en was hard, ik klede me helemaal uit en werderom lag me kleding stukken op het hekwerk op de derdepaal. Ik moest een plan bedenken dat zij het huis ingaat en dat ik haar binnen pas zal gaan neuken omdat haar buren ook buiten aan het zonnen zijn, ze zien elkaar niet vanwege het hegwerk dat hun tuinen scheiden. Ik smeerde me helemaal in met de zonne olie zodat ze me niet vast kan pakken, die zag je niet want het wordt onzichtbaar, en rijkelijk smeerde ik ook mijn pik er helemaal glad mee, ik was van plan mijn pik in een stoot bij haar binnen te werken.
Ik liep voorzichtig richting de schuivdeuren dat de tuin en hun veranda scheid, ik zocht een schaar want haar bikinibroek moet ik eerst van haar lijf zien af te doen. Ik vond een kleinschaartje in een van de lade in de keuken, nu moet haar nog naar binnen zien te lokken, maar eerst zal ik me pik weer op volle spanning moeten krijgen, dit duurt niet al te lang want ik was weer geil en de gedachte alleen al dat ik dit heerlijke moedertje van rond de 40 jaar met enorme tieten zal afneuken…
Toen mijn pik echt op volle lengte en dikte gegroeid was stoot ik expres een bloempot naast de grote zitbank omver ik wist dat ze dan gebukt zal staan om de bloempot op te rapen. En ja hoor daar komt ze mompelend binnen godverdikkeme….ze bukte voorover op dat moment douw ik haar tegen de rand van de lange bank aan, ze schrok…whoaaah…en ploftemet haar buik en dikke tieten op de bank neer, ik knip snel de beide kanten van haar bikini stuk, waaaaaaaaaaat neeeeeeeeeeeee….gil ze….ik trok haar bikini van haar lijf, spreide haar benen wijd…..Och neee nee neee…gil ze weer, ze stribbelde ertegen keek achter zicht maar zag niemand…nee ga wegggggg reip ze wat is dit?....ze schrok zicht een ei want ze zag niemand……ze wilde overeind komen trok haar knieen naar voren, op dat moment hield ik haar middel stevig vast, bracht me lul richting haar spleet en met alle kracht douw ik me neuklat in een stoot naar binnen……….ze hapte naar adem en gilde het tegelijk uit….WOUGHGAAAAAAAAAAAAAAAAAGHHH….ik zat tot aan de wortel diep in haar spleet het zat er behoorlijk strak om me pik heen, met een hand trok ik aan haar haren en met de andere handpalm stelp ik haar mond, dan bewoog ik met lange halensnel me pik in haar kut….ze kronkelde er rollen tranen over haar wangen. Ik neukt haar hard als een beest in een snel tempo….ze gaf geen weerstand meer, en liet haar boven lichaam ploffen op het zachte bank.
Ik greep met beide hande haar wel gevormde heupen trok het extra hard naar me toe en stoot me lul zo hard en diep haar kut in…ze kreunde en steunde en smeekte op te houden….na 15 minuten ongeveer spoot ik mijn eerste lading diep haar neukgrot in….ik plof boven op haar rug….ze huilde alsjeblieft alsjeblieft hou alsjeblieft op……ik knede hard aan haar tieten en tepels in, ze protesteerde en probeerde mijn hand weg te duwen maar kreeg mijn er niet vanaf, mijn pik was weer klaar voor de tweede ronde…..ik bewoog mijn pik nu langzamer dan voorheen maar wel met langen halen…ooocgh nee nee nee niet doen alsjeblieft smeekte ze….ssssssssssssssssssst zei ik fluisterend…gij vrouwe zijt de gekozen schepsel om de terugkeer van onze heilige te zorgen….nee nee alsjeblieft niet doen hou op smeekte ze….ik fluisterde haar weer, sssssssssssssssttt vrouwe dit is de manier om gods wegen te delen….ondertussen neukt ik haar weer hard, achgahaghagh oughhoghogh nee nee stamelde mijn buurvrouw….ik maakte haar wijs dat ik een heilige was om haar in te werken voor de terugkeer van een heilige….na een half uurtje spoot ik voor de tweede keer mijn zaad haar kut overvol…..wie ben je dan vroeg ze…ik gijt de gabriel vrouwe…ze schrok, bent een engel gezonden door god?....wie anders fluisterde ik….ooh heer sorry ik wist dit niet.
Kom u mij halen is het mijn tijd vroeg ze…nee vrouwe ik kom inspecteren inhoevere de mens tegenwoordig open staat voor het onbekende…gij zijt uitverkoren voor de test der mensheid.
Sorry ik wist het niet, zei ze bang ik doe alles wat u mij beveel heer…..heel goed vrouwe, neemt wat jullie noemen mijn geslachtsdeel in je mond, tot het klaar is voor de volgende ronde en neemt dan plaats daarop gij moet de hele lengte in je schoot nemen zei ik haar….ze pijpte alsof haar leven ervanaf hangt. Toen beval ik haar in haar kut te steken, dit doet ze dan zonder enig twijfel.
Ze trok rare gezichten toen mijn neuklat helemaal in har spleet verdween, na 10 minuten kwam ik weer in haar klaar, ze was bekaf bezweet en afgeneukt…. Nu ga opfrissen vrouwe straks breng ik gij nog een paar bezoekjes daarna dagelijks zei ik haar dit is een test der mensheid….ja heer zei ze en nam een douch…..toen ze weer beneden en gedouch in de woonkamer kwam, riep ze: heer bent u nog hier?....ik zei niets heer hort u mij vroeg ze….ik hoor iedereen fluister ik ruim jehuis, en maakt voedsel klaar voor je kinderen en je man…..wij houden kontact, ik schoof de pui open ze keek verbaast ernaar ik zocht mijn onzichtbare kleding stukken weer op, kleed me aan en ging naar huis.

Wordt vervolg…….


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 9 bezoekers online