Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Iedereen veranderd
Dit verhaal heb ik geschreven. Het verhaal speelt zich af in deze tijd. Het speelt zich af in de IK vorm. Het gaat eigenlijk over een vriendin. Dus deze woorden zijn voor haar. Succes met het lezen.
Niet echt gebeurd!


[Iedereen Veranderd]

Ren maar weg! Ze schreeuwde het hard. Te hard... Ik rende keihard naar huis. Niemand hielt me tegen. En dan kwam ik thuis en deed ik alsof er niks was. Ik werd gepest. Zo erg gepest en alles om me heen leek te vervagen. En ik viel. Ik viel neer op de grond. Ik voelde dat er iemand naar me kwam.. Me moeder. Maar ze zei doe niet zo flauw en sta op. Met al me kracht beweegde ik me voort. Ik zei dat ik maar ff naar buiten ging. Ik liep zwak en heel zwak naar buiten. Daar was Joey. Ik riep hem hij keek om en kwam naar me toe. Hij vroeg of het wel goed ging. Ik zei eigenlijk niet. Ik vertelde het hele verhaal: 'Ik word gepest. Uitgescholden en in elkaar getrapt. En niemand die me begrijpt' Dat kan ik me nog zo goed herinneren. Joey die was dan wel 16. En ik dan wel 12. Maar hij wist wat ik wou. En hij begreep me. Hij zei dat ik mee moest komen. En opeens alles werd zwart en ik veel. Ik dacht dat Joey me nooit wat zou flikken. Nou dat had ik verkeerd. Hij had me in elkaar getrapt kwam ik later achter. Er zat een briefje in me hand: Je word gepest. Door jezelf. Xx Secret. Ik dacht Xx secret? Wie is Secret. Ik keek om me heen Joey was weg. Maar Joey die schrijft veel te slordig om dit te schrijven. Alles deed pijn. Ik kon niet op staan. Toen ik wat bij gekomen was dacht ik na wat er was gebeurd. De Middelbare school! Ik had veel vrienden.. Maar iedereen is anders. En misschien had die Secret gelijk. Ik moet dus ook anders zijn. Ik wou opstaan. Maar ik merkte dat dat niet kon. Ik wou me been bewegen. Maar dat kon niet. Hij deed zoveel pijn. Met al me kracht ik me arm en het briefje goed in me zak ging ik zitten. Ik keek om me heen en dacht: "waar ben ik?" Ik hoor mezelf het nog zeggen Waar ben ik? Het was.. het was een plek met allemaal kleren. Ik besloot maar proberen op te staan. Het lukte. Ik keek naar me been er zat een grote wond in. Hee daar! Daar op de grond nog een briefje. Ik begreep er niks van. Een briefje? Er stond op dat niet alles leek wat het was. En opeens versnipperde het papiertje. Ik schrok me dood. En met de gedachte in me hoofd keek ik tussen de stapel kleren die voor me lag. Ik was wel buiten. Maar er was niks. Op 3 bomen ja 3 bomen 2 huizen 1 meertje na. Hier was ik nooit geweest. Ik zag op het meertje een bootje. Ik trok anders kleren aan wat hierin kon ik echt niet lopen. Ik zag een bord staan: De uitgang. Ik sprong het water in naar het bootje toe. Aangekomen op het bootje volgde ik een kleine zigzag kanaal. Opeens schrok ik. Het was gestopt. Er stond een fiets. Maar er was maar een smal pad. Tussen 2 muren. En nog geen meter ruimte. Ik dacht ik zie het einde niet dus pakt wel de fiets. Na 1 uur fietsen lag er wat te drinken voor me. Zonder enig erbij na denken dronk ik het HELEMAAL op. Wat bleek dat er vloeibare drugs in zat. Ik werd helemaal dronken. En stoned. Er zat vloeibare Wiet in? Ik wist het niet. Maar het was ook alchocol. Ik wist wel wat ik deed. Maar 1 ding moest ik doen. En dat was het einde vinden. Na 5 uur lopen en dwalen kwam ik bij me huis. Ik was weer helemaal nuchter. Met de grote vraag waar ben ik geweest? Ik liep naar binnen en me moeder zei: 'Huh? Je ging toch ff naar buiten. Of ben je iets vergeten?' Ik begreep het niet! Ik zei: 'Nee laatmaar' Maar die kleren had ik nog wel aan. En de wond ook. En het Briefje zat ook nog in me zak. De gedachte nog in me hoofd. Ik ging de volgende morgen weer naar school. En zag opeens nog een briefje liggen. Ik twijfelde. Zou ik hem pakken? Ik pakte hem op en er stond op The Secret. Ik ben het Joey. Ik begreep er niks meer van. Maar ik liep naar David toe die ik altijd al leuk vond. Maar hij mij niet. Opeens.. gebeurde er iets. Ik was veranderd. Ik wist niet of iedereen zoiets mij gemaakt heeft. Dat er van alles in 6 uur tijd is gebeurt. Maar de tijd niet verder ging. Maar als iedereen het heeft gehad.. zou ik zeggen het is eht beste! En praat er maar niet over. Want anders word je de raarste persoon ooit.


[Einde]

Dit verhaal is NIET echt gebeurt.
Maar ik bedoel ermee duidelijk te maken. Iedereen veranderd. En niet door een rare manier. Maar het gebeurt gewoon

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online