Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Mira Gedwongen tot sex slavin
Mira gedwongen tot Sex slavin…..
Dit is begonnen zo een klein 10 jaar geleden toen ik net 18 werd…..
Ik ben Mira inmiddels 28 jaar, ik ben blond 176 groot groene ogen en half lang haar slank maatje 36 en cup volle b.
10 jaar terug zag ik er net zo uit als eerder omschreven, ik deed nog de HEAO opleiding op een weekend leerde ik va mijn vriendin een jonge kennen hij zag er goed verzorg uit groot slank een normale jongen dus. Na een weekje hadden wij verkering al gauw verkering. Een maand er na werd ik door mijn vriend ontmaagd, de tweede maand van onze verkering nam hij me mee naar zijn ouderlijke woning en stelde me voor aan zijn ouders, het is een normale familie heel dorpelijk zeg maar. Een week erna nam ie me mee naar zijn zus die geen contact meer had met de thuis fornt, ze woont samen met haar 9 jaar oudere vriend, hij was een halfbloed, ik moet toegeven hij is een mooie vent gespierd ongeveer even groot als ik ben, ze zijn heel anders als bij mijn vriend thuis heel open modern en ik voel me al gauw op mijn gemak, vooral de vriend van mijn vriend zijn zus S praat veel tegen me en had interesse in wat ik doe mijn vriend voert in de openkeuken andere gesprekken met zijn zus, meer over thuis opa en oma ooms en tantes…..saai gewoon, wij zaten 4meter vandaan in de woonkamer.
De vriend van zijn zus maakt lieve en gewoon recht door zee opmerkingen zoals je hebt leuke kleding aan Mira het staat je goed, ik kreeg hierdoor warm van, van binnen en bedankte hem voor zijn complimenten, hij zeg ook de kleur combinatie is ook goed je mintgroene minirokje en daaronder je zwarte majoo je wit helmpje en dan je zwart hesje meid zei hij je kan kleden en gaf me een dikke knipoog. Ik liep rood aan was dit soort complimenten niet gewend en zei met een rodekop, je mag er ook wezen…..shit dacht ik wat zeg ik nou alweer voor onzin, maar ja dat krijg je als ik nerveus ben.
Er werd wittewijn open gertokken en hij schenk me telkens 3 kwart in het glas, ik voelde me na 3 glaasjes wel beetje zweverig van maar dat vond ik niet erg het was zaterdag avond en we gingen toch niet stappen,dus dronk ik gewoon door.
Tegen 10 uur zei hij tegen zijn vriendin, ik heb lekker honger jij ook? Ja antwoord ze vanuit de keuken misschien willen jullie ook iets? Vroeg hij aan mijn vriend en mij….ik had wel honger en zei ja ik lust wel wat en mijn vriend had er ook zin in iets lekkers, hij zei ik kan iets van de frieture wat halen nou ik ga wel zei zijn vriendin, ik schrijf wel op…met een stuk papier kwam ze terug wij doen onze bestelling ik ga even nu, ja zei mijn vriend ik ga even mee beetje in de frisselucht….toen ik zei dat ik ook mee wilde zei hij nee blijft jij maar hier wij zijn zo terug, zij gingen en daar zat ik dan met de vriend van mijn vriend zijn zus helemaal in ons eentje…
Ik stond op liep richting het toilet, toen ik terug kwam was S er niet meer op zijn plaats ik nam plaats waar ik gezeten had en dronk mijn 4de glaswijn op…ik zet het glas terug, uit het niets greep hij me van achteren bij mijn volle borsten, ik schrok en draaide me om op dat moment zoen hij me vol op me mond…ik protesteerde maar hij knede mijn tieten zowat blauw en douw zijn tong zo me mond in…kom zei hij wij zijn nu alleen, en knoop me bleosje open en ging met zijn hand zo mijn bh naar binnen, NEE zei ik ik wil niet, hij knede mijn tepels ik probeerde zijn hand van me af te houden maar hij was veel te sterk….hij probeerde me weer te zoenen deze keer luk het niet ik draaide mijn hoofd opzij, met een zijn hand trok hij aan me haren en draai mijn hoofd zijn kant op….AAAuw riep ik op dat moment douw hij zijn tong weer in mijn mond…geef me een zoen zei hij….zijn andere hand knede mijn tieten en mi8jn tepels, kom laat je gaan zei hij…NEEE,NEE NEEE laat me los riep ik….hij sprong over de rugleuning en belande op mijn schoot, daar greep hij beide mijn tieten en knede erin….NEE NEE riep ik ik wil niet….ruw pak hij me onder mijn oksels beet en trok me helemaal de bank op en leg me ruw in de lengte richting van de bank neer, voordat ik er erg in had lag hij boven op me….NEE NEE riep ik ga van me af nee…gil ik, sssssst zei hij stil zijn Mira, en schoof mijn bloesje en bh omhoog….NEE NEE riep ik, hij knede en lik aan mijn grote bcup tieten tevergeefs probeer ik hem van me af te duwen, een zijn hand gleed in mijn majooen string zo me poesje in….ACHH NEE reiop ik weer, ik hield mijn benen stevig tegen elkaar maar hij wrong zijn onderlijf ertussen in hij kon nu gemakelijk zijn hand mijn kutje bewerken. Ik voel 2 vingers in mijn kutje stoten…AAAUw AUW…NEE riep ik niet doen alsjeblieft laat me los….de ander hand stelp mijn mond zijn mond vond mijn tieten en zoog hard in mijn tepels…..terwijl ik dit niet wilde kreeg ik behoorlijk een nat kutje en mijn onderlijf trilde als een rietje, na ongeveer 1 minuut kwam ik rillend klaar, mijn onderlijf schokte en automatisch gingen mijn benen wijd, uit mijn ogen vloei er tranen langs mijn wangen omlaag….hij zoen me weer op mijn mond, en zeg wat een geile meid ben jij ik wil je kut likken zei hij, en schoof mijn majoo en mijn string tot aan mijn knieen, vouwde mijn benen zowat tegen mijn tieten aan dubbel….hij dook met zijn kop tussen mijn benen in en begon te likken, ik kreunde hard en hijgen snak ik naar adem…..weer 1 minuut voorbij kwam ik weer klaar deze keer heftiger als voorheen…..hij zoog aan me klitje en bleef me likken….mijn bekken schokte omhoog….ik zag alles draaien en sloot mijn ogen, ik had nog nooit zoiets meegemaakt 3 dagen eerder werd ik pas ontmaagd en nu maakt ik dit mee, het was zalig hij bleef mijn kutje bewerken toen spreid hij mijn benen uit elkaar en lag ertussen in, ik deed mijn ogen open hij had zijn broek ook omlaag getrokken, ik besefte nu dat ik dit absoluut niet wilt en verzet me ertegen maar hij was zwaar en veel te sterk, voordat ik er erg in had….schoof hij zijn lul in me kutje….het was groot en hard ik gilde het uit….AAAAUWAAAGHH…NEEE WOUUUUGHHH…toen stoot hij zijn lul heel diep in me, ik kon niet meer mijn kutje zat er heel strak om zijn harde lange grote pik heen…zijn eikel klop heel diep in mijn buik, het deed zeer….ik huilde van de pijn en smeekte dat hij ermee stop maar daar gaf hij totaal geen gehoor aan…druk zijn mond tegen de mijne en zei zoen me dan zal ik je beetje sparen…..tongzoenen lag hij boven op me toen bewoog hij zijn monsterlijke pik op en neer….mijn god het lijk wel of ik in tweeën gespleten werd, ik kreunde hard zijn lul drong heel diep in me tot wel achter mijn navel te voelen…hij was hard groot en lang….ik liet een gilletje bij iedere stoot van zijn lul, hij neukt me met lange halen maar teder, toen kwam ik schokkend weer klaar, hij neukt me gewoon door ik zag sterretjes nu stoot hij sneller en dieper zijn gevaarte in me krap kutje….ik was buiten adem ik wilde gillen mar er kwam geen geluid uit….laatste stoot bleef ie diep in me en spoot zijn geil me kutje vol, ik telde wel 7,8,t/m 9 scheuten warme golven sperma diep me barmoeder in….weer kwam ik klaar en melkte zijn lul helemaal leeg….hij zoende me heel teder op mijn mond en zei….dit is ons geheimpje geef me je telefoon nummer . Zijn lul zat nog diep in mij na te kloppen na 2 minuten werd zijn grote lul wat slapper en trok ruw uit me, Aoogh gilde ik het maakt een floppend geluid, hij stond op en zei kom doe je kleding ook goed ze komen zo thuis.
Ik snelde naar de wc, voor de spiegel doe ik mijn haren en fatsoeneer mijn kleding, op dat moment komen mijn vriend en zijn zus thuis, alles bij alles heeft het ongeveer een klein half uurtje geduurd met zijn geil in me kutje en voel zijn lul er nog in me kwam ik de woonkamer binnen, niemand had er iets van gemerkt, S en ik stonden aan de binnen zijde van de bar in de woonkamer zijde en mijn vriend en zijn zus aan de andere kant van de bar de keuken kant…..terwijl zijn vriendin en mijn vriend het eten op de bar zet, knede hij mijn billen ik liet hem zijn gang gaan bang dat ze het zouden merken…brutaal schoof hij zijn linker hand onder me minirokje mijn slipje in en vond zo mijn nat kutj,schoof 2 vingers in mijn kutje, on opvallen probeer ik zijn hand weg te duwen maar slaagde er niet in….bang dat mijn vriend of zijn vriendin het zag deed ik een stapje naar voren tegen het muurtje van de bar, hij speelde met mijn kutje ik liep rood aan, ik wist dat ik zal klaar komen, hij bewrkte mijn klitje,toen ik het voelde aankomen, hield ik mijn beide handen voor me gezicht, en deed alsof ik moe ben zogenaamd gapen….mijn gezicht duwen in mijn handen leg ik op de bar….EEUGH..heuaaaaghhh…kwam ik weer schokkend klaar,…er werd om gelachen…hij trok zijn handen uit me slipje zo moe vroeg hij…jah het is de wijn en de gezelligheid zei ik….ik snlede naar het toilet veegde mijn natkutje af, zijn geil stroom nog altijd mijn kutje uit….rond 2 uur namen we afscheid, en beloofd binnenkort weer langst te komen. We namen afscheid door 3 standaard kusjes op de wang, maar hij moest toch nog ff in mijnkontje knijpen…..
2 dagen daarna was op een dinsdag morgen kreeg ik een telefoon op mijn mobiel van S, hij zei morgen kom je naar mij toe om 9 uur s’morgens hij wist dat ik die dag geen school had…toen ik protesteerde zei hij, ik heb een mooi filmpje van ons 2 moet ik dit op youtube zetten dan? Geschrokken stemde in zijn voorstel…10 voor 9 s’morgens deed hij de deur in zijn badjas open trok me naar zicht toe en zoende me op me mond, ik douw hem weg en zei dat ik dat niet wilde…kom mee zei hij en liet me op de tv onze neuk scene zien van het afgelopen dagen….geschokt stond ik naar te kijken…hij staat ook om mijn computer zei hij met een druk op de knop vertuur ik dit nar youtube of een porno site, natuurlijk staat jij alleen zichtbaar zei hij ik heb mezelf weg geknipt…ook dit liet hij zien, wat wil je vroeg ik, kleed je uit wij hebben de hele dag voor ons zelf mijn vriendin is gaan werken ik heb me ziek gemeld tot 16 uur wil ik de tijd met jou in bed doorbrengen zei hij….dan hou ik de film voor me zelf…
Ok zei ik dit is wel de aller laatste keer geweest en je wist de films…..ok zei hij je moet wel doen wat ik van je vraag dan wis ik alle banden en bestanden. Ik ging hier mee akkoord en volg hem de slaapkamer in, ik klede me uit hij lag nu naakt in het midden van het logeer bed ik moest hem pijpen neuken in alle standen, ik moest hem zelfs teder zoenen de uren lijken wel jaren, ieder keer spoot hij zijn geil in me leeg,na 2 uurtjes liet ik zijn gang gaan ik kon niet meer toen het 16 uur was wis hij de video banden en zijn bestanden van zijn computer, ik moest hem nog tongzoenen…..daarna liet hij me gaan. Zijn lul en zijn geil is nog de hele week voelbaar, 2weken erna zouden wij weer bij hun op bezoek gaan, de ritueel begon van voor af aan, toen mijn vriend en zijn zus naar de friture gingen liet hij een stukje pijpscene zien van weken terug in de slaapkamer, ik moest hem toen pijpen en me broek omlaag trekken, moest op mijn knieen op de bank en hij pak me achterlangst die avond spoot hij 3 keren zijn geil diep in me….hij zei, van nu af aan neuk ik je wanneer het me uit kom en anders laat ik dit aan je familie vriendinnen en zet ik ons filmpje op internet….verslagen moet ik nageven dat hij de baas was over me…..hij liet me op naar zijn huis komen als zijn vriendin boodschappen is en neukt me hard in hun kelder, of buiten op de parkeer plaats van waar hij en ik gingen fitnessen met de kerst neukt hij me boven op de zolder van de oma van mijn vriend en zijn vriendin toen wij van de oma de pakjes naar beneden moesten halen, hij schoof me monirokje omhoog slipje opzij flinke spuug op me kutje en toen kreeg ik zijn monster pik diep me buik in geboord….2 minuten spoot hij al zijn geil in me, deed me slipje en rokje weer goed en klommen de zolder trap omlaag….
Hij neukt me 4 a 5 keer per week meestal in zijn auto als wij maandag woensdag en vrijdag gingen sporten, maar ook op onverwachte tijden liet hij me ergens komen tank station bv. Daar neuk hij me suf stuur me naar huis met mijn kutje vol zijn geil…..mijn vriend moet nu met condoom neuken dat is de opdracht van S, S vond dat hij de rechtmatige eigenaar is van mijn kutje, het is nu 10 jaar terug, S zijn relatie liep stuk en dat van mij ook, maar dat wilt niet zeggen dat het ophield het werd juist erger nu hij alleen woon moest ik ieder weekend bij hem blijven slapen, hij neuk me dan heel de weekend door. Als ik met vriendinnen op stap gaat hield hij me in de gaten, op een keer trok hij me aan mijn hand en zei kom mee, hij trok me een steegje in en daar neuk hij me suf, hij verwacht dat ik ieder weekend bij hem bleef slapen anders zet hij al zijn films waar ik op staat bij youtube of op internet, ik had geen keus , en gehoorzaam de eisen van S……ik voel me als een SEX slavin…..
Voor mijn 30ste wil hij een kind samen met mij ik voel er niet veel voor maar ik heb geen keus….hij zei dat ik dan met hem moet samen wonen, dan kan hij me iedere dag nemen.
Ik ben Mira de Sex slavin van S.



Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 11 bezoekers online