Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

hoe bestaat het
Hoe bestaat het.

Zoals elke week vertrok ik naar een naburig dorp voor mijn zwemavondje. Mijn vrouw doet dit al jaren met een paar vriendinnen. En redelijk recent heb ik me bij hen aangesloten. Niet om al zwemmend te kletsen, zoals zij dat doen, maar om echt aan mijn conditie en lijf te werken. Het is dan ook zo dat we samen naar het zwembad rijden en terug maar daarnaast kom ik ze alleen een keer tegen als ik ze inhaal of tegemoet zwem.
Ook tijdens het rondje sauna die ik me zelf, als beloning, veroorloof zie ik deze dames nooit.
Ook deze avond. Ik was gewoon mijn baantjes aan het zwemmen toen ik iedere keer opnieuw in de weg gezwommen werd door een vrouwtje van een jaar of 30. Lekker lijf, misschien iets te kleine tietjes. Maar in ieder geval de moeite waard om naar te kijken als man van begin 40. In het begin zwom ik gewoon om haar heen, me afvragend waar die mee bezig was. Tot ik met het tegemoet zwemmen plots een hand vol op mijn billen voelde. Dit kon geen toeval zijn! Of toch wel……. In ieder geval wilde ik niet het risico lopen dat er een hoop ophef gemaakt werd, dus ik liet het voorlopig op zijn beloop. Wel hadden we iedere keer oog kontact. En als ze spreekt over zaad vragende ogen had zij die. Wat keek dat vrouwtje geil uit haar ogen. Maar nog steeds wilde ik er niet aan toegeven. Per slot van rekening zwom mijn vrouw in het zelfde zwembad. Natuurlijk hing er een spanning, en niet zo weinig ook. Toen ik mijn 2 kilometer er op had zitten liet ik mijn vrouw even weten dat ik naar de sauna ging, dat ik ze straks wel weer zag.
Zoals gebruikelijk ging ik eerste even douchen, om het chloor af te spoelen om vervolgens mijn handdoek te pakken en richting Sauna te lopen. Daar aan gekomen deed ik mijn zwembroek uit. Om de sauna te mogen betreden. Al die tijd had ik het bewuste vrouwtje niet meer gezien. Tot dat…. Juist ik de sauna binnen stapte. Daar stond ze, ze was duidelijk net voor mij naar binnen gegaan, net als de andere in Eva kostuum. En wat voor kostuum! Ze had inderdaad wat kleine borsten, kleine B, maar de rest was prachtig. Mooie lange benen die eindigde in de meest perfecte billen die ik me kan herinneren.
Met aan de voorkant een poesje, mooi geschoren, met een klein streepje schaamhaar er net boven. Smalle taille, mooie brede schouders. Maar dat had ik al in het zwembad gezien. Zonder mij aan te kijken legt ze haar handdoek op de bovenste bank en strekt zich er op uit. In de sauna heb ik nog nooit last gehad van een stijve maar haar spelletje in het zwembad en het uitzicht, wat in nu heb, geeft nu wel een reactie. Vlug leg ik mijn handdoek neer en ga er op zitten. Mijn stijfheid verbergend voor de 2 andere aanwezige.
Gelukkig trekt het snel weg en kan ik ook ontspannen op mijn rug gaan liggen. Ik sluit mijn ogen en luister wat naar het gesprek tussen het stelletje dat er al eerder zat. Na enkele minuten staat dit stelletje echter op en gaat naar buiten. Mijn eerste gedachte gaat uit naar het vrouwtje. Wat gaat ze doen? Gaat ze iets doen? Voor ik mijn gedachte kan afronden voel ik een hand op mijn pik. Zonder dat ik iets heb gehoord, is ze opgestaan en op de bank net onder mij gaan zitten. Tegelijk voel ik haar lippen op mijn buik. “Hoi, John” hoor ik haar zeggen. Hoe kent ze mijn naam, ken ik haar? Ik probeer me te herinneren waar ik haar van moet kennen. Mij valt niets te binnen. “hoe weet je mijn naam?” “Ik volg je al een paar weken, iedere keer als ik je zie word ik helemaal gek.” “Je bent precies dat waar ik van hou bij een man” Onder tussen blijven haar strelende niet zonder resultaat. Mijn pik richt zich in volle glorie op. Ondertussen verplaatst ze haar hand naar mijn geschoren balzak. Ik zorg er altijd voor dat mijn schaamhaar kort en mijn pik en zak glad geschoren zijn. Het heeft iets voor mij, ik voel me daar prettig bij. “wat is je zak lekker zacht. En voor ik het weet heeft ze één van mijn testikels in haar mond. Zachtjes zuigt ze erop. Laat hem uit haar mond glippen en sluit haar lippen over mijn eikel. Een siddering gaat door mijn lijf. Mijn verstand zit op dat moment in mijn kruis en mijn vrouw ben ik totaal vergeten. Het enige dat blijft zijn die lippen die langzaam naar de wortel van mijn pik glijden. Wat ik voor onmogelijk hield gebeurd. Haar neus raakt mijn balzak, mijn hele pik zit in haar mond. Zachtjes voel ik haar huig tegen mijn eikel. Ik moet mijn best doen om niet spontaan klaar te komen. Mijn handen gaan op zoek naar haar tietjes. En in dit geval is het echt, klein maar fijn. Zachtjes dwalen mijn handen verder naar beneden over haar bezwete buik. Voel ik het dunne streepje schaamhaar, dat me precies naar het juiste plekje wijst. Ze komt iets overeind zodat ik er, nog steeds liggend op mijn rug mijn pik in haar mond. beter bij kan. Haar kutje is een droom, mooie gladde grote schaamlippen waar de kleine schaamlipjes net tussen door piepen. Net of ze willen zeggen “hier moet je zijn” Zachtjes breng ik een vinger tussen haar lipjes. Daar voelt het, zo mogelijk nog warmen aan als in deze sauna. Drijfnat is ze. Als snel voel ik haar knopje, boven tussen de schaamlipjes. Zachtjes pak ik deze vast en begin deze tussen mijn vingers te strelen. Een zacht gekreun komt over haar lippen. Nu komt ze helemaal overeind. Er voor zorgend dat mijn pik in haar mond blijft en mijn vingers aan haar klitje. Ze stapt met één been over mijn hoofd en plaatst haar poesje precies op mijn mond. Mijn vingers lozen de grip op haar klitje, mijn tong neemt het over. Met lange halen lik ik haar poesje. En nu en dan verdwijnt mijn tong in de diepte. Och, wat smaakt deze dame lekker. Plots realiseer ik me dat ik haar naam niet eens ken. Ik stop mijn bezigheid en vraag haar er naar “Lorraine” “Maar ga door ik wil klaar komen op die tong van je” Ze hoeft me niet aan te moedigen. Al snel voel ik me eigen orgasme opkomen, maar ook Lorraine zit er niet ver vandaan. Als ik het niet meer kan tegen houden waarschuw ik haar, maar ze gaat gewoon door. Ze neemt hem zelfs dieper in de mond en maakt slik bewegingen. Zo ben ik nog nooit gepijpt. Kreunend kom ik klaar en ontlaat diep in haar keel. Maar ook Lorraine is zover en komt, gesmoord door mijn pik, gillend klaar. Ik proef een grote hoeveelheid vocht, welke ik gretig uit haar poesje lek. Mijn slap wordende pik glipt uit haar mond. Ze draait zich om en kust me haar tong diep in mijn mond duwend. Ik proef mijn eigen geil en ook zij moet haar eigen nectar proeven.

Langzaam komen we tot rust. “hoi, Lorraine” zeg ik. Aangenaam kennis te maken. Maar we moeten nu de sauna uit anders gaat het niet goed. We zweten als gekken en onze lichaamstemperatuur moet langzaam aan het oplopen zijn. “OK” zucht ze, “maar ik ben nog niet klaar met jou.” “Ik ook niet met jou, hou daar maar rekening mee”. Met z’n tweeën verlaten we de sauna en laten ons in het koude dompelbad zakken. Gelijk voel ik haar ene hand weer om mijn kale pik. En de andere aan mijn balzak. En geloof het of niet, maar zelf in dat koude water begint hij te groeien. Zodra hij op volle oorlog sterkte is, slaat ze de handen om mijn nek, tilt zich iets omhoog, haar poesje boven mijn stijve brengend. Zachtjes laat ze zichzelf zakken. Zonder moeite verdwijnt mijn pik naar binnen. En begint Lorraine te bewegen. Niet alleen op en neer maar ook met draaiende bewegingen. Geweldig! Zachtjes pak ik haar bij haar perfecte billen. En stap uit het bad. Mijn pik stevig verankerd in haar poesje. Loop een klein gangetje door en leg haar op de rug op een bank in de relax ruimte. Helemaal vergetend dat er meer mensen hier nog zouden kunnen zijn. Gelukkig is er niemand en de bank staat zo dat als er iemand langs de relaxruimte loopt ze ons niet kunnen zien. Zachtjes kus ik haar borstjes, haar nek, oren en ogen. Ondertussen rustig in en uit haar bewegend. Mijn pik staat alweer op knappen en ook Lorraine gaat weer richting hoogtepunt. Ik stop, sta op en vraag haar voorover de bank te gaan staan. Ze heeft zo’n lange benen dat ik nauwelijks door mijn knieën hoef om met uitzicht op haar billen en rug hem er achterlangs in te steken. Dit is één van mijn lievelings standjes en het duurt dan ook niet lang of ik kom klaar. Op het laatste moment trek ik me terug en spuit haar billen onder. Lorraine heeft ondertussen haar klitje gestimuleerd en ook zij komt weer klaar. Beide zakken we bijna door de knieën. Omhelzen elkaar en blijven lang zo staan. Zien enkele andere bezoekers met vragende blik lang de relaxruimte richting uitgang lopen. Lorraine verteld me dat ze al vanaf de eerste week, dat ik mee naar het zwembad ging, helemaal heet werd als ze mij zag, maar steeds niets had durven te ondernemen. Ook omdat ze wist dat mijn vrouw ook aanwezig was. Dat maakte me wakker, mijn vrouw stond bijna zeker al op mij te wachten. Vlug namen we vurig afscheid en beloofde elkaar er volgende week weer te zijn. “Fijn” zegt ze. “Dan ga ik nu ook gauw naar huis en mijn man”.


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online