Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

wat je wel niet tegen het lijf loopt! misschien wel je grootste liefde?! 2.
jorieke was om 12uur vrij...''eindelijk'' zucht ze.
het was weer een druk dagje, ook nog es een dikke lading met spullen om te vullen.
nu mag ze tenminste weer naar huis, lekker uitrusten en niks doen!
ze vraagt aan één van de leidinggevende collega's of ze mag gaan.
Even later staat ze haar jas aan te trekken en is ze haar spullen aan het pakken.
Als ze buiten staat haalt ze haar fiets van het slot en doet haar tas achterop de bagagedrager.
ze is druk met haar tas bezig(die ze maar niet achterop krijgt) als ze een toeter hoort.
ze kijkt achterom en ziet Robbert zwaaien,ze wordt een beetje rood en zwaait uitbundig terug.
Robbert komt aangelopen. 'mag je weer lekker fietsen?'
'ja' zegt ze 'met die stomme rotwind'
'ooh, wat zielig, ik wil je ook wel even brengen..' ze robbert met een serieus gezicht.
'nee sorry dat kan niet, ik had het graag gewild maar ik moet nog even naar de stad en dat gaat makkelijker met de fiets, en bovendien ga jij ook de andere kant op. toch?' ja dat is waar maar dat maakt me niet zoveel uit, jij maakt alles goed ja.' zegt Robbert met een knipoog.
'haha, je moet m'n ego niet zo strelen! straks wordt ik nog Arrogant!'

'dat is waar ik zou het niet meer doen, maar toch geloof ik niet echt dat jij arrogant kan worden daar ben je veel ste lief voor'
' haha, daar zit wat in! maar ze me eens is die mooie BMW van jou?! ik heb hem al eerder zien staan en ik vroeg me al af van wie die was!'
' ja die is van mij, wil je hem eens van binnen bekijken?''
'dat laat ik me niet nog eens vragen! graag zelfs'

ze lopen samen naar Robbert zijn auto.
Robbert slaat even snel zijn arm om Jorieke heen. ' wat ben je toch ook een toffe meid!'
Jorieke begint hevig te blozen.



Wordt vervolgd.

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 8 bezoekers online