Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

de sportschool na sluitingstijd
Maandagavond tien voor half elf `s avonds.
Ik krijg een smsje met "kom", stap uit de auto en ren vlug naar de ingang van de sportschool. Iedereen is weg, behalve mijn geile vriendje. Eeenmaal binnen lopen we direct naar de zaal waar normaal alle lessen worden gegeven. We beginnen lekker te tongzoenen en onze handen gaan intussen ook op zoek. Na een korte tijd zegt hij "doe maar uit he" en kleden we ons allebei helemaal uit. Naakt tegenover elkaar worden we gelijk nog geiler dan we al waren en we gaan weer verder met zoenen. MMMM...zijn heerlijke tong dwaalt door mijn mond en ik voel zijn handen in mijn borsten knijpen. Dan zakt zijn ene hand af naar mijn kutje en ik zet mijn benen iets uit elkaar zodat hij er goed bij kan. Hij begint me heerlijk te vingeren. Eerst zachtjes, maar als hij me hoort hijgen in zijn oor voert hij het tempo al gauw op. Ondertussen trek ik aan zijn lul die nu alweer dat enorme formaat heeft aangenomen. Ik word geiler en geiler van dat vingeren en van zijn heerlijke harde lul in mijn hand. Ik buig ietsje voorover zodat hij `t goed kan zien in de spiegel die achter mij is. Na een poosje gaan we op onze knieen zitten en buigt hij zich voorover om aan mijn tepels te likken en zuigen. Hier ben ik dol op en hij weet dat hij me zo gek kan krijgen. Ik krijg zo'n zin om hem lekker te zuigen en om zijn zalige pik in mijn mond te nemen dat ik me na een poosje voorover buig om hem eens een heerlijke pijpbeurt te geven. Ik zuig, lik en sabbel en kneed ondertussen lekker zijn ballen. Hij geniet er duidelijk van maar kan maar niet van mijn kutje afblijven. Hij buigt over me heen en begint me weer verder te vingeren. Eerst met een vinger, maar al gauw voel ik er meer. Heerlijk, `t is net alsof ik al lekker geneukt wordt van achteren. Nu zijn we allebei zo geil dat hij vraagt "wat wil je??" Ik antwoord zachtjes "wat denk je?" Hij lacht en kijkt me geil aan "wil je de stok?" "Ja, natuurlijk" antwoord ik schor. Hij loopt even weg om de stok (een stok die ze gebruiken bij Jujitsu of zo) te pakken. Ik ga alvast op mijn rug liggen en vinger mezelf lekker verder. Hij komt naast me zitten met zijn pik precies ter hoogte van mijn hoofd. Ik draai mijn hoofd en begin `m gelijk weer te zuigen. Wat een heerlijke staaf heeft ie toch. Ik spreid mijn benen en ik voel hoe hij zachtjes de stok bij me naar binnen duwt. MMMM....wat is dit heerlijk...met mijn vrije hand wrijf ik lekker over mijn klitje terwijl hij ook nog eens aan mijn tepels zuigt....oooooh ik kan het bijna niet meer houden en lik en zuig als een gek aan zijn lul. Hij duwt de stok steeds sneller en steeds verder mijn kutje in en als hij ook mijn klitje begint te likken schreeuw ik het uit en kom klaar. De stok gaat aan de kant en hij komt lekker op me liggen. Hij duwt nu zijn pik lekker naar binnen in mijn natte kutje en begint me te neuken. Wat een genot, wat is dit heerlijk zeg...hij glijdt heerlijk in en uit en neukt me met al zijn zojuist opgebouwde geiligheid....ik kreun nog harder en na een poosje voel ik zijn heerlijke warme zaad in me spuiten...we hijgen nog even na en kleden ons daarna aan. Na een laatste kus wensen we elkaar een goede nacht en gaan allebei naar huis. Wat een heerlijke geil vriendje heb ik toch!!

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online