Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Een Hele Verandering II
Maandag.10u.Er werd aangebeld.
Tante Else stond aan de deur te wachten.Ik was al lang klaar.
"Klaar voor een nieuw beeld in de spiegel??" Vroeg ze.
Ik knikte zelfzeker
We stapten haar gele citroën binnen.
We gingen eerst bij de kapper.Ik vertrouwde tante Else en liet haar over het kapsel beslissen.


"Hey Christiano.Comment vas??"Else leek de kapper te kennen.
"Tu coupe un peu comme sa et comme sa et rajoute quelque meche comme sa"
Ok.Ik verstond er geen bal van dus liet ik hem maar doen.
Het resultaat was alucinerend.Hij had tussen mijn donker bruin haar een paar donker rode mechen (bordeau) et dat gaf een stralend resultaat.Met de dégradé was het gewoonweg magnifique.
Zoals tante Else het juist zei tegen Christiano.
Na een paar winkels was ik daar al met mijn pakken.Ik had al een paar nieuwe kleren aan getrokken.

We kwamen bij de schoenwinkel.
Tante Else bekeek een paar hakschoenen.
"Probeer eerts met dit paar voordat je met naaldhakken stapt zei ze met een knippoog.We kwamen met een 3-tal paar schoenen buiten de winkel.

"En nu beauty-care" zei ze.
We kwamen een schoonheidssalon binnen.
Ook daar leek tante Else iederreen te kennen.
"Wat een prachtige ogen!" riep de schoonheidsspecialiste.
"Kan je iets doen??Als je ziet wat ik bedoel..." zei Else tegen de specialiste met een glimlach.
"Ja! Ik zie het al!"
En ik liet me gewoon doen.
Toen ik meself in de spiegel bekeek herkende ik mezelf niet meer.


Toen we thuis bij tante Else kwamen ging ik snel naar te telefoon in mijn kamer en vertelde een paar vriendinnen wat mij was overkomen toen plots de bel ging."Ik moet afhaken sorry."
Tante Else deed de deur open.Mijn neef en kevin die zijn beste vriend waren stapten binnen.
"Hey leuk dat jullie komen dat brengt pas gezelschap" hoorde ik tante Else zeggen ik zag kevin glimlachen.
Ik kwam vanachter de hoek.
Toen Kevin me zag zwakte zijn glimlach alsof dat hij iets ongelovigs had gezien.
Hij zei niets. Mijn neef bekijk mij van kop tot teen en zei; "Hey baby wa zijt gij veranderd!"

Het werd een tijdje stil...
" WOW wa zijt gij mooi geworden" zei mijn neef.
"Kan je wel zeggen" zei Kevin.
"Ja ik was het je vergeten te vertellen jou neef heeft jou uitgenodigd om in spanje op vakantie te gaan.En zijn beste vriend komt mee stoort dat niet??"
"Nee absoluut niet dat is wel ok" zei ik tegen Else en glimlachte ik naar Kevin die mij teruglachte.
"Wel ok we zijn morgen weg" zei mijn neef.


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online