Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

mijn fantasie
Ik Ken D en K al een hele tijd vooral K ken ik allang en allebei maakten ze er nooit een geheim van dat ze zich sexueel aangetrokken voelden tot mij.
ikzelf heb altijd voor mezelf gehouden dat ik over allebei sexuele fantasieen had.

Zelf ben ik 18 jaar 1.56 hab halflang blond haar en hou van corsetten en hoge hele hoge hakken
mijn hoogste tot nog toe zijn bijna 15 cm.

maarja over mijn verhaal.

ik heb een vriend nu al bijna 4 maanden lang is het niet weet ik maar ik zou hem echt niet kwijt willen.
maar als hij eens zou weten waar ik welleens aan denk als we sex hebben zou hij het mischien wel uitmaken.

d is een hele zwoelpratende ja ik kan wel man zeggen van 20 jaar, en hij heeft er nooit een geheim van gemaakt dat hij weleens sex met me zou willen hebben laatst omschreef hij mij als
klein en schattig maar toch heel dominant en sexy, en zulke dingen blijf ik onthouden.

k zit bij mij op de opleiding op hetzelfde gebouw en ik ben hem altijd aan het pesten door te zeggen dat ik een keer met hem zou afspreken op de wc's of ergens anders in het schoolgebouw om stiekeme dingen te doen.

maar alleen als ik geen vriend heb, ik ben geen vreemdgaand persoon.

in mijn fantasieen zitten ze meestal allebei tegelijk terwijl mijn droom meestal is met een andere meid en een jongen is dat met hun totaal anders

omdat ze allebei totaal gefocust zouden zijn op mij dus ik krijg alle plezier.

ik sta buiten in een park een jointje te roken en te praten met d het is net uitgegaan met mijn vriend en ik ben dus even mijn hart aan het luchten.

en op een begeven moment krijgen we het over meer sexueel getinte dingen bijv. waar we het al eens gedaan hebben met wie enz.

en er komen andere mensen aan waar we allebei even geen zin in hebben dus we lopen een stuk verder op een meer afgelegen en uit het zich liggende plaats.

we praten verder en ondertussen raak ik steeds meer geil en opgewonden van hem.
ik probeer het te verbergen maar weet dat hij dit ook wel doorheeft en zelf hetzelfde ervaart.
we lopen verder en komen bij een kraakpand waar we via de achterkant zo naar binnen kunnen hier zitten vaker mensen om een biertje te drinken te slapen of een jointje te roken (geen zwervers ofzo)

er liggen ook banken en kussens en matrassen die totaal niet vies of ranzig zijn.

en we gaan zitten op een van de banken en praten verder, ineens uit het niets voel ik zijn hand achter in mijn nek door mijn haar gaan en langzaam duwt die hand mijn gezicht dichter bij die van hem.
als onze lippen elkaar raken is er geen houden meer aan we zoenen en blijven verdergaan ik zit op hem en beweeg me met het ritme dat we hebben tijdens het zoenen.

dan horen we een geluid...
we zijn muistil en wachten tot we weer iets horen en net op het moment dat we verder wilden gaan komt k binnen gelopen met de vraag wat doen jullie 2 hier alleen.
wij mompelen een excuus van niks en wachten tot hij weggaat of blijft.
hij draait een jointje en we roken hem met zijn 3en op.

daarna begint k in zijn tas te rommelen en haalt er 3 1 liter blikken bier uit.

ik en d hadden al wat gedronken dus na dat biertje waren we al bijna niet meer te houden om van elkaar af te blijven.
dus ik begin tegen k een sexueel getint gesprek te voeren.
om te kijken of hij erop inging.
tegen k ben ik meestal toch meer recht voor zijn raap om het zo te zeggen omdat ik hem al veel langer ken en weet dat hij dit ook veel fijner vind.
dus kus ik hem volop zijn mond
hij kust gretig terug alsof hij dit al langer wilde.

d gaat meedoen ik zit in het midden op de bank dus dat gaat makkelijk.
hij streelt me overal waar hij bijkan onder mijn topje op mijn rug onder mijn rokje
maar raakt de goede plekjes steeds niet, dit doet k voor hem hij streelt mijn borsten knijpt zachtjes in mijn tepels en wrijft over mijn string heen onder mijn rokje,
dan komt d weer in aktie en gaat op zijn knieen voor de bank zitten en doet langzaam mijn string uit en legt die in k's tas neer.

hij streelt eerst nog de binnenkant van mijn benen en trekt me dan iets onderuit en begint me te likken, k zit ondertussen mijn borsten te kneden en te likken mijn te zoenen en in mijn tepels te knijpen ik kreun en zucht het uit van genot.

dan worden de rollen omgedraaid en gaat k met zijn hand onder mijn rokje d geeft aan bij k dat hij even moet stoppen en tilt mij op.
ik ben ondertussen zo nat dat d uit het niets zijn broek al uit heeft en mijn op hem op de bank neerzet.
terwijl hij het ritme aangeeft zit k mijn clit te strelen en het duurt niet lang en ik kom klaar.
dan worden de rollen weer omgedraait ik ga op k zitten en d streelt me over mijn clitje ik voel handen over mijn hele lichaam en ik doe mijn ogen dicht om het allemaal nog beter te voelen nadat ik 2x en d en k 1x zijn klaargekomen stoppen we even en roken we een sigaretje en drinken we nog een biertje.

ik zoek mijn topje die onderwel ergens heengegooid is en wil eigelijk terug gaan naar de rest van onze vrienden, d en k stemmen in en lopen met hun spullen achter mij aan.

onder weg komen we lang meerdere steegjes maar in de meest donkere word ik ineens ingeduwd.
nog steeds nat en geil en zonder mijn string aan word ik tegen een muurtje aangeduwd en opnieuw genomen door een van hun.
ik word al heel snel geblindoekt zodat ik niet weet wie wie is.
maar het voelt als k.
dan word ik een stukje van de muur weggehaald en komt d. ertussen staan.
voordat ik ook maar iets kan zeggen heb ik 2 grote lullen in mijn kleine krappe kutje zitten.
ik word geneukt alsof geen van hun 2 ooit genoeg heeft gekregen van sex.
zelf ben ik in de zevende hemel van genot en geilheid.
terwijl ik bijna iedere minuut klaarkom van de 2 lullen en de handen over mijn hele lichaam en mijn clitje niet te vergeten.
zodra ze allebei tegelijk komen kom ik ook nog een keer.
dan krijg ik mijn string terug en lopen we naar de rest onderweg fatsoeneer ik nog even snel mijn haar, kleding en make-up.
en geef allebei een tongzoen met de mededeling dat dit zeker vaker gaat gebeuren.


mail me als je meer verhalen wilt:
fantasie_slut@live.nl

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online