Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Tante
Tantes heerlijke billen en meer.

Ik was ongeveer 19 jaar en verschrikkelijk verlegen. Ik durfde geen meisje aan te kijken, maar droomde continu over mooie vrouwen en naakte lichamen. Ik was er zo mee bezig dat ik een op een briefje uitgebreid mijn wensen schreef. “Ik wil een mooie vrouw met mooie ronde borsten en billen. Een slank lichaam en een geile geest. Netjes en beschaafd en zo af en toe platvloers en geil. Zo van: Ik heb een heerlijk lekker nat warm kutje, wil je er eens naar kijken en aan voelen? Of: Zal ik eens met mijn poesje op je gezicht gaan zitten geile neuker. Laat me je penis eens pijpen Allemaal van dat soort dingen. Dom van mij dat ik mijn naam erop had gezet.
Ik had het briefje altijd in mijn zak en las er regelmatig in, maar was niet in staat contacten te leggen. Het gebeurde dat ik op een verjaardag bij mijn tante was en iedereen druk zat te praten en ik net naar de toilet was geweest toen ik in mijn zak voelde dat het briefje weg was. Even later liep mijn tante er mee in haar hand en ik kreeg een vuurrode kop. Ze zei niets en de avond verliep gelukkig als altijd verder. Ik was wel blij toen we weg gingen.
Een week later vroeg mijn moeder op donderdagmiddag of ik even iets kon halen bij mijn tante. Ik sputterde wat, maar ze belde al of het kon. En mijn tante vond het prima. Ik op weg, gierend van de zenuwen belde ik aan. Hallo Tiebe, kom binnen, hoe is met jou? Goed gemutst als altijd werd ik ontvangen en ging naar binnen. Een prachtige vrouw om te zien. Wil je thee, vroeg ze. Nou, ik wil weer snel weg, zei ik. 1 kopje kan toch wel, ik zal het snel zetten. Daar zat ik op de bank, mijn tante in de keuken. Ze had een kort rokje aan en een wijde bloes, bloedgeil werd ik van haar. Even later kwam ze terug, ging met haar rug voor me staan, boog diep voorover en zette de thee neer. Ik kon bijna onder haar rokje kijken en mijn broek begon verschrikkelijk te knellen. Ze kwam heel uitdagend nog wat naar achteren en strekte zich weer en ging tegenover me zitten. Wil je een chocolaatje? Euh, en ze stond al weer. Ze kwam voor me staan boog diep voorover met het schaaltje en ik keek recht in haar boezem. Ze bleef express even zo staan. Prachtige ronde borsten en harde tepels. Ze heeft mijn briefje gelezen dacht ik nog, maar drukte de gedachte weg. Ze liep weer weg en zei: Je hoeft niet zo verlegen te zijn hoor, zei ze en ging recht voor me zitten. Terwijl ik een slokje thee nam zag ik dat ze haar benen langzaam spreidde. Ik wist niet waar ik moest kijken. Ik keek haar weer aan en haar benen waren wijd open en ik had vol zicht op haar blote kut. Haar gezicht keek vol lust naar me en ze begon zwaarder te ademen, trok haar rokje verder op en wreef met haar ene hand in haar bloesje over haar borst. Zo lekkere geile jongen, ik vind het heerlijk als je naar mijn natte warme kutje kijkt. Daar wordt tante heel geil en begerig van, lieverdje. Ik was rood, had een knellende broek en wist niet waar ik moest kijken. Nu er gebeurde wat ik altijd al wilde wist ik niet wat me overkwam. Ze ging met haar andere hand over haar dijen naar haar kutje en zei: Ik heb zo’n geil kutje en ga me lekker voor je vingeren en kreunde en ademde sneller. Ze stak een vingertje een stukje in haar kutje en kreunde zachtjes. Hijgend vroeg ze: Haar alsjeblieft je penis uit je broek lieverdje. Even later stond ze op en kwam voor me staan en trok haar rokje voor me omhoog. Kom, ruik eens lekker aan mijn kutje schat, ik weet dat je dit wilt en ze pakte mijn hoofd en duwde hem tussen haar benen. Jaaaa, zo schatje, ja lekker op mijn schaamlipjes en kutje. Steek je tongetje alsjeblieft even naar binnen en ik genoot. Heerlijk haar geile geurige sappen en met mijn handen masseerde ik haar billen zachtjes. Ja schat, je kunt het al goed, heb je je broekje al open?, zei ze met hese stem. Ik zal je helpen en ze opende mijn broek en nam mijn penis in haar mond. Vuile geile heerlijke schat, zei ze. En ze ging naast me op de bank op haar knieën zitten met haar billen naar me toe. Ze trok haar rokje omhoog en zei. Kom met je neusje, je handjes en alles wat je maar wilt over en in m’n billen, spleetje, kutje en doe alles wat je maar wilt schat. Ooooh, heerlijk, jaaaa zo, zei ze de hele tijd, laat je gaan en kreunde. Ze draaide zich weer om en trok mijn broek verder naar beneden en zei. Wat een heerlijke paal heb je Tiebe en wreef erover en kuste en pijpte me. Nu wil ik je neuken zei ze en ging boven op me zitten. We werden helemaal gek van elkaar en neukten zittend, liggend knielend, achterom, voorom. Spuitend kwam ik in haar klaar. Ze zei dat ze het heerlijk vond en ik was helemaal de kluts kwijt van genot. Toen ik weg ging zei ze, dit doen we snel nog eens hè, heerlijke schat.




Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online