Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Een verborgen vonk
"Daar was je". Ik kende je niet en hoe ik je heb leren kennen doet er eigenlijk ook niet toe. Wat er wel toe doet zijn de feiten waar ik nu over vertel die zo kloppen als een hand die een klap met een hamer gehad heeft.
Toch ben je iemand die ik maar van het toeval ken. Je woont ver weg en de kans om je spontaan te ontmoeten is minder als nihil. Je werd meegenomen door: Peter, een vriend die bij mij wat wilde komen drinken. Onze vriendengroep toch altijd leuk en gezellig werd dit ook dus een leuke avond. Althans, dat beloofde het te worden. Dennis die al bij mij was, eigenlijk aan het niksen en wat drinken. Natuurlijk was het goed dat Peter langskwam. Ik hoor het hem nog zeggen. Ik ben met Chantal en Desiree. Chantal kon ik natuurlijk al, dat was immers de vriend van Peter voor meer dan een jaar. Eh, Desiree… Het was even stil. Ja zegt Peter. Neem haar gewoon mee zei ik. Ik ken haar niet maar ik vind het onzin om iemand uit te nodigen en daardoor een ander de toegang te weigeren en dat daardoor een einde komt aan de avond/weekend van een ander. Het was tenslotte weekend en eigenlijk de enige kans om onder mekaar de spanning van de werkweek af te werken door plezier met elkaar te maken. Waarom zou ik moeilijk doen. Ikzelf een lichte workaholic die zijn heil neemt met één vrije dag in de week en in de overige dagen ook nog eens overwerkt, probeer van toch elk vrij moment dat ik heb te genieten. "Is goed we komen er zo aan" zei Peter. "Helemaal super, dat wordt gezellig!" zei ik. Ik was toch wel benieuwd wie en hoe ze zou zijn. Ik werd een paar dagen terug meegevraagd om ergens uit eten te gaan waar Desiree ook bij zou zijn. Door mijn drukbezette baan heb ik dat af moeten slaan maar wel gezegd: "doen we daarna wat joh!" Buiten dat deden Dennis en ik waar we mee bezig waren. Slap ouwehoeren, wat drinken, lachen en aan het wachten op onze vrienden die elk moment aan de deur konden staan. We lachten nog wat om weer een slap verhaal waar we toch goed in waren tot ik me trilfunctie voelde gaan. Dat was mooi! Eigenlijk elk telefoontje wat ik kreeg in het weekend ging over een leuk en gezellig voorstel om wat te doen. Toch zo graag onder de mensen dat ik ben en een gezelligheidsdier probeer ik snel mijn GSM uit mijn broekzak te trekken. Het was David zag ik in me scherm staan. Ik neem op en vraag of ze een fijne vakantie hebben gehad. Ook weer om even af te wijken. Een leuke trip naar Tsjechië gepland voor vier personen, waar ik dus de vierde zou moeten zijn maar af heb moeten zeggen door me o zo drukke werk. Toch is het niet anders en leg dat naast me neer en denk: volgende keer beter.
De vakantie was leuk en lachen hoorde ik David zeggen. Jammer dat je er niet bij was. Maar ach er zijn ergere dingen in de Wereld denk ik dan weer. "Wat ben je aan het doen?" vraagt David. Ik zit hier met Dennis en Chantal, Peter en Desiree zijn onderweg. "Zullen wij ook langskomen?" werd er gevraagd. Maar natuurlijk! Tot zo, om het gesprek wat eigenlijk geen inhoud had behalve dan om iets af te speken met elkaar voor de avond. Ik wist dat ze nog steeds onderweg waren vanuit Tsjechië. Dat hadden ze gezegd. Met ze bedoel ik David en Sharon (de vriendin van David). Ze hadden eerst de zogenaamde derde afgezet die wel mee was gegaan naar Tsjechië om vervolgens hier te komen.
Het beloofde een leuke avond te worden dan. Lekker vol huis en het begin van het weekend.
Zo werd er gewacht tot de bel ging. Dat was nog redelijk vlot. Peter, Chantal en Desiree die eigenlijk van zichzelf nooit haast hebben en daarom liever ook geen tijden afspreken stonden voor de deur. Gezellig vond ik. De avond was nog jong. Zo ongeveer rond een uurtje of half tien. Ik deed de deur open en begroette mijn bezoekers. De deur was nog open toen de typische hybride auto van David en Sharon voor mijn huis langsreed. Dat was toevallig! Scheelt mij weer een loopje naar de deur als iedereen zo gelijk aan komt zetten. Met mijn begroeting maakte ik dus ook kennis met de onbekende Desiree. Ik stelde me netjes voor, gaf een hand en vertelde me naam. Graag als ik onder de (nieuwe) mensen ben doe ik gastvrij en bied iedereen na de begroeting van iedereen wat te drinken aan. Een grote Cola kinderclub was het. Maar toch denk ik wel dat je gezelligheid ook normaal kan maken zonder alcohol. Het was een zaterdagavond die gewoon goed gezellig en leuk was. Alle ingrediënten waren er voor een lekker weekend om stoom af te blazen. Zo verliep de avond ook onder mekaar. Voor mij was de avond anders. Geen greintje minder plezier als de anderen maar: er was een onbekende in huis. Dan wil ik graag weten wie je een beetje bent en zoek ik ook toenadering. Die avond was dat dus bij Desiree.
Het praatje wat ik meestal maak is standaard, aftastend en ligt aan hoe degene zich opstelt ook wel eens uitdagend. Ze was wel knap dacht ik. Ik zal niet zeggen een godin of engel want er zijn heel veel vrouwen mooi. Maar voor mijn vrouwensmaak was er niets op haar aan te merken. Je checkt toch niet in één opslag de looks van iemand die je net kent. Dat moet je in etappes doen om beleefd te blijven. Stukje bij beetje kwam ik erachter dat ze me wel warm maakte, steeds warmer. Ze had een lief gezichtje wat gewoon een leuk en knap koppie genoemd mag worden. Ze vertelde me waar ze vandaan kwam. "Een hele andere provincie. Dat is ver weg" zeg ik nog. "Ja ik weet het" zei Desiree. "Misschien is dit wel de enige keer dat ik je zie in mijn leven dan" zei ik. Zo vorderde het gesprek eigenlijk en hadden we het over van alles en nog wat. Tussendoor bekeek ik haar weer in etappes en vond haar lippen sexy en de bouw van Desiree mocht er ook wezen. Ik ben absoluut geen type die alleen de superslanke modellen aantrekkelijk vindt maar toch als je op alles slakken zout mag leggen of de door mij uitgekozen slakken, mag je best je voorkeuren uitspreken. Haar bouw was fijn, heel fijn. Ze is mooi in verhouding en niet zo groot. Een half kopje kleiner had ik al gezien. Een meid die strak in haar vel staat. Slanke dunne benen en een echt platte buik. Naar mijn idee een sexy figure.
Ik was verder niet de enige die met haar een babbeltje maakte natuurlijk niet. We waren immers met zijn allen. Toch genoot ik wel van de aandacht die ik van haar kreeg. Hoewel ik toch moet zeggen dat in de dingen waar we het over hadden ze ook haar vriend noemde. Ik dacht wel van jammer maar aan de andere kant merkte je er weinig van in haar doen en laten. Ze was gewoon open dus zag ik dit als detail die er op het moment niet zo toe doet. Er gebeurde immers niets en kijken doe je toch met je ogen. Dennis die net als ik vrijgezel is rook zijn kans schoon zo leek het. Ze was als een open boek. Naar mij toe in het gesprek met alles wat ze zei, maar ook in haar gedrag. Lachen, kietelen, stoeien, gek doen, eigenlijk misschien wel wat te veel. Dennis is een topvriend als ik hem zo mag beschrijven. Wel ben ik van mening dat het beter voor hem is als hij een meisje om zich heen heeft als vriendin. Het doet er niet toe om dat nader toe te lichten maar een kort voorbeeld volgt. Desiree babbelt met mij, met een ander, eigenlijk zoals het hoort in een gezelschap. Er wordt ook lol gemaakt. Maar feit is wel, als je Dennis een porretje in zijn zei geeft of een halve minuut met hem stoeit als vrouw zijnde, dan zit je er de rest van de avond aan vast omdat hij denkt dat er interesse moet zijn. Anders zou ze dat niet doen. Ik ben anders van mening hoewel ik me misschien niet eens zo anders heb gedragen als Dennis. Feit was dat Dennis dus een por van Desiree in zijn zei kreeg. Zij was immers wel in voor wat lol die avond. Ze had het naar de zin zo kon je zien. Ze lachte, babbelde mee en kwam spontaan over. Ik dacht zelf ook wel van dalijk moet ik ook maar meedoen om wat mee te lachen. De tussentijden spraken en deden we ook gezellig naar David, Sharon, Chantal en Peter. Die kwamen alleen minder in het stuk voor en waren veel met elkaar bezig. Peter was voordat ik het vergeet eigenlijk net zo bezig als Dennis bij Desiree. Wat ik wel raar vond want zijn vriendin Chantal zat er pal naast. Wie ben ik om er wat van te zeggen. Ik deed zo af en toe het spelletje mee waar ik normaal toch niet mee zou beginnen. Stoeien met een meisje wat je nog geen twee uur kent. Ze had iets waardoor ik op een andere manier naar haar keek. Proberend steeds meer te weten te komen over haar maar ook over haar uiterlijk bekeek ik haar zo af en toe als ze het niet in de gaten had. Ze was ook een paar keer gaan staan al, zodat ik toch ook haar onderkant kon bekijken. Ze was echt fijn gebouwd. Het waren smalle maar geen onprettige billen waar ik tegenaan keek. Grote rondingen en een lekkere gevulde broek van achter was het niet. Maar wie laat uiteindelijk het oordeel vellen of je iemand wel of niet leuk vind aan de hand van haar billen. Lelijk absoluut niet, maar ze heeft gewoon smalle billen. Er werd gestoeid met mij, ik kietelde Desiree tevergeefs. "Daar kan ik lekker tegen"zei ze. Dat hoefde ik dus ook niet te proberen. We maakten ons stoeipartijtje af en ik stapte van de bank af. Er waren trouwens ook nog andere mensen die ik op zijn minst wel wat meer belangstelling moest tonen als wat ik nu deed. Het ging ook wel in etappes maar toch kreeg ik wel in de gaten dat ik Desiree misschien wel een beetje te veel in de gaten hield. Het ging volkomen automatisch en er speelden zoveel dingen mee. Dennis die alles behalve kieskeurig is en natuurlijk zoveel mogelijk met haar wil stoeien. Peter die ook niet vies was van een por, dauw of wat dan ook van Desiree deden mij ook zorgen, dat ik daar ook mijn aandacht bij hield van wat er speelde. Toch moest ik het maar laten gaan. Wat dacht ik wel niet. Ik ken haar nog maar net, ze woont mijlenver weg en het zou al heel raar zijn als ze dingen wel met mij kan doen maar met een Dennis of Peter niet. Het moest allemaal zogenaamd niets betekenen. Ik raakte ook wat meer nu met David en Sharon in gesprek. Hun waren ten slotte in Tsjechie geweest. Al gauw aan hun verhalen over Tsjechie merkte ik dat ik erbij had moeten zijn. Als je mij al vrijlaat dan weet ik bijna overal wel gang te maken. Ik blijf erbij. volgende keer beter. We hadden het ook nog even over morgen. Wat gaan we morgen doen. Iedereen is vrij morgen toch? Logisch want het is morgen zondag. Prachtig weer is het dit weekend en het voorstel was al snel gemaakt om de volgende dag naar het strand te gaan. Gezellig dacht ik. Iedereen stemde in en ik was blij. Blij om het feit dat we morgen de gezelligheid verder gingen zetten en hoe stom dat ook klinkt, ik Desiree in haar bikini kon zien. Om bij haar mooie vormen ook enig detail te zien te krijgen.
Dennis was nog steeds met haar bezig. Dan weer stoeien dan weer kietelen. Alsof hij het er om deed. Misschien zit ik er wel totaal naast maar het leek me concurrent wel. Ik besefte ook wel dat dit slechts waanideeen waren die nergens op sloegen, dus probeerde ik het van me af te zetten. Dat lukte half en me andere helft zei tegen mij: Als Dennis dit allemaal kan maken waarom ik dan niet? Ik wilde wel met haar stoeien en lachen ook. Zo dat deed ik ook. Even had ik ook het gevoel van top tot teen gecheckt te worden op mijn alles. Als zij nou dezelfde gedachten heeft als dat ik heb, laat haar dan maar kijken. Ik bekeek haar ook. Wat me mond in me gedachte open liet vallen was ondanks haar fijne bouw zij ongelofelijke mooie ronde borsten had. Precies meer dan een hand vol maar o zo strak. Eigenlijk waar bijna alles aan klopte en niet alleen voor moeder natuur en baby was gemaakt maar ook was gemaakt om het hoofd van een man op hol te doen slaan. Het was een voorgevel die alles aan haar afmaakte met de andere dingen waar ik me al van bewust was. Een superstrakke voorgevel dacht ik maar ze zat nu wel half over me heen. Ik probeerde haar te kietelen en dacht: damn dat werkt niet. Dus duwde haar van de bank en staakte de stoeipartij. De avond kwam eigenlijk al redelijk aan zijn einde. Toch voelde en merkte ik wel een beetje spanning tussen mij en haar. Ze zei ergens tussendoor op de avond dat ik een leuke jongen was. Wat moet je daarvan denken. Dat zeg je al zo snel zonder er iets bij te bedoelen. Toch als ik alles zo bijmekaar zie. Die opmerking, het zien dat je eigenlijk ook wel bekeken wordt en haar doen en laten naar mij. Het was duidelijk maar toch ook weer niet. Waarom was ze in haar gedrag hetzelfde als tegen Dennis. Is het dan toch alleen maar lol? Nee ik had het gevoel toch dat er iets was. Een spanning.
Het werd ook al laat en tijd voor de visite om naar huis te gaan. We spraken af. Morgen gaan we met zijn alle naar het strand. Iedereen was enthousiast en ik ook. Er werd geen tijd afgesproken we zouden morgen wel zien. Dat was ook dus een mooie deal om af te zakken. Dennis ging weg, Sharon en David gingen weg. Toen waren we nog maar met vier in de kamer. Ik was blij dat Dennis weg was hoewel ik ook wist dat het blije gevoel niet klopte door eerder vernoemde reden. Het sloeg ook nergens op maar toch was het zo. Ik hoorde dat Desiree bij Peter en Chantal sliep op de studentekamer bij Chantal. Voor mij was de avond eigenlijk nog lang niet afgelopen. Ik was niet moe en in de mood voor eigenlijk nog meer lol en gezelligheid. Zal ik het zeggen zal ik het niet zeggen. Toch maar wel. Zal ik anders meegaan dan slapen we daar met ze allen en kunnen we de avond nog even voortzetten. Is Goed! hoor ik Chantal zeggen. Desiree vond hetzelfde want zij stemde ook in waarop ik zei: kom ik lekker naast jou liggen madammeke. Ohh kom maar hoor, gezellig en knus zei ze. Hoorde ik dit nou goed? Maar dat kan toch niet? Ze had immers een vriend. Mooi zo! zei ik.
Stap één is eerst is meegaan en dan kijken hoe we de rest oplossen met slapen. Peter kwam van het toilet af en moest wel instemmen met de twee dames want het was al besloten door hun dat ik mee zou gaan.
Ik pakte mijn spullen en zorgde dat ik een zwembroek bij me had voor morgen om vervolgens de auto in te stappen achterin naast Desiree. Ik was alleen met Desiree bedacht ik me. Chantal en Peter slapen toch met elkaar en het was de vraag hoe we ons slaapprobleem gingen oplossen. Ging ik op de bank, of gingen de dames en de heren naast elkaar liggen. Ik hoopte natuurlijk op de derde oplossing. We kwamen aan en stapten de auto uit om naar de studentenkamer van Chantal te gaan. We liepen twee aan twee niets bijzonders. Maar terugkomend op de opstelling met slapen in voetbaltermen. Het was al misschien wel dertig keer door mijn hoofd gegaan dat het nergens op sloeg plus het feit dat ze gewoon een relatie had. Waar ik normaal een kei in ben in de dingen te relativeren en de goeie keuzes maak was ik nu een dwaas. Al mijn eigenschappen van reeel denken, alles relativeren en solidariteit waren als sneeuw voor de zon verdwenen. Hormonen en niet zo een beetje ook. Ik vind haar leuk! dacht ik in mezelf en wil graag met haar slapen. Al is het gewoon het idee dat ik met haar in één bed lig. Ik verwachtte er eigenlijk niet eens wat van. Alleen een nacht naast elkaar hoe raar dat ook klinkt. De gezelligheid werd niet echt voortgezet. Het was laat en er werd aanstalte gemaakt om naar bed te gaan. Prima dan gaan we dat doen. Chantal begon ineens dus over de opstelling met slapen. Je kan ook naast mij zei ze. Nee het is al goed zei Desiree. Dat vond ik helemaal super want dat was immers wat ik ook wilde. Chantal begon zelfs vervelend te worden door het nog wel zes keer voor te stellen dat ze niet naast mij hoefde. Ik dacht mens hou je smoel want je verpest het dalijk ook nog voor me. Toch ging Desiree vastberaden als ze was naast me slapen zei ze. Ik ging weer nadenken. Ziet ze dan toch wat in me maar ook weer de tegensprekende gedachten van wat er allemaal eerder is gebeurd. Dennis die toch ook wel erg gezellig was met haar, een vriend die ze thuis heeft plus het feit dat we nog niets van mekaar wisten. Dat laatste kan dan ook nog wel een voordeel zijn bij sommige mensen.
Ik pakte mijn tandenborstel en deed mijn shirt uit. Even zag ik Desiree kijken en dacht bijmezelf. Wees relaxed want je maakt jezelf gek tot ze zei. Jij hebt echt een ontieglijk lekkere buik. Die is van mij vanavond zei ze met een gniffel. Als er al niet genoeg hormonen in mijn lichaam zaten was dat nu wel het geval. Ik kan me geen hormoonbron voor me halen die niet op 110% aan het draaien was. Desiree ging ook haar nachtkledij aandoen. Ik beleefd zoals het hoorde keek niet naar haar lekkere blote rug waar nog een nachthemdje overheen moest. Ook keek ik niet naar haar smalle billen waar alleen een stringetje gedragen werd omdat ze haar strakke broekje nog aan moest trekken. Dit was geen moment om me een misstap te veroorloven. Ze wilde naast me liggen en dat wilde ik ook zo houden. De gekkigheid ging voor het slapen nog even door. Ik voelde de vonk hoe duidelijk die natuurlijk al was nu ook echt van twee kanten komen. Het stoeien en aan elkaar zitten was wel leuk. Het was alleen niet meer voor de lol. Iedere aanraking van beide kanten zoals ik voelde was alleen maar om het aanraken zelf. Ik zelf liep ook al met slechts een boxersshort aan. Mijn spijkerbroek had ik uitgedaan toen Desiree zich aan het omkleden was. Maar tijd om te slapen en einde aan de gekkigheid. Er is een moment dat je er niet meer omheen kunt om te zeggen dat dit lol is in plaats van meer. Ik nam dus afstand door haar wat meer met rust te laten. Er moest immers ook fijn naast mij geslapen worden. Het bed was opgemaakt en we gingen liggen. Braaf liggen. Maar dan ook maar heel even. We laten nog geen twee minuten met het licht uit en ik porde haar zachtjes in haar rug. Het zou niet mogen en wilde het ook niet maar kon mezelf niet houden in me drang naar die mooie Desiree. Ze reageerde gniffelend en zei, he joh hihi. Ze duwde haar smalle billen naar achter tegen mijn kruis. Dat was nog enigzins dragelijk maar het hek was van de dam. Ik wilde meer maar kon het niet. Het kon niet door de situatie en we lagen ook zelfs nog in de dezelfde kamer als Peter en Chantal. Ik vond het zo niet gepast maar legde dat gevoel toch deels naast me neer. Ik legde mijn hand in haar zei en trok haar zachtjes naar achter. Het lag toch wel erg lekker. Dan alleen maar zo liggen dacht ik. Hoe lang hield ik het vol? Ik weet het niet. Ik begon weer te klieren en porren want zij dacht ook aan alles behalve slapen. Haar smalle billen nog steeds tegen mijn kruis begonnen voorzichtig wat naar achter te rijden. Heen weer, op en neer. Dit kon ik echt niet meer de baas blijven. Ik voelde mijn piemel groeien, stijgen en in opstand komen met de realiteit. Het kon gewoon niet maar ik genoot ervan en pakte haar naar achteren en duwde met nu genoemd mijn lul tegen haar smalle billen aan. Ze genoot ervan, het kon niet anders maar ook zij moet dezelfde reeele gedachten gehad hebben over dit wat er gaande was. We plaagden elkaar maar waar eindigt het? Ik wilde haar borsten masseren, haar nek zoenen maar durfde niet. Ik pakte haar bij haar buik. Zij zat mij nog steeds gek te maken met haar billen. Ik had zo´n harde dat ik geen andere gedachte meer had. Ik wilde met mijn harde lul tegen haar heerlijke smalle billen rijden om haar zo op te geilen dat ze zich omdraaide, me vervolgens met haar mooie sexy lippen zou zoenen en ik stiekem toch tijdens het zoenen naar haar knappe koppie kon kijken. Ik zou haar zoenen haar mooie fijngebouwde lichaam naar me toetrekken om haar in mijn armen te nemen als een moederbeer die haar jong beschermd en om haar heerlijke strakke voorgevel tegen mijn borstkas aan te voelen.
Dat is echter wat ik wilde. Ik durfde gewoon niet omdat het allemaal niet zo makkelijk lag. Waar lag de grens dan. Ik was vrijgezel, ik zou het wel weten. Het was hierin de keus van Desiree waar dit allemaal heen moest. Ik wilde niet te veel doen, of iets doen waardoor ze zou zeggen dat ze niet samen wilde slapen. We gaan wel klieren dan kan je het nog wat spelenderwijs doen dacht ik.
Ik pakte haar billen nu beet en kneep erin. Ze reageerde en duwde haar bil achteruit en trok haar voet op. Voel ik dat nou goed? Een wat koude voet tegen me kruis. Het werd steeds heter voor mij en dacht ga ik het doen of doe ik het niet? Ik pakte haar bij haar bovendij aan de binnenkant. Ik ging achter haar schouder liggen en hijgde in haar oor: Pas je op wat je doet? Het zogenaamde en anders? Volgde al snel van Desiree. Ik zei weer dat dit nu haar laatste waarschuwing was wat natuurlijk over de voet bij mijn kruis ging. Ze zei nonchalant pff waarop ik nu dacht zal ik het doen of niet en uiteindelijk wel deed. Mijn warme hand van haar slanke sexy dij nu tussen haar benen legde op haar jonge, geile, heerlijk aanvoelende warme schaamlippen. Ik verwachtte een hand die mij geschrokken wegduwde of kwaadheid. Geen van twee. Voorzichtig trok Desiree haar voet weg en schoof wat naar voren. Ze was stil schoof de dekens weg en stapte stilletjes uit bed. Ze liep naar de studentekeuken om daar vervolgens ook minimaal een kwartier te blijven. Ik bleef achter. Shit wat heb ik nou gedaan dacht ik. Het moest aan de ene kant wel zo gaan want er werd door mij en zeker ook door haar naar meer aangestuurd. Is ze in de realiteit gestapt waar ik nog steeds niet in zat. Ik maakte me nu zorgen om dalijk. Wilde ze niet meer slapen naast mij, moest ik weg, wat zou haar vriend zeggen, zou ze het zeggen, zou ze boos zijn? Ga maar door en door en door. Ze kwam terug na een poos. Ik was totaal afgekoeld en verzonken in zorgen. Ze ging naast me liggen aan het randje van het bed. Ik kroop heel even bij haar helemaal afgekoeld met me piemeltje inmiddels weer. Ik vroeg aan haar gaat het? En sorry nog dit was uiteindelijk niet mijn opzet waarom ik meeging om je zo te betasten. Dat was het ook niet in mijn gedachten. Ze gaf wat vage antwoorden die ik niet verstond en dacht: misschien is het beter om maar naar het andere randje te verhuizen en te gaan slapen. Dat deed ik ook.
De volgende morgen waren mijn zorgen niet minder. De vragen bleven zichzelf steeds herhalen in mijn hoofd. We stonden op en spraken wat gespannender naar elkaar maar of er niets was gebeurd. Het was een ongelofelijke opluchting dat zij gewoon normaal deed. Het was bijna sex afgelopen nacht. De daad niet maar de gedachten die erbij waren hebben het zo gemaakt dat ik het een vorm van bijna sex noem. Daar kan iemand heel blij van worden maar er kan net zoveel verdriet als deugd mee gedaan worden in deze. Opstaan ging dus wel maar dacht ik hou me wel koest na dit alles. Ik wilde dus ook echt niet dat Peter en Chantal hier ook maar enig lucht van kregen.
Hoe goed mijn intenties ook waren het lukte gewoon niet. Het lukte niet om haar niet te blijven bekijken. Zij zocht mij nu zelfs op. Ze gooide een papiertje ik gooide het terug. Zij gooide het naar mij en ik schoof het achter in haar shirtje. Zij schoof het achter in mijn boxer en ik schoof het achter in haar broekje. Zij kwam met het papiertje, ik had mijn aandacht er niet bij en ze trok mijn boxer naar voren en legde hem zo naast mijn piemel om vervolgens op de weg terug hem te betasten in een volle studentenkamer. Gelukkig keek er niemand en me gevoel zei dat ik ook wel even een paar minuten voorover moest blijven zitten. Ze shockeerde me en luchtte me ook heel erg op in één actie. Gisteren was geoorloofd dacht ik bijmezelf. Hoewel ik dacht dat de deur dus dicht was deed Desiree hem weer open met deze actie van haar. Het strand waar we met zijn alles heengingen was superleuk. Ik kon Desiree zien in haar bikinietje en waren er geen problemen. Dat alles overslaand omdat zoiets niet beschreven hoeft te worden kwamen we aan het afscheid. De vonk was er nog altijd. Ik liep het studentenhuis uit omdat ik toch ook moest gaan, toevalligerwijs op hetzelfde tijdstip als Desiree. Dat kwam mooi uit! Nog heel even een privémoment met het lopen naar de auto. Om dat nog in 3 minuten uit te spreken misschien. Om mekaar te knuffelen en zoenen als minnaar en minnares waarvan de laatste strohalm is getrokken. Dat was natuurlijk te mooi om waar te zijn maar een leuk afscheid en het incidentje uitpraten was misschien wel op zijn plaats. Kwam Peter ons achterna het huis uit. Zogenaamd de tas van Desiree dragend. Ik wist hierin zeker dat dit opzet was. Het was een vriendin van Peter die haar al van vroeger kende en ik merkte al aan hem dat hij dat het hele weekend al niets vond hoe ik met Desiree optrok. Hij had Chantal wel maar wilde eigenlijk maar al te graag zelf in die belangstelling staan als die ik had bij Desiree.
Dat privémoment kon ik dus wel vergeten dacht ik. Misschien dacht ik zegt hij gedag en gaat terug naar huis. Dat was niet het geval. Peter deed het erom en wachtte tot ik vertrok of Desiree. Ik had geen zin in dat spelletje wat ik nu toch niet kon winnen dus stapte op. Ik vroeg nog om contactgegevens van Desiree. Die schreef ze heel lief op. Ze maakte ook nog stilletjes een deal met me. Met jou wil ik nog een wilde nacht gehad hebben in mijn leven fluisterde ze. Die deal heb je chick zei ik. Ik vertrok en niet veel later vertrok zei ook richting huis om mekaar een hele poos niet meer te zien.


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 21 bezoekers online