Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

True Jackson
True: (komt uit de lift.) AUW!( Ze valt en staat weer)Hallo, ik weet niet waar ik moet zijn.
Oscar: Ben je een model?
True: Nee, ik ben True Jackson de nieuwe VIC President.
Oscar: (Wijst met zijn vinger naar rechts) Die kant op.
True: Dank je. OW en mooie sjaal.
Oscar: OOH!

Het is niet wat je denkt maar hoe kan een 15-jarige meisje VIC President worden van Max Style. Nou dat gebeurde vorige week vrijdag. Nou zelf als ik klein was was ik dol op kleren maken.

True: Dank je.(Geeft een broodje aan een mevrouw)
Ryan: Euhh…je moet ons niet de schuld geven als je ervan moet kotsen of diaree krijgt.
True: Ryan!(Geeft Ryan een klop op zijn hoofd)
Ryan: Wat? Zo komen er meer mensen naar ons toe.
True: Waarom ga je eens niet kijken of het regent buiten?
Ryan: Maar het regent niet buiten.
True: Hoe weet jij dat?
Ryan: Omdat….Grrr(Gaat naar buiten)
Manages: Waarom zullen we niet gewoon groen gebruiken blauw is niet mooi.
Amanda: Lelijk nee mooi ja.
True: Wilt u een broodje?Lekker gezond lunch is de belangrijkste om te eten nou na ontbijt.
Manages: Nou geef mij er maar een.
True: Dan heb je geluk vandaag is het met extra gezonde mayonaise. Ik hoop dat je dat lust!
Manages: Ja ik lust graag zo´n broodje.(Geeft het geld)
True: Dank je.(Geeft het broodje)
Manages: Hé meisje van wie is die jas?
True: Nou, van jou.
Manages: Ja die zijn van mij maar mijn knopen waren niet oranje.
True: Nou…ik heb ze veranderd.
Manages: Nou, dat is mooi waarom?
True: Eigenlijk waren ze blauw maar blauw is zo(Trekt een raar gezicht)en oranje is vrolijker.
Amanda: (Stapt in de lift) Max de lift!
Manages: En van wie is die broek?
True: Nou die is ook van jou maar geknipt hihihi.
Manages: Hahaha, Amanda wie is de beste ontwerpster?
Amanda: Nou, dat ben ik.
Manages: (Stapt in de lift) Waarom hebben er geen twee zoals dat meisje?
Amanda: Nou, dat een meisje uit die bruine buurt hier bij dicht ons.
Manages: Meisje! Wil jij de nieuwe VIC President van Max Style worden.
True: Hihihi grapje zeker.
Manages: Nee, het is geen grapje ik wil jou als mijn nieuwe VIC President van Max Style.
True: Als dat van mijn moeder mag dan heel graag.
Manages: Oké morgen maandag om half zeven hier.(Stapt in de lift) Heb je het gezien.
Amanda: (Zucht)

Word vervolgd.....

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 22 bezoekers online