Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door n van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Computerhulp
Ik ben Willem en ben 40 jaar. Anderhalf jaar geleden heb ik het volgende meegemaakt.

Al enkele jaren help ik mensen die problemen hebben met hun computer. Ik begon in de vrienden kring en al snel werden dat vrienden van vrienden. Ik deed dit gratis, aan vrienden vraag je geen geld. Op een dag krijg ik een mailtje van een man, Pim genaamd, die via via aan mijn adres gekomen is. Hij vertelde van wie hij mijn emailadres had gekregen en dat hij problemen had met zijn antivirus software en daardoor zijn computer niet goed meer opstartte. Hij vroeg mij wat hij daar aan kon doen. Ik mailde hem terug dat ik dat van een afstand niet kon verhelpen en dat ik wel een keer bij hem langs zou komen. Via de email maakte ik een afspraak op mijn vrije maandag.

De bewuste maandag was het een warme dag. Ik had niet meer aangetrokken dan een sportbroek, t-shirt en teen slippers. Ik stapte in mijn auto en reed naar het mij opgegeven adres in een andere plaats. Daar aangekomen werd er open gedaan door een vriendelijke man van ongeveer 50 jaar oud, die zich voorstelde als Pim. Hij bood mij een kop koffie aan en vertelde wat zijn klachten waren van zijn computer. Na de koffie liepen we samen de trap op en wees mij de computer. Pim vertelde mij dat hij in zijn garage ging rommelen en als ik wat wilde moest ik maar roepen. Ik zette de computer aan en inderdaad startte de computer heel langzaam op. Nadat deze was opgestart kwam er een foto in beeld van een dame in bikini, gemaakt aan het strand. Ik herkende de dame op de foto als de dame die ik beneden op het dressoir gezien had op de trouwfoto. Het was dus de vrouw van Pim. Ik ging verder met het repareren, updaten en schonen van de computer. Nadat ik de computer opnieuw had opgestart probeerde ik een aantal programma’s om de controleren of alles goed werkte. Per “ongeluk” kwam ik terecht in de map mijn documenten en zag daar een mapje strand. Aangezien ik de foto van het bureaublad er wel lekker zag uitzien opende ik deze map. Ik zag hier foto’s van Pim en zijn vrouw, eerst in badkleding, daarna topless en nog iets verder waren beide naakt. Ik moet zeggen dat ik best wel opgewonden werd van deze foto’s. Pim’s vrouw liet duidelijk zien wat ze in huis had. Beide waren lekker glad geschoren en ook Pim was af en toe op de foto’s in opgewonden toestand. Zonder dat ik het in de gaten had stond ineens Pim, alleen gekleed in korte broek, achter mij. Hij zei volgens mij heb je de problemen opgelost. Ik zei sorry, ik kwam bij toeval bij deze foto’s terecht. Pim zag dat ik inmiddels van de foto’s opgewonden geraakt was . Ik kon dat in mijn sportbroek niet verbloemen. Pim zei je hebt ons nu toch al naakt gezien, als je wil mag je meer zien. Hij liet mij foto’s zien waar beide naakt waren en later ook foto’s waar drukt op gepijpt, gebeft en geneukt werd. Pim zei: “je raakt nu echt opgewonden he”. Maar ook Pim had inmiddels een flinke stijve in zijn broek. Hij zei: “ik heb ook nog een paar speciale foto”s, interesse. Aangezien ik van voorgaande foto’s ook genoten had, had ik zeker interesse. Maar ik schrok toch even toen ik de foto’s zag. Op deze foto’s was Pim’s vrouw nergens te bekennen. Op deze foto’s was Pim druk bezig met een oudere man, en jaar of 60. Hierop zoende en pijpte ze elkaar en op de laatste foto’s werd Pim in zijn anus geneukt door deze man. Na mijn eerste schrik werd ik toch wel verschrikkelijk opgewonden van deze foto’s. Ik zei tegen Pim dat ziet er lekker uit. Hierop liet Pim zijn broek zakken en stond met zijn stijve lul voor me. Hij zei, als je wilt, ga je gang. Ik zei hem dat ik geen homo was. Ik ook niet zei Pim, maar je kan ook als mannen onder elkaar genieten. Hierop deed hij een stapje dichterbij en pakte met zijn hand mijn lul door mijn broek heen. Volgens mij heb je er wel zin in zo te voelen. Hierop bracht hij zijn lippen op de mijne en drukte zijn tong in mijn mond. Verstijfd van schrik en de spanning deed ik mijn mond open en werd voor het eerst in mijn leven getongd door een man. Hij trok mij al zoenend overeind en trok mijn broek naar beneden. Hij pakte mijn lul en begon mij af te trekken. Hij zei trek je shirt ook maar uit, dan zal ik jou eens laten genieten. Hij nam me mee naar de slaapkamer en liet mij op mijn rug liggen. Hij ging op zijn knieen naast mij zitten en zoog mijn lul in zijn mond. Ik wist niet wat me overkwam, heerlijk was het. Hierop durfde ik de lul van Pim te pakken en trok hem langzaam af. Na een paar minuten riep ik, stop, ik kom bijna. Dat zou zonde zijn zei Pim, ik wil nog even langer genieten. Nu mag je mij even lekker pijpen. We wisselden van plek en schuchter bracht ik mijn mond naar de lul van Pim. Heel voorzichtig nam ik deze in mijn mond. Voor het eerst had ik een lul in mijn mond. Ik werd geiler en geiler en pijpte er flink op los. Ik hoorde Pim kreunen en zonder waarschuwing spoot hij zijn zaad in mijn keel. Ik moest bijna kokhalzen, ik had het niet verwacht. Ik slikte een gedeelte door en vond het niet eens vies. Hierop zei Pim nu ga ik je neuken. Ik vertelde Pim dat ik nog nooit iets in mijn kont gehad had en dat ik gehoord had dat het best wel pijnlijk was. Pim zei, dit moet je mee gemaakt hebben. Hij liet me op handen en knieen zitten en begon mijn aars te likken. Ik voelde dat hij er een vinger instak. Dit voelde al heerlijk, waarna er al gauw een tweede vinger volgde. Hierna smeerde hij mijn anus in met vet en nam achter me plaats. Heel langzaam drukte hij zijn lul in mijn anus. Het voelde even pijnlijk aan maar ineens drukte hij zijn lul tot aan zijn ballen in mijn kont. Ik gaf een gil en langzaam bewoog Pim zijn lul in mijn kont. Ik moet zeggen, na een minuut lag ik te kronkelen als een slang. Wat was dit hemels lekker. Pim schoof zijn lul in en uit mijn kont en op een gegeven moment voelde ik een warme gloed in mijn anus exploderen. Pim was in mijn darmen klaar gekomen. Heel langzaam trok hij zijn lul uit mijn kont. Ik zei tegen Pim, het was hemels, ik heb heerlijk genoten. Ik ook zei Pim en onze monden vonden elkaar.
Nadat we ons hadden opgefrist vroeg Pim mij of hij de volgende keer weer mijn hulp mocht inroepen als hij problemen met de computer had. Ik zei hem dat ik daar helemaal geen problemen mee had, maar dat hij mij dan wel weer in natura moest betalen. Inmiddels ben ik al verschillende keren bij Pim langs geweest en niet alleen voor de computer. Ook heb ik al een aantal keren Pim geneukt en staan er op mijn computer hele geile foto’s van ons samen. Zowel zijn als mijn vrouw weten van niets, terwijl we af en toe in de lingerie van onze vrouwen elkaar beminnen.
Nooit geweten dat sex met een man zo lekker kan zijn.

Voor reaktie’s:
Willem3pinter@hotmail.com


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 11 bezoekers online