Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

In ht kledingmagazijn...
Ik heb sinds kort een bijbaantje in het kledingmagazijn van een grote boutique.
Ik doe daar kleding labelen, en trek af en toe stiekem wat aan in de loods... maar wat je maybe vreemd vind..
dan pak ik altijd herenkleding, zoals een grote heren blouse, die ik aantrrek het liefst zonder mijn behaatje eronder!
Ik word erg opgewonden van zo'n stoere blouse dicht tegen mijn mooie ronde tieten te voelen, ooh mmm mijn pareltjes springen dan recht vooruit!!
en als ik soms durf doe ik mijn stringetje uit, en stop de onderkant van de blouse zo diep mogelijk mijn kruisje in!
Je moet weten dat ik lang donker haar heb, maar mijn schaamhaartjes scheer ik altijd superkort, zo schuurt die heren blouse dan heerlijk tegen mijn zacht geschoren vruchtje!
Aah heerlijk geil gewoon!
Vandaag deed ik dat ook, en toen ik mezelf streelde in mijn natte kruisje kwam Sascha binnen..
Ze had meteen door wat ik aan 't doen was en glimlachend zei ze " zo dus daarom draag jij die blouse, word je een beetje geil van onze kleding schat?
Ik schrok en schaamde mij wel, niemand wordt toch kletsnat van een overhemd wat tegen je zachte spleetje speelt?
Toch kwam Sascha achter mij staan, en liet mij in een spiegel zien hoe mooi ik was..ze sloeg haar armen om me heen en begon mijn borsten te strelen!
ik had een aantal knoopjes open, dus ze betastte mij vol over mijn tietjes.. ze kuste mijn nek en ik voelde me week en ontzettend GEIL worden van haar liefkozingen!
Onze monden vonden elkaar, heerlijk tongzoenend voelde ik Sascha's vingers glijden over mijn navel, tot aan de rand van m'n jeans....
Zacht was haar tong en likte over mijn lippen, terwijl ze door mijn kruisje wreef.. ik hijgde van opwinding en pure geilheid!!
Ik wist dat ik kleddernat was en dat de blouse tussen mijn roze lipjes gekleefd zat...
Sascha gooide haar superlange blonde haar naar achter, kroop tussen mijn benen en toen mijn broek uit was begon ze mijn liefdesknopje te likken!
"Ooh jaah" kreunde ik "ga door Sas, alsjeblieft don't stop ! Ik ben zo GEIL weet je?!!!"en streelde door Sascha's prachtige blonde haren.
Ik voelde hoe haar vinger in mijn sappige spleetje gleed en diepe stootjes gaf!
Om haar nog geiler te maken stapte ik in mijn pumps en liet 1 been tegen een stelling steunen... ik kreunde ondertussen dat ze door moest gaan met likken want ik verlangde zo errug naar haar tong over mijn klitje!! Hete Sascha deed haar best om nog sneller haar beftongetje te laten likken ..ik drukte haar zo dicht mogelijk tegen mijn natte kersje aan !
Nu drukte Sas 2 vingers tegen mijn kletsnatte lipjes en ik kon een kreet niet bedwingen : TOE .. ooh jaah DIEP ! en ik voelde haar vingers DIEP in mijn natte kutje schuiven!
Ze begon nu flink te stoten en likte razendsnel m'n klitteknopje.. tot ik kreunend hijgde dat ik klaar zou komen! Ze bleef heerlijk geil stoten en ik kreeg een geweldig lang orgasme! zo'n climax waarvan je zweeft en hoopt dat het nooit eindigt!!! Ze bleef likken en ook haar vingers bleven diep bewegen..stoten en ik bleef komen ..ooohhh wat was ik nat en geil van Sascha!! Ze proefde al mijn geile honing en het duurde heel lang voor ze haar vingers uit mijn sappende sexgrotje liet glijen.... en die likte zij zelf helemaal af!! Met geile oogjes hijgde Sas ..."nu weet je wat mij geil maakt scheetje.... jij!! Ik wil je al een hele tijd liefkozen , met je vozen en jouw honingsap drinken!
Sascha begon onder haar plooirokje zichzelf te vingeren , kuste mij vol op mijn mond ! Ik hou ook van jou schat hijgde ik en liet nu mijn hand over haar volle ronde borsten gaan, die kon ik goed voelen over haar sexy strakke truitje... Ik was verbaasd hoe snel Sascha mijn hand onder haar truitje bracht en ik haar tieten kon strelen... ze bleef zichzelf in het stringetje vingeren ..ze sloot half haar prachtige ogen... kreunde , genoot van haar eigen vingers en mijn handen op haar volle jongens en kwam kreunend klaar !!!! Ze kreunde luid, schokkend golfde haar climaxx door haar mooie lijf !!! Jaahhh ik kom klaar van jou kreunde Sascha geil en bracht mijn hand nu naar haar zeiknatte stringetje... daar was haar geile kutje supernat met allemaal geil ... toe maar voel me..hijgde ze met hese stem en liet mij haar stringkruisje voelen , nou ik heb nog nooit zo'n NAT slipje gevoeld hoor..!! ze was egt super geil klaargekomen van mijn lijf.. wat een belevenis .. ik kan het nu nog maar net bevatten iemand zo lekker geil van mij wordt!!!!
We kusten elkaar lang en vurig want de hunkering diep in onze kutjes was nog zo goed voelbaar!!!!!!!!
Gelukkig heeft niemand ons gesnapt, en konden we de hele dag vandaag met de sexy kleding lopen waarin Sascha en ik gevreeën hebben!!! Heerlijk GEIL!!
Mmmmmm nu ga ik eventjes mezelf verwennen en laat jullie met mijn heerlijke story ook genieten schatjes!

Veel liefs, lange tongkus en likje
- xxx - MISTY - xxx -



Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 9 bezoekers online