Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Jordy en Karlijn
Dit is het eerste deel van een boek dat ik samen met mijn beste vriendin schrijf.
De titel is niet de echte titel, die maken we pas als het boek klaar is.
Het gaat over een jongen, Jordy, die heeft met een meisje, Karlijn.
Maar als Karlijn meegaat naar een voetbal wedstrijd van keeper Jordy, komt ze Xavier tegen, een goede vriend van Jordy.
Wat er dan gebeurd, kunnen jullie binnenkort lezen.
Dit is iniedergeval het 1e deel.




Hoofdstuk 1: Jordy

¡®Kom ik nog te laat ook¡­¡¯ zegt Jordy in zichzelf.
Karlijn en Jordy hebben een half jaar met elkaar, en om dat te vieren gaan ze naar de bioscoop.
Jordy springt op de fiets, val aan de andere kant weer af, en probeert het nog een keer.
Hij stamt keihard op de pedalen, merkt hij dat de fiets nog op slot staat.
¡®Ook dat nog! Volgens mij heb ik alles tegen vandaag¡¯ mompelt Jordy boos.
Dan piept het mobieltje van Jordy.

Waar blijf je??
Ik w8 al 10 min op je!!
Durf je niet?
Kus, Karlijn

¡®Al tien minuten¡­ dan moet ik wel opschieten!¡¯ zegt Jordy gehaast.
Snel sms¡¯t hij terug;

Sorry, ruzie met fiets.
Maar ik trakteer je wel op iets!
Love u, Jordy

Met een voet op de grond scheurt Jordy de bocht door.
Hij rijdt bijna een oud vrouwtje omver, die vervolgens Jordy uitscheldt.
Als hij bij de bios aankomt, ziet hij Karlijn ongerust en boos te wachten.
Hij drukt een kus op Karlijn¡¯s wang, die nog steeds boos is.
¡®Waar bleef je nou?!¡¯ zegt Karlijn boos.
¡®Sorry, maar ik had ruzie met mijn fiets, en ik moest nog naar de mentor.¡¯ zegt Jordy.
Jordy kijkt verontschuldigend naar Karlijn, die een andere kant op kijkt.
¡®Maar je weet wat ze zeggen, als een man te laat komt, is een teken dat hij van je houdt,¡¯ (en dat is echt waar!) zegt Jordy.
¡®Ik hou ook van jouw, maar voortaan niet te laat komen ok¨¦?¡¯ zegt Karlijn, die iets minder boos kijkt.

2

Als Karlijn en Jordy na de film naar buiten stappen, zien ze dat het wat beter weer is geworden.
¡®Dat was een leuke en romantische film¡¯ zegt Karlijn verliefd.
¡®Alleen jammer dat er geen hoofden werden afgehakt¡¯ zegt Jordy terwijl hij een karate beweging doet, scheurt hij uit zijn broek.
¡®Chips, ook dat nog!¡¯ zegt Jordy.
Als hij ziet dat Karlijn dubbel ligt van het lachen, voelt Jordy dat hij een rood hoofd krijgt.
Hij sleurt zijn vriendin naar het park, en als ze er zijn, moet Jordy toch een beetje lachen.
Als Karlijn een beetje bij komt uit haar lachcoma, drukt ze een kus op Jordy¡¯s mond.
¡®Het is niet erg, lieverd¡¯ glimlach Karlijn, die met haar buik op het gras ligt.
Karlijn nestelt zich op zijn borst, en Jordy legt een arm over haar heen.
Even is het doodstil, nee, meer een rustige, romantische stilte, als Jordy een kus drukt op Karlijn¡¯s voorhoofd.
¡®O, ja, ik moet je nog ergens trakteren, toch?¡¯ zegt Jordy.
¡®Doe maar Merci, die zijn lekker¡¯ zegt Karlijn dromerig, terwijl ze haar lippen aflikt.
¡®Ok¨¦, kom je, luie?¡¯
¡®Moeten we dat hele end fietsen?¡¯ zegt Karlijn verontwaardigd.
¡®Nee, lopen kan ook.¡¯ zegt Jordy plagerig.
¡®Grr.¡¯ gromt Karlijn weer.
Jordy helpt haar opstaan als een echte heer.
Karlijn strekt haar armen om Jordy¡¯s nek, ze moet op haar tenen gaan staan, want anders kan ze er niet bij, Jordy wordt te lang.
Als ze bij zijn fiets staan, klimt Karlijn handig op zijn bagagedrager.
¡®Pas op, dat ding kan maar vijfendertig kilo aan!¡¯ zegt Jordy terwijl hij de fiets van het slot duwt.
¡®Rustig, joh! Ik weeg maar eenenveertig kilo!¡¯ zegt Karlijn
¡®Haha, grapjas. Nou, ik merk het!¡¯ zegt Jordy plagerig.
Met moeite weet hij zijn belans te vinden.
Karlijn klemt zich stevig vast aan Jordy.
¡®Au, niet zo hard joh!¡¯ lacht Jordy.

3


Als Jordy thuiskomt rent hij snel naar de computer.
Yes, ze is online¡­, denkt Jordy en klikt Karlijn aan.

I Love K zegt: Heej!
I Love J zegt: Heej!
I Love K zegt: Lang niet gezien!
J-lover zegt: Wanneer zullen we weer afspreken??
K-Lover zegt: Morgen?
J-Lover zegt: Ja ok¨¦
K-Lover zegt: Ow neej, dan kan ik niet¡­
J-Lover zegt: Waarom niet??
K-Lover zegt: Voetbaltraining¡­
J-Lover zegt: Als ik als Voetbalvrouw ga??
K-Lover zegt: Waarom niet??
J-Lover zegt: Cool


Dan roept Jolanda, de moeder van Jordy.


K-Lover zegt: Ow, Ik moet ff eten.
J-Lo(ver) zegt: Ja ik ook, love you
K-Lover zegt: Love you 2!
J-Lover zegt: Tot zo en anders tot morgen!
K-Lover zegt: Tozzo!!

Jordy kan het eten al ruiken en springt met drie treden tegelijkertijd de trap af.
¡®Hoi ma, wat eten we?¡¯ zegt Jordy en drukt een kus op Jolanda¡¯s wang.
Mmm, toch minder lekker dan die van Karlijn¡­, denkt Jordy en
grinnikt. ¡®Broccoli met aardappeltjes en kaassaus. ¡¯ zegt Jolanda.

4




1e deel van Jordy en Karlijn, van Rodeoo&Rizz.


¡¡

Onze namen zijn eigenlijk Rody&Mariska, maar dit klinkt cooler;-)

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 20 bezoekers online