Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

haar fantasieen
Fantasie
Het is een lange dag geweest en ik verlang naar een heerlijke douche. Ik draai de kraan vast open zodat het water op temperatuur kan komen. Langzaam kleed ik me uit. Dan stap ik onder de warme straal water en laat het heerlijk langs mijn naakte lichaam lopen. Ondertussen streel ik mijn kleine borsten die gelijk reageren op de aanraking, zak af naar mijn buik en verder naar beneden. Ja heerlijk. Ik begin mezelf te stimuleren. Steeds sneller gaan mijn bewegingen. Terwijl ik dat doe denk ik aan jouw en hoeveel genot jij mij geeft. Ondertussen fluister ik je naam "Kees, oh ja, Kees". Ik wordt zo geil dat ik me vast moet houden aan de rand van de douchewand terwijl ik klaarkom. Dat was lekker. Ik stap onder de douche vandaan en begin me af te drogen en in te smeren met rozenlotion.

Dan gaat de deurbel. Daar sta ik dan, naakt. Snel pak ik het eerste wat er ligt, mijn zwarte kanten negligé en doe dit aan. Ik loop de trap af. Door de deur heen zie ik dat jij het bent. Ik doe open en laat je binnen maar heb niet in de gaten dat ik mijn negligé niet heb dichtgedaan. Je bekijkt me van top tot teen maar zegt niets. Ineens heb ik het door en zeg uitdagend "Staat het je aan wat je ziet, zo ja wat ga je er mee doen" en laat het negligé op de grond vallen. Dat is genoeg om je in beweging te krijgen. Je gooit je jas op de grond en pakt me beet. Je hand zakt af naar mijn kut en begint me te strelen. Ondertussen tongzoenen we heftig. Mijn lichaam wrijf ik tegen je aan. Ik maak de rits van je broek open en neem je penis in mijn hand. Deze reageert al op mijn aanraking. Dan ruk ik je overhemd van je lijf af, maak je broek los en trek deze van je kont af. Alles moet uit. Ik wordt steeds geiler en hou het bijna niet meer. Die penis van je wil ik diep in me voelen. Keer op keer op keer. Jij gaat mij neuken. We staan in de huiskamer naakt tegenover elkaar. Ik begin je lichaam te strelen en te likken, ondertussen druk ik mijn lichaam steeds opnieuw tegen je aan. Dan stop ik en met een ondeugende glimlach zak ik af naar beneden en begin je te pijpen. Alles doe ik wat ik maar wil, zuigen, likken aan de rand van je eikel, ik neem je steeds weer diep heel diep in mijn mond alsof ik je wil inslikken en met mijn hand beweeg ik ritmisch langs de schacht heen en weer. Met het puntje van mijn tong maak ik je gek door steeds weer opnieuw langs de rand van je eikel te gaan en over de top heen. Die heerlijke penis van je past perfect in mijn mond. Ik voel je steeds harder worden. Dan stop je me, pakt me beet en gooit me op de bank. Je zegt "Jij geile sloerie van me ik ga je zo ontzettend neuken". Ik denk "Ja, kom maar, stoot die harde pik van je maar in mijn kletsnatte kut". Ik spreid uitdagend mijn benen. Je stoot bij mij naar binnen en ik kreun van genot.
Steeds weer opnieuw stoot je in en uit me en ik beweeg ritmisch mee. We kunnen niet meer denken en gaan als wilden tekeer. Dan schreeuwen we het uit en voelen alleen nog maar genot.

Daar liggen we dan, op de bank en kijken elkaar aan. Dat was lekker. Alleen maar pure extase.


HUISBEZOEK
Het is laat in de avond. Buiten raast er een storm. Het waait en het regent. Dan gaat de deurbel. Ik doe open en er staat een dokter voor de deur. Hij zegt " Ik heb begrepen dat u zich niet zo lekker voelt dus ik kom even kijken". Ik zeg "Maar ik heb niet gevraagd om een dokter hoor". Hij kijkt me indringend aan en zegt "Toch denk ik dat ik u even moet onderzoeken, u ziet er wat bleekjes uit". Ik zeg "Als u het zegt vooruit dan maar".
Als we boven zijn zegt de dokter "Kan u even uw blousje en rokje uittrekken dan kan ik u beter onderzoeken. "Dat doe ik allemaal. Ik heb een mooie beha aan met wit kant en strikjes, jarretels en mooie kanten kousen. De dokter kijkt me aan en zegt "zo, komt u maar wat dichterbij". Ik doe een stap naar voren. De dokter zegt "nog iets meer dichterbij". Ik doe nog een paar stappen naar voren en sta bijna tegen zijn lichaam aan. Ondertussen heeft hij zijn jasje uitgedaan. Ineens pakt hij mij beet en trekt me dicht tegen hem aan. Dan voel ik zijn tong in mijn mond, uitdagend en ruw. Onze tongen duelleren, heftig. Ondertussen daalt zijn hand af naar beneden. Met zijn vingers begint hij mij te strelen. Ik voel dat ik nat wordt en geil. Dat kan ik ook. Dus ik maak de rits van zijn broek open en doe bij hem hetzelfde. Ik pak zijn penis beet en ga met mijn hand op en neer. Dan stopt hij en hijgend staan we daar. Hij zegt "dat werkt allemaal goed, laten we verder gaan met het onderzoek. Noem me trouwens maar bij mijn voornaam, Willem ". Ik zeg "Dat is goed hoor, Willem". Ik denk "hmmmm vreemd onderzoek maar wel een lekkere vent zeg. Groot met een lekker kontje en heerlijke dijen. Zo te zien en voelen met een heerlijke knots in z’n broek. Misschien kan ik hem zover krijgen dat hij ook wat uittrekt." Ik zeg "Willem, ik wil best meer uittrekken hoor maar alleen als jij dat ook doet. Anders is het niet eerlijk". Hij kijkt me aan en zegt "Dat is goed hoor". Snel trekt hij alles uit. Mijn blik daalt af naar beneden en het bevalt me wat ik daar zie. Met mijn tong ga ik langs mijn lippen. Hmmmm eens kijken hoever we komen. Ondertussen doe ik mijn beha uit en heb alleen nog maar kousen aan. Daar staan we dan. Hij kijkt me aan en zegt "Zo, ga op je knieën zitten en doe je mond open". Ik zeg "Wat gaan we doen dan?". Hij pakt me beet en drukt me naar beneden "Geen vragen stellen, ik ben de dokter en je doet wat ik zeg". Ik denk "Hmmm lekker zeg een dominante man". Ik zucht van genot en doe wat hij zegt. Ineens voel ik zijn penis in mijn mond, een heerlijk gevoel. Ik denk YES YES YES en begin te zuigen, pak zijn penis beet en ga met mijn tong langs de rand en over het topje heen, steeds weer. Alsof ik met een lollie bezig ben. Ik kan er geen genoeg van krijgen. Zuigen, likken, lange halen met mijn tong van boven naar beneden. Zalig. Om op te vreten. Ik hoor hem kreunen van genot. Het enige wat ik nog wil is zijn zaad wat in mijn mond spuit. Dus ik ga door en door, heel gretig. Zijn penis is nu keihard en ieder moment kan hij klaarkomen. Dan stopt hij mij en ik kijk hem verbaasd aan. Hij zegt "Nu ga ik je inwendig onderzoeken" en gooit me op het bed en neemt me van achteren langs. Zijn penis boort zich in mijn natte kut, steeds weer opnieuw stoot hij in en uit me. Ik ben zo nat dat het vocht langs mijn benen loopt en hij moeiteloos in en uit me stoot. Ik heb een strak doosje dus het genot wordt alleen maar meer. Ik moet me aan de rand van het bed vasthouden. We gaan tekeer als beesten. Dan een explosie van genot, we schreeuwen het uit.
Uitgeput vallen we op het bed. Dat was lekker zeg. Hij zegt "Volgens mij ben je helemaal gezond, maar ik denk dat ik nog wel een keer terug moet komen voor een herhalingsrecept". Ik kijk hem aan en zeg "Dat denk ik ook, dokter".



Sint op bezoek

Het is zover. De Sint kan ieder moment komen. Hopelijk is hij niet te streng. Tja, ik ben stout geweest het afgelopen jaar dus die straf heb ik verdiend. De deurbel gaat. Nou, maar snel open doen.

Hij komt binnen en bekijkt me van top tot teen. Ik heb een zwart kanten negligé aan. Ik zeg "Goedenavond Sint, komt u binnen". Ik denk nog "Nou, ik hoop maar dat het goed is wat ik heb aangetrokken". De Sint zegt "Zo meisje, je bent een moeilijk geval. De Sint wist niet goed wat met je te doen. Maar ik heb er over nagedacht en besloten dat je wel straf verdiend". Ik zeg "Dat is goed Sint, ik ben er klaar voor". We gaan naar boven en daar aangekomen ga ik met mijn lichaam tegen de Sint aanstaan en zeg zachtjes "Maar Sint ik ben toch ook wel lief geweest dit jaar?". De Sint kijkt me aan en zegt" Ja dat is zo, daarom mag je eerst met de eikeltjesstaf spelen."

Ik zeg "Sint, kan u mij eerst helpen met mijn negligé losmaken". De strikjes worden losgemaakt en ik laat het negligé langs mijn armen naar beneden glijden. Daaronder heb ik een zwart kanten jurkje aan met glinsterende steentjes erop. Aan de jarretels zitten mooie zwarte kousen. Geen slipje of string, dat zit alleen maar in de weg als de Sint mij stafslagen gaat geven. Dan grijpt de Sint me beet en duwt ruw zijn tong in mijn mond. We tongzoenen heftig. Ondertussen trekt de Sint zijn kleding uit. Wanneer we even op adem komen neem ik de eikeltjesstaf in mijn hand en zeg " Maar Sint, wat heeft u een mooie dikke staf". De Sint zegt "Ja meisje ga daar maar even mee spelen totdat hij keihard wordt. Dan kan ik je de stafslagen geven die je hebt verdiend.". Ik zeg "Dat is goed Sint".

Ik begin te likken, zuigen, neem de staf in mijn mond, op en neer, lik aan het puntje en ga met mijn tong langs de rand van de staf. De Sint begint te kreunen. Dan stopt de Sint me en zegt "Genoeg, het is tijd voor je stafslagen". Voor ik het weet liggen we op bed. Ik zeg "Sint mag ik nu paardje rijden?". De Sint zegt streng "Nee, jij doet wat ik zeg". Ik zucht, ga op mijn rug liggen en spreid mijn benen. Mijn doosje is kletsnat. Dan dringt de eikeltjesstaf naar binnen in mijn strakke doosje. Ja, de staf is goed hard. Onze bewegingen worden steeds heftiger en ik roep "Oh ja sneller, sneller! meer straf, meer straf" Dan een intens genot en we schreeuwen het allebei uit. Uitgeput liggen we naast elkaar. Ik zeg "Sint, dit is niet genoeg straf hoor. Eigenlijk heb ik ook billenkoek nodig". Ik draai me om en hou uitnodigend mijn kontje omhoog. De Sint zegt" Zo dus dit was niet genoeg straf. Nou, dan zal de Sint jouw eens even wat harder aanpakken". Ineens is de Sint achter me en pakt me beet. Hij geeft me een paar tikken op m'n billen. Ik voel de eikeltjesstaf tegen mijn billen aan. Dan een flinke klodder glijmiddel en met zijn duim rekt hij mijn kleine gaatje wat op. Ik zeg "Sint wat doet u nu?" De Sint zegt "Ja meisje, ik ga jouw meer straf geven. Als je niet doet wat ik zeg dan zal ik de eikeltjesstaf moeten gebruiken". Hmmm lekker zeg. Na een tijdje stop ik de Sint en zeg "Sint het is niet eerlijk, ik krijg straf maar volgens mij bent u ook stout geweest. Dus ga ik u ook straf geven" Dan draai ik de Sint om en zeg "Ontspan en spreid de benen maar dan zal ik die kruidnoot en eikeltjesstaf eens onder handen nemen". Eerst ga ik met mijn hand en veel glijmiddel heen en weer over de eikeltjesstaf. Steeds weer. Dan ga ik met mijn vinger naar binnen en begin de kruidnoot te masseren. Na een tijdje hoor ik de Sint kreunen. Dan roept de Sint "Genoeg straf, laat me komen". Dat doe ik en het zaad spuit uit de eikeltjesstaf.

De Sint kijkt me aan en zegt "Ik zal wat vaker langs moeten komen." Ik zeg tegen de Sint "Heb ik dan niet genoeg straf gehad?" De Sint zegt "Volgens mij heb jij regelmatig straf nodig. Dus zal ik af en toe tijd vrij moeten maken om over te komen uit Spanje".

Sint op bezoek II
De deurbel gaat. Ik loop naar beneden en zie Sinterklaas voor de deur staan. Verbaasd doe ik open en zeg "Sint, ik had u niet verwacht want u bent pas nog geweest". De Sint zegt "Dat klopt meisje, maar ik heb gehoord dat jij nog niets geleerd hebt en nog steeds stoute dingen doet". Ik kijk de Sint verlegen aan en zeg "Dat is zo Sint, krijg ik nu weer straf?". De Sint zegt streng maar met een ondeugende blik "Ja, want de vorige keer heeft geen effect gehad. Eigenlijk had ik hiermee willen wachten tot de Sint aan al zijn verplichtingen heeft voldaan maar dan gaat het te lang duren. Dus heb ik tijd vrij gemaakt om nog een keer langs te komen voordat de drukte begint". Met een onschuldige blik kijk ik de Sint aan en zeg "Ik zal doen wat u zegt, want als ik weer straf heb verdient dan hoor ik dat ook te krijgen". De Sint zegt "Laten we naar boven gaan want ik heb grootse plannen."

Als we boven zijn vraag ik "Krijg ik weer met de eikeltjesstaf?". Met een ondeugende blik in zijn ogen zegt hij "Dat ligt eraan hoe goed jij je best doet. Laat straks maar eens zien wat jij allemaal kan met de eikeltjesstaf. Maar genoeg gepraat, trek je kleding uit". Ik knik bevestigend en terwijl ik mijn kleding uitdoe begint de Sint zich ook uit te kleden. Daar sta ik dan in een cremekleurige beha met kant die mijn kleine borsten omhoog drukt. Vrolijk bewegen ze mee met iedere beweging die ik maak. Daarbij heb ik een bijpassende string en cremekleurige kousen aan met kant. Mijn blik glijdt af naar de eikeltjesstaf en ik denk terug aan de vorige keer. Hmmm nog een keer met de eikeltjesstaf. Lekker zeg. Dat wil ik wel. Die mooie grote dikke staf nog een keer diep van binnen voelen. Hij paste perfect. Daar ga ik mijn best voor doen. Ik hoop maar dat Sint het lekker vindt wat ik ga doen. Dan zegt hij "Zo, laat maar eens zien wat je dit keer kan met de eikeltjesstaf" en hij gaat op het bed liggen. Ik zeg "Is het goed als ik eerst nog wat anders doe?". Hij kijkt me aan en zegt "Dat is goed, laat maar zien wat je kan". Ik ben gek op een uitdaging dus ik ga op hem liggen en duw mijn tong in zijn mond. Ondertussen heb ik mijn beha uitgedaan en wrijf met mijn borsten over zijn borstkas heen. Mijn handen strelen zijn armen. Wat een heerlijke man is het toch. Een echte vent. Dan stop ik en glij naar beneden en begin aan zijn tepels te likken. Steeds kijk ik naar zijn reactie. Dan zak ik af naar zijn buik en lik en geef kusjes. Dan naar zijn bovenbenen en billen en de binnenkant van zijn benen. Dan pak ik zijn penis vast en begin deze met mijn handen te masseren. Ineens stop ik en pak een spuitbus met slagroom. Ik spuit de slagroom op zijn eikel en begin dit eraf te likken. Steeds weer neem ik de bovenkant diep in mijn mond tot de room op is. Ja, dit had hij niet verwacht. Maar ik ga door. Ik zak af en neem zijn ballen in en uit mijn mond. Ik ga verder en begin te likken aan zijn penis tot deze goed nat is, langs het randje van zijn eikel ga ik met mijn tong, over de top heen, dit wissel ik af door zijn penis heel diep in mijn mond te nemen en er aan te zuigen. Ik pak zijn penis vast en wrijf de eikel over mijn tong heen en weer. Zo ga ik maar door en door en door. Ik hoor hem kreunen. Dit duurt niet lang meer. Steeds sneller ga ik met mijn tong langs de rand van zijn eikel en steeds opnieuw neem ik deze diep in mijn mond. Hij wordt keihard. Dan houdt de Sint het niet meer uit en roept " Genoeg, het is tijd voor je straf". Ik zeg "Mag ik dan nu paardje rijden?". De Sint zegt "Nee, anders is het geen straf meer. Draai je om en ga op je rug liggen". Ik zeg zuchtend van genot "Oke dan". De Sint draait zich snel om en ik leg mijn enkels in zijn nek want in die positie is het genot voor beiden nog groter. Ik voel zijn penis diep in mijn natte kut glijden. Hij stoot met kracht in en uit me. Ik kan niet meer denken. Het enige wat ik nog voel is hoe mijn strakke doosje perfect wordt gevuld door zijn knots. Hij zegt hijgend "Dat vindt je wel wat hé". Mijn strakke doosje schreeuwt om meer. Steeds wilder worden onze bewegingen. We houden het niet meer uit en dan puur genot en zijn zaad spuit diep in me.

Daar liggen we dan. De Sint zegt "Zo, ik heb mijn best gedaan. Ik hou je in de gaten en als het nodig is kom ik weer terug". Ik zeg "Dat is goed Sint" en denk bij mezelf, graag zelfs.

tdid62@gmail.com




Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online