Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

de glazenwasser
Pfff je kent dat wel..je oma geeft advies, in mijn geval...de glazenwasser.

Ik woonde op een hoog en had veel kleine raampjes , echt heel klein, misschien wel 20 van 10 bij 10.

Ik vertelde mijn oma dat ik een glazenwasser had, want ik kreeg het niet voor elkaar.

Reen zei ze....let op die glazenwasser, ze hebben een hekel aan die kleine raampjes en ze vergeten ook altijd het schilderwerk mee te nemen. Dus dat deed ik...ik hield hem in de gaten...en na een maand of drie....ja hoor mijn kleine raampjes werden troebel......ik wachtte af.

Na een maand of 7 kon ik echt niets meer zien.
Nu was ik helemaal pissed off en een beetje opgefokt.

Dus toen de glazenwasser kwam voor zijn geld, weigerde ik hem te betalen.
Ben je nu helemaal gek? Iedere maand je geld vragen en die kleine raampjes niet doen?
Genoeg is genoeg.

Oh was zo erg....ja klopt...heel vervelend die kleine raampjes.

Weet je wat mijn glazenwasser zei?
Nou mevrouwtje...het word eens tijd dat u de binnenkant gaat doen!
Nou ik geloofde hem niet, dus ik lappen aan de binnenkant......ohhhhhhhh ik kon zien, glashelder....

Bij deze glazenwasser, ik ken je naam niet meer, sorry, sorry, sorry, .....ook namens mijn oma

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online