Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

waarom ging ze nu weg?




Marijke is 16 en ze is verliefd op Jonas een jongen van haar klas.
na school spreken ze altijd iets met elkaar af.
dan gingen ze be voorbeeld samen iets drinken of samen huiswerk maken.
op valentijn gaf hij haar na school parfum met love you opgeschreven.
pas toen vroeg hij het met Marijke aan.
het is nu al 2 maand dat ze samen zijn.
Jonas beseft dat hij niet meer zonder Marijke kan en dat wil hij ook duidelijk maken aan haar.
hij gaf haar rode rozen met daarop geschreven ik kan niet meer zonder jou!
ik wil je nooit meer kwijt!
wij worden gelukkig samen!
niemand staat ons in de weg!
een maand later werd Marijke uitgekozen voor een studiebeurs van de dans acedemie.
ze is zo blij!
maar Jonas is daar niet zo blij om.
want nu gaat Marijke naar de dans acedemie en dan gaat Jonas haar niet veel meer zien.
Marijke ontdekt dat Jonas niet blij voor haar is en er ontstaat hevige ruzie.
Marijke zat te roepen tegen hem!
en Jonas zat daar met rode wangen naar haar te kijken.
Marijke stopte met roepen en het werd stil.
Jonas wilde het nog steeds niet aanvaarde.
Marijke liet niks meer van zich horen tot dat ze naar de dans acedemie moest.
ze zag Jonas bij de ingang van de school staan.
hij keek bedroeft en ging naar binnen.
een paar dagen later kreeg Jonas te horen dat Marijke een ongeluk heeft gehad en ze was opslag dood!!!!
Jonas schreeuwde het uit.
hij had zoveel spijt dat ze elkaar gezien hadden voor de laatste keer met ruzie!
hij had haar dat moeten gunnen!
hij at niet meer sliep niet meer.
hij vondt troost bij haar graf.
hij zei tegen god...
zorg goed voor Marijke ze is nu in uw handen!



einde.


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online