Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door n van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Achtervolgd
Al opruimend op zolder, zag ze een prachtige pop.

Zo'n mooie, met kralen ogen en een porselein lichaam.

Al snel had ze een naam. Gabriëlla. Het rare was alleen, die rode streep recht door haar oog. Het was net bloed, maar het zal wel verf zijn.

Ze legde de pop op het kastje naast haar bed, ging iets halen om te drinken, kwam terug en de pop zat op haar bed. Ze zou toch zweren dat ze?..

Ach ja, het zal wel haar mama geweest zijn.
De volgende dag, op weg naar school, dacht ze dat ze iets vergeten was, zat die pop in haar tas!
Hoe kan dat nu?! Sindsdien had ze de hele tijd het gevoel dat ze achtervolgd werd.
En in de klas liep het niet veel beter..
Alle ogen waren op haar gericht. Wat verwachtten ze nu?
Dat ze naar voor ging gaan en die oefening foutloos op te lossen aan het bord?
Ze wou het niet meer!
Ze haatte al die aandacht. Waarom lieten ze haar niet gewoon met rust? Was ze dan zo abnormaal?
Waarom keken ze haar zo aan? Wat was hun probleem?
Ze zag dat sommigen met elkaar fluisterden. Hadden ze iets tegen haar? De meester zei iets, ze hoorde het niet.
Het was net alsof ze doof was.

“HOU OP!” riep ze.

En liep de klas uit.
De dag was ten einde, iedereen keek haar na. Ze was bang, echt was net alsof ze achtervolgd werd door iedereen.
Nagekeken door iedereen.
Dat gevoel zou nooit weg gaan. allemaal door dat stomme stuk speelgoed... D
e volgende dag was het gevoel voorgoed voorbij......

Voorbij.

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 10 bezoekers online