Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

In het bos.
Weer een waar gebeurd verhaal van Willem.

Ik ben al jaren getrouwd met Karin. Karin is iets ouder als mij, 44, en voorzien van een paar stevige borsten, cup D. Ons sexleven stelt niet veel meer voor. Het afgelopen jaar hadden we zelfs maar 1 keer sex met elkaar. Ik heb van alles geprobeerd om ons sexleven spannender te maken. Maar ze wilde niets. Geen trio, geen partnerruil en zelfs niet naar het naaktstrand. Het enige wat mij lukte was hoogstens 1 keer per jaar een paar erotische/naaktfoto’s van haar maken. Maar dan moest het bos wel heel erg stil en verlaten zijn.

Ook heb ik haar deelgenoot gemaakt van mijn grootste fantasie. Ik wilde heel graag zien dat ze sex had met een vreemde man. Ik geilde en droomde hier al jaren van. Maar ook hier moest ze absoluut niets van hebben.

Afgelopen zomer stonden we op een camping in de Belgische Ardennen. Ik had weer flink aan haar hoofd gezeurd dat ik onderhand wel weer een paar spannende plaatjes wilde maken. Na een paar dagen gaf ze toe. We begonnen aan een stevige wandeling en nadat ik verschillende keren had aangegeven dat DIT toch wel een stil plekje was zei ze eindelijk: “nou, even snel dan, want ik vind het maar niets”. Ze was gekleed in een hempje en een korte spijkerbroek met daaronder een zwarte BH en dito string. Eerst ging haar hempje uit, daarna haar spijkerbroek en daarna haar BH. Ik druk met het fototoestel knippend. Met zo’n digitaal toestel kan je achteraf altijd nog niet gelukte plaatjes weg gooien. Toen ze alleen nog in haar zwarte string stond zag ik haar schrikken. “Er komt iemand aanlopen, geef gauw mijn hempje en broek” zei ze. Ik liep iets naar voren om haar kleding te pakken maar ik was al te laat. Er kwam een wat oudere man, rond de 65 jaar al naar ons toegelopen. Mijn vrouw stond met haar handen voor haar borsten achter een boom verscholen. De man keek eerst mij aan en daarna in de richting van de boom waar mijn vrouw achterstond. Hij zei: “allee vrouwtje, U hoeft U toch niet te schamen, wat ik net al zag zag er goed uit”. “Ik heb net al van een afstandje aan het observeren geweest en net was U ook niet zo schuw”. Hij liep naar mijn vrouw en trok haar aan haar arm achter de boom vandaan. “U heeft hele mooie borsten mevrouw” en gelijk pakte hij met een hand de borst van mijn vrouw en begon daar over te wrijven. Ik pakte mijn kans en zei niets. Liet het fototoestel zijn werk doen. Dit was voor de oudere man kennelijk het teken dat hij van mij niets te duchten had. Mijn vrouw bleef verschrikt en verstijfd mijn kant uit kijken. Inmiddels had de man al twee borsten in zijn handen en speelde daar lekker mee. En wat er toen gebeurde over trof mijn stoutste verwachtingen. Ze liet die man gewoon begaan. Altijd gedroomd, nooit meer verwacht. Er werd geen woord meer gezegd. Een hand van de man liet een borst los en zakte in de richting van haar kruis. Heel langzaam wreef hij met een hand over haar vagina over haar slip heen. Mijn vrouw had inmiddels haar ogen gesloten. Na een aantal maal over haar kruis gewreven te hebben tilde hij zijn hand iets op en verdween zijn hand in de string van mijn vrouw. Hij begon haar stevig te vingeren en mijn vrouw liet het gewoon begaan. Na enkele tellen hoorde ik haar zelfs al lichtjes kreunen. Met zijn andere hand begon de man de string van mijn vrouw naar beneden te trekken en daarna zag ik dat hij met twee vingers diep in haar kut zat. Hierna ging er weer een wereld voor mij open. Mijn vrouw liet zich toen ook niet meer onbetuigd. Ze zat met beide handen onder het overhemd van de man die ze daarna over zijn hoofd heen trok. Hierna maakte ze zijn broek open die gelijk op zijn enkels viel en met een hand drong ze zijn onderbroek binnen. Al heel snel haalde ze een flinke stijve lul uit de onderbroek en begon ze hem af te trekken. De man was nog steeds druk met zijn vingers in haar kut en de andere hand kneedde hij haar borst. Een verschrikkelijk geil gezicht. Mijn vrouw draaide haar gezicht in de richting van het gezicht van de man en zoende hem vol op zijn mond. Al gauw waren ze verzonken in een flinke tongzoen. De man liet zijn vingers uit de kut van mijn vrouw glijden. Ik zag de vingers glimmen dus mijn vrouw moest nu wel zijknat zijn. Mijn vrouw zakte door haar knieen en nam de lul van de man in haar mond. Wat ze bij mij al maanden niet meer had gedaan deed ze nu met een wild vreemde man. Ze pijpte er flink op los. Toen de man begon te kreunen liet ze zijn lul uit haar mond floepen en ging op haar rug tegen het talud aan liggen. De man kroop met zijn hoofd tussen haar benen en likte de kut van mijn vrouw of zijn leven er van af hing. Mijn vrouw kreunde het uit en beleefde een gigantisch orgasme. De man stopte met beffen en dook gelijk over haar heen. Ik zag dat zijn stijve lul in 1 keer bij mijn vrouw naar binnen schoof en begon wild mijn vrouw te berijden. Mijn vrouw werd daar in het bos door een wild vreemde oude man geneukt en ze genoot er ook nog van. Al na enkele minuten trok de man zijn leuter uit de kut van mijn vrouw en een paar flinke klodders sperma vlogen over haar buik. Mijn vrouw nog nagenietend liggend in het gras, trok de man zijn broek omhoog en pakte zijn overhemd. Hij bedankte mijn vrouw, knikte naar mij en was weer net zo snel verdwenen als dat hij gekomen was. Ik liep naar mijn vrouw toe die nog steeds met haar ogen dicht lag na te genieten. Wijdbeens en haar licht behaarde kut en kale schaamlippen nog wijd open. Ik veegde met een papieren zakdoekje de sperma van de man van haar buik. Mijn vrouw deed haar ogen open en greep met haar hand in mijn kruis. “ volgens mij moet jij ook nog ergens van afgeholpen worden”. Ik liet mijn broek zakken en stak mijn stijve in een keer in de kut van mijn vrouw. Ik was zo opgewonden van het gebeurde tafereel dat ik al na enkele keren pompen mijn zaad diep in de buik van mijn vrouw spoot. Mijn vrouw gebruikte haar string om mijn sperma wat uit haar kut liep op te vangen. Mijn vrouw trok hierna haar hempje en spijkerbroekje weer aan en stak haar ondergoed in haar tas. Ze keek mij aan en zei: “ Ik had er nooit aan toegegeven maar zoals jij dit gepland had kon ik er niet meer omheen”. Nadat ik haar duidelijk gemaakt had dat ik helemaal niets gepland had kreeg ze een rood hoofd van schaamte. Ik zei tegen haar je hoeft je nergens voor te schamen, mijn droom is uitgekomen en ik heb er verschrikkelijk van genoten. Terug lopend naar de camping hebben we alles nog eens door gesproken wat er die middag gebeurd was en ze vertelde mij dat ze er, ondanks dat ze nooit een vreemde vent aan haar lichaam wilde, verschrikkelijk van genoten had. Ook tijdens de rest van de vakantie werd er tussen ons verschillende malen over gesproken. Mijn vrouw denkt inmiddels heel anders over sex met derden, en de mogelijkheid zit er nu wel degelijk in dat ook andere dromen van mij, en inmiddels ons, zeker uit gaan komen. Ons sexleven is er in ieder geval flink op vooruit gegaan. Tussen haakjes, die middag had ik 161 foto’s geschoten waar ik er niet een van gedelete heb.

Reakties: willem3pinter@hotmail.com


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 12 bezoekers online