Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

vacantie
Verwonderd opende ik de brief van een voor mij onbekende ziekenkas. Mijnheer,
 bla bla bla
 hebben het genoegen u te melden dat je een 7 daagse reis hebt gewonen naar het zonnige zuiden. Neem contact op met

Nu begon me een lichte te branden. Enkele maanden geleden had ik een kruiswoordraadsel ingevuld in een tijdschrift en de oplossing opgestuurd. Nu dat had ik wel eens meer gedaan maar buiten een boek, dat voor de uitgeverij meer zou gekost hebben om het te recycleren dan het beschikbaar stellen vooreen wedstrijd, had me het nog nooit iets opgeleverd. Het zei me wel wat, want ik had toch niets gepland voor die periode. Na wat getelefoneer was ik op de hoogte van de praktische weetjes.
Het was nog vrij donker en fris, toen ik op de afgesproken plaats stond te wachten op de reisbus. Zoals altijd kwam die met de nodige vertraging aangereden. De chauffeur opende de koffer om mijn rugzak weg te zetten tussen de vele valiezen. Toen ik instapte en vriendelijk; “hallo” zei; kreeg ik weinig reactie en bij het doorschuiven in de weinig verlichte middengang naar een lege plaats, had ik de indruk dat alle schimmige gezichten me taxeerde en zich afvroegen; “wat komt die hier doen?”
Sinds mijn 16-de, was ik lid van YMCA en had dus al heel wat gereisd in alle mogelijke vehikels en die voor het grootste deel in de categorie ‘ongemakkelijk’ tot ‘zĂ©Ă©r ongemakkelijk’ behoorden. Maar deze bus was een droom, comfortabel, geen duffe lucht en vooral aangenaam warm. Het duurde dan ook niet lang of ik doezelde weg. De digitale klok vooraan, zei dat het bijna middag was toen ik door het geroezemoes wakker werd en de bus een parking opdraaide. Etenstijd. Na een, te duur betaalde, koude schotel en het klassieke plasje, slenterde ik naar de bus. Een deel van mijn medereizigers stonden reeds in een troepje te wachten, voor de deur en het viel me op dat het allemaal dames waren op, laat ik het beleefd zeggen, rijpe leeftijd. Hun volume, op twee uitgemergelde exemplaren na, was evenredig met hun leeftijd. Rubens zou verf te kort komen wanneer hij ze zou moeten schilderen. Toen de bus weer verder reed wist ik het zeker. Ik was op reis met de oud-vrouwen-club waarvan niemand, buiten de chagrijnig uitziende busbegeleidster, onder de vijftig was en er was geen man bij.
Het middageten had hun goed gedaan want langzaam aan werd het gekwebbel en geroezemoes luider. De een of andere tante had de chauffeur zo ver gekregen om een cd-tje af te spelen met oorverdovende hoempapa muziek en binnen de korste keer was heel het gezelschap aan het meezingen. Liedjes die ik nog nooit gehoord had en hopelijk in de toekomst nooit meer zal moeten horen. Sociaal, waren ze in ieder geval wel want de snoepzakjes werden regelmatig doorgegeven. Vooral die ‘jonge gast’ kreeg extra aandacht en dat was ik, spijtig genoeg. ‘Weigeren’ kenden ze niet en het duurde niet lang of mijn mond plakte van al die zoetigheden. Ik liet het maar gebeuren want uit ervaring, met mijn moeder, wist ik dat, indien je je verzette er twee mogelijkheden zijn: ofwel worden ze chagrijnig, ofwel doen ze extra hun best om te doen wat je juist niet wilt.
Na de volgende eetpauze werd het rustiger en toen het begon te schemeren dommelde het gezelschap in.
Toen we in de hal van het hotel stonden met onze bagage, werden de kamers verdeeld.. er werd wat gebabbeld en twee aan twee werd het groepje kleiner. Totdat er alleen ik en een gezellige dame overbleef. Ik herinnerde me dat het zij was die me trakteerde met een lekkere chocolade truffel en daarvoor heel de rijdende bus had moeten door schommelen. De begeleiders zei; “Er is een probleem, er zijn alleen maar twee persoonskamer. Zien jullie het zitten om een kamer te delen?” Weinig enthousiast knikte ik en de vrouw zei twijfelt; “ja”. Ommijn goede wil te tonen en omdat ik toch alleen maar een rugzakje bij had , sleurde ik haar bruine en vooral zware koffer de hoteltrap op.
Energiek begon ze haar koffers uit te pakken en zo bijna heel de kleerkast in beslag genomen had, zei ze met plof. “Ik ga me wat verfrissen en dan kan jij uitpakken” Met een toiletzakje en een bebloemd nachtkleed ging ze de badkamer in en sloot de deur. Ik hoorde het bad vollopen. Ze opende de deur op een kiertje en vroeg; “Wil je me even helpen?” Ze stond met haar rug naar me toe. Ze had haar trui uitgedaan en hield haar bloes met beide
handen omhoog, zodat er een stuk blote rug te zien was. “ Die ellendige bh-sluiting wil maar niet open gaan. Maak jij de haakjes eens los.” . Gegeneerd stak ik mijn handen onder haar bloes en voelde naar de sluiting. Ik trok haar bloes nog iets hoger zodat ik de sluiting kon zien. De rug van mijn hand zakte weg in haar vlees toen ik het roze bandje vast hield en met de andere hand haakte ik onhandig de sluiting los. Ze zei;” Dank je” en ik verliet de badkamer.
Het duurde vrij lang toen ze binnen de kamer terug binnen kwam in haar nachtpon. Ik stoof bijna de badkamer in om dringend te plassen. Het rook er heerlijk naar rozen en toen ik mijn handen waste zag ik dat haar bovenmaatse bh over de rand van de kastdeur hing. In een doorschijnend plastieken zakje zat een frivole paarse onderbroek. Bijna automatisch nam ik het zakje en snuffelde. De wee zoete en bedwelmende geur van zweet deed me een krop in de keel krijgen. Ik nam het broekje uit het zakje en drukte het tegen mijn neus. De haren op mijn armen gingen rechtop staan. In de slaapkamer hoorde ik geluid en vlug legde ik alles terug. Ik hoopte dat ze het niet zou opmerken dat ik aan haar zaken gezeten had. Ik ging de slaapkamer in. Ze was reeds onder de dekens gekropen en keek me aan. “Mijn naam is Mia. Hoe noem jij?” zei ze koket. Met het idee dat ik betrapt was stamelde ik;“ Guy “. ” Ha, Gieke, zoals mijn oudste zoon. “ “Allez, Gieke, kom slapen want het is een drukke dag geweest. “
Ik begon me uit te kleden in de hoop dat ze me niet zou begluren. Ondanks ik altijd naakt slaap, hield ik nu mijn onderbroek en polohemdje aan. Ik schoof onder de dekens en zag opgelucht dat ze zich gedraaid had met haar gezicht naar de kleerkast. Ik zei; “Slaap goed” en trok aan het touwtje om het licht uit te doen. “Goede nacht” antwoordde ze bijna geluidloos. Ik hoorde haar ademhalen en het stoorde me. Ik had nog nooit met iemand samen in hetzelfde bed gelegen. Door haar gewicht was het aan haar kant lager en rolde ik steeds in haar richting. En elke keer ik haar nachtkleed voelde schoof ik terug naar mijn kant. Ze moet het gemerkt hebben, ze draaide zich in mijn richting en vroeg;” Kan je ook niet slapen? In een vreemd bed gaat dat nooit goed. “ Ze schoof wat in mijn richting. Door haar nachthemd voelde ik het zachte vlees van haar borsten tegen mijn arm. Ze voelde het niet of het kon haar gewoon niet schelen, maar ik werd er door geprikkeld en voelde een begin van een erectie. Ze legde haar arm op mijn borst en zei;” Zullen we samen de schaapjes tellen?”. Ik voelde de welving tussen haar borsten rond mijn bovenarm. Dat moest ze toch ook voelen maar ze trok zich niet terug. Mijn penis werd hard want ik was overtuigd dat ze zich bewust tegen me aan drukte maar durfde me niet bewegen. Wat zou ze wel denken en morgen aan de grote klok hangen dat ik een pervers kereltje was. Ze opende haar hand en haar vingers voelde speels naar mijn tepel. Ik voelde dat ze er lichtjes in kneep. Nu was het me nooit opgevallen dat mijn tepels stijf werden als ik opgewonden was. Maar nu priemde ze tegen mijn hemd. Ik hoopte dat ze het niet bemerkte, helaas ze voelde het.” Dat heb je blijkbaar graag.” Fluisterde ze in mijn oor en kneep bewust wat harder. Ik mompelde zoiets van “Dat gaat wel.” en wist niet hoe ik moest reageren zonder mijn gezicht te verliezen. Haar hand schoof omlaag en onder mijn hemdje terug omhoog om verder mijn tepel te masseren. Verdorie, ik word verleid door een vrouw van pak weg zestig jaar en ik vond het zalig. Mijn penis werd stond bijna op barsten. Overmoedig draaide ik me op mijn zij en legde mijn hand op de welving van haar borst. “Ik dacht dat je het nooit zou doen.” fluisterde ze en ging op haar rug liggen. Nu waren haar borsten helemaal voor mij. Ik streelde, aaide en neep en bij elke variatie kreunde ze. “Ik ben zeker dat je nog meer wilt” en voelde dat ze haar pon omhoog trok. Haar buik voelde aan als een trillende pudding en het vlees gaf mee bij het strelen. Langzaam liet ik mijn hand dalen over de kwabberige lichaamsplooien en voelde haar behaarde venusheuvel. Ze trok haar knieĂ«n op en spreidde haar benen. Met mijn volle hand wreef ik omlaag en voelde haar vochtige schaamlippen. Mijn vingers gingen in haar en ik voelde haar sappen tussen mijn vingers druppelen. Haar clitoris was zo hard als mijn penis. Met mijn duim maakte ik cirkelende bewegingen rond haar knopje. Ze kreunde luid en met snokkende ademhaling vuurde ze me aan om harder en sneller te strelen. Ik zoende haar, ze smaakte zoet toen haar tong in mijn mond cirkelde. “Help me even, dan kan ik mijn nachthemd uit doen.” Ze hing rechtop zitten en stroopte haar pon omhoog over haar hoofd. Haar borsten hingen als rijpe meloenen op haar buik. Ik zoende de tepel en zoog hem in mijn mond. “Sta eens recht”. Ik gehoorzaamde en ging naast het bed staan. Ze kwam op de rand van het bed zitten en trok mijn broekje omlaag en zoende mijn penis. Haar hand kneedde mijn zakje terwijl ze mijn piemel in haar mond nam en met haar tong mijn eikel streelde. Haar hand liet mijn zakje los en ging verder en vond mijn holletje. Ze masseerde het en stak er langzaam een vinger in. Ik duwde mijn bekken vooruit en mijn penis verdween bijna helemaal in haar zuigende mond. Ze pompte intens, mijn eikel wreef tegen haar gehemelte om dan in haar keelholte te belanden. Ik voelde dat ik ging klaar komen en begon te schokken van genot. Ze liet mijn penis plots los. “ Wacht nog maar wat” zei ze tergend en ging achterover liggen. In het schemerig licht zag ik haar clitoris glanzen tussen het zwarte schaamhaar. Passioneel nam ik het in mijn monden begon het te kneden met mijn lippen en tong. Het smaakte nog naar de rozenzeep waarmee ze zich had gewassen. Ik zoog, knabbelde en streelde het sponzige knopje. Met mijn handen aaide ik haar borsten die naast haar vlezige lijf hingen. Ik kneep vrij hard in de tepels die recht stonden in de grote ronde tepelhoven. Ze kreunde luid en toen ik met mijn tanden in haar clitoris beet begon heel haar lijf te schokken. Ze liet een kreet en ik kreeg een hele lading lichaamssappen op mijn borst gespoten. Het was de eerste maal dat ik een vrouw mee maakte die squirtte. Het voelde heerlijk aan toen de warme sappen over mijn lijf stroomde. Ze draaide zich loom om en ging op haar knieĂ«n zitten, leunde voorover en bood haar kolossale billen aan. Ik likte haar aars. Mijn tong floepte in en uit. “Kom in me ” hijgde ze. Ik knielde achter haar en wou mijn penis in haar behaarde gleuf stekken. “Daar niet” zei ze en nam mijn piemel in haar hand en leidde hem in haar aars. Ik wou direct beginnen te pompen in het spannende gaatje. “Niet bewegen.” Teleur gesteld hield ik op. Plots voelde ik hoe mijn piemel werd gekneed door haar aarsspieren. Ik werd gewoon leeg gemolken. Mijn zakje kromp ineen van genot en met een verlossende kreet spoot ik mijn zaad in haar.
“Kom, Gieke, nu gaan we slapen.” Zei ze moederlijk. We kropen terug onder de lakens en het duurde niet lang voordat ik tegen haar warm en weelderig lichaam insliep.






Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl
ï»ż

Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 21 bezoekers online