Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Ontvoering
Het was al laat toen alleen nog over straat moest. maar ik was niet bang want zal mij toch overkomen dacht ik,maar dat ik had ik fout uit een verlaten steegje kwamen opeens 2 sterke mannen die mij grepen, ik probeerde te vechten maar ze waren te sterk ze gooide me in een busje en bonden me handen en voeten vast toen deden ze de deuren dicht het was donker akelig donker. ik werd bang waarom deden ze dat waarom ik? een tijdje later stopte we opeens ik werd door de hele bus rond geslingerd. en de deuren gingen open de 2 mannen pakte me weer. we liepen ergens in bos en daar zag ik het verlaten huis waar we naar toe liepen.
toen we in het huis waren werd ik van trap af getild en kelder in gegooit.ik werd wel los gemaakt maar de deur sloot het was donker koud en griezelig. en stroom angst kwam weer door me heen. waar was ik? waarom? ik had niet veel geld en me ouders ook niet. opeens hoorde ik geluid het was zo dichtbij maar ik kon niks zien. was was het? ik gilde toen ik opeens een licht zag het was een jongen van mijn leeftijd wat deed hij daar. Wat doe jij wie ben je waarom ben ik hier vroeg ik hem in 1 zin. hij zei dat hij eric heten en dat hij de broer was van 1 van ontvoerders en wist niet wat hij hier deed.en hij wist ook niet wat ik hier deed. maar hij vertelde me wel dat ik hem had gekwest want de waren meer meisje geweest. ik werd nog banger wat was er met hun gebeurd? opeens deed eric zo heten de jongen het licht het zag er nog vrij goed uit er was een tv tijdschrifften boeken en deken matras. maar vlak daarna zei eric zie je die kalender elke dag zet hij een kruis omdat hij kapot maakt. en eric had gelijk de volgende kwam hij binnen en maakte hij de tv kapot maar honkbak knuppel. ik gilde en schreeuwde wie ben jij wat heb ik gedaan ik ken je niet wat heb ik fout gedaan. hij draaide zich om opeens wist ik wie het was die ene jongen die ooit tegen kwam en had afgewezen. Maar waarom had hij mij nodig? ik kende zijn naam nog eens. opeens begon hij te praten hij was zo gekwest dat ik hem had afgewezen en dat hij me al paar dagen in de gaten hield zijn woede in stem werd erger en hij begon te slaan. eerst op benen toen op me armen en schoot een fikse pijn door heel me lichaam todat eric er opeens tussen stond. zoo broetje dit is de eerste keer dat wat doet knap hoor.. heb je soms oogje op haar zei die mark de ontvoerder. en opeens begon mark eric te slaan naar paar slagen hield hij op verliet ons. ik rende gelijk naar eric of het wel hem ging en hij zei ik ben blij dat ik eindelijk wat durfde.. de volgende paar dagen hield mark het rustig hij sloopte wel dingen maar liet ons alleen. dat was omdat we stil waren van de angst we konden niks zeggen. Maar op dag kwam mark hij pakte me en sleurde me weg wat ga je met der doen zei eric,, niks wat je aan gaat broetjee.. eric probeerde hem nog tegen de te houden maar het was te laat.. mark nam me mee naar een kamer. en verkrachte me. en gooide me weer terug al stuk vuil in de kelder ik huilde ik voelde me vies ik was zo bang en eric trooste me. en het enige wat ik zei was ik wil hier weg me we moeten een plan bedenken en dat deden we.we wisten dat mark naar zijn werk ging en probeerde met verschillende dingen het open te maken maar het lukte niet. opeens bedachte we dat hij elke dag langs kwam en had de de sletuel altijd bij zich. dus we zochten iets hard en als snel hadden we een soort plank gevonden en wachte tot mark weer kwam. en hij kwam eric zal slaan en ik sleutels pakken. het lukte hij was bewustenloos en pakte de sleutel ik ging eerst en rende de trap en eric kwam achter me aan maar mark was bij bewust zijn en pakte zij been. er was een gevechten mark doen eric op de grond. en had hem in houdgreep snel gooide ik iets soort voorwerp naar ze voorhoofd zodat mark we afgeleid en eric gebruikt al ze kracht en kreeg mark van zich af en we rende weg. maar mark kwam achter ons me geweer hij schoot op me en raakte ik viel neer maar ik zag nog alles eric stond achter mark en pakte het pistool en schoot mark dat het enigste wat nog zag en toen vielen me ogen dicht.
toen ik bij kwam lag ik in het ziekenhuis hij licht en geluid deed pijn even verlangde ik terug aan de donkere kamer todat ik merkte dat me familie het was en de mensen waarvan ik hield en ze omhelsde me en daar zag ik eric hij had niet veel schade een gebrokem arm en was schaafwonden en gekneuste ribben maar verder niks. ik vroeg of ze ons even alleen konde laten en dat deden ze eric ging op het randje zitten van het bed je hebt me leven gered zei ik en jij de mijne ik had nooit gedurft zonder jou en boog zich naar me toe en kuste me.
even later kwam de politie en ik vertelde ze alles mark en zijn neef die hem hielp met de overing werden gearresteerd en kregen Mark kreeg levenslang omdat hij meer meisje had vermoord en verstopt zijn neef krijg 10 jaar omdat hielp met plegen van een misdrijf.
de politie zei dat nu alles over is. maar dat is het niet ik zal altijd bang zijn altijd achter me kijken nooit mee alleen over straat gaan maar ik wist dat eric en rest van familie en vrienden me goed ze beschremen


Liza marks

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online