Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Doe dit nooit meer !
Jarne is alleen thuis zijn ouders zijn naar één of ander feest en zijn zus zit bij haar vriend. maar hij is niet helemaal alleen Jarne zijn kleine broer is ook thuis dus mag Jarne niet uit huis , hij moet op wannes passen (wannes is zijn broertje).
Daar heeft hij juist nu helemaal geen zin in , er is een coole fuif bij zijn vrienden. en hij wou zo graag gaan.
Jarne schopt boos tegen de deur.
ik wil en zal gaan!!
"je wil alleen gaan om met de meisjes te gaan flirten zeker?" Zegt wannes opeens.
"naar bed jij klein mormel , het is al laat hoor jij moest allang slapen "
Jarne gaat na een kwartiertje snel nog even kijken of Wannes al slaapt en jah hij slaapt als een steen.
Jarne loopt weer naar beneden op zijn tenen , hij pakt zijn jas en weg is hij.
yes , eindeijk naar die fuif.
Hij neemt zijn fiets die tegen de struik staat. "Bwah wat is dit?" zegt hij als hij op zijn zadel zit.
ooh het is maar wat sneeuw.
het is natuurlijk al donker het is 10uur ofzow en hij moet opletten.
maar natuurlijk wil hij weer stoer doen. dus hij wil niet bang zijn !

Hij staat even stil , omdat het licht op rood staat.
Opeens voelt hij een hand die aan zijn schouder trekt hij word met één ruk in de struiken getrokken. Aaahh' Jarne heeft nog nooit zoveel gegild.
maar nu is hij wel heel bang dus moet hij gillen. Hij ziet het gezicht niet van die één of andere boef. hij heeft een bivakmuts op om niet herkent te worden. Jarne is zo bang dat hij spierwit is geworden.
"kom mee jij!" roept opeens de boef.
Jarne probeert weg te lopen , maar de boef heeft hem al weer te pakken en draagt hem zelf mee.
de boef wandelt naar een verlaten huis.
hij brengt Jarne naar de garage en sluit hem op.
zo die zit veilig , hij kan niet weg " zegt de boef.
Jarne voelt in zijn broekzak hij voelt dat hij misschien zijn mobieltje heeft.
nee ! hij zit er niet in.
"o wacht misschien in mijn jas."
en ja hij zit erin.
Hij wil naar huis bellen maar dan ziet hij dat zijn mobieltje plat is.
"pff... oke dan maar dan zit ik hier opgesloten voor altijd"
Jarne hoort geluid aan de deur , net alsof iemand de deur wil open doen.
de boef komt binnen en zegt jij mag een een klusje doen mannetje.
jij mag die auto eens grondig wassen is dat niets voor jou?
hij doet de garage poort open.
Jarne probeert snel weg te lopen maar de boef heeft hem alweer te pakken.
"wou jij weeral weg ?"
"was jij maar die auto tot 'ie blinkt"
Bzzzzz .. Bzzzz het mobieltje van de boef trilt. " ik ga even op nemen , en durf niet weg te lopen ik ben er zo weer"
Jarne laat de spons vallen en loopt zo snel hij kan.
Die boef zal hem niet meer vinden.

Jarne gaat naar huis , maar hij ziet er tegenop dat hij het allemaal moet uitleggen naar zijn ouders.

"en hoe was het in je fuifje" Klinkt zijn vaders stem boos.
Ik ben niet eens geweest naar dat fuifje!
"Wannes zegt van wel hoor"
jah oke ik leg het jullie uit.
Nadat Jarne heel zijn verhaal heeft verteld zegt zijn vader , zie je wel je kon dood zijn en jij wilt ons nooit geloven hé !
Moeder knuffelt Jarne en zegt , doe dit nooit meer !

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 20 bezoekers online