Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Voetballen op een gevaarlijke plaats... Deel 1
Jefrey , marc en lindsey spelen graag buiten na school.
net als vandaag ' Mams mogen we gaan voetballen buiten ?'
'Jaja oke , maar let op ! , niet op het grasplijn hiernaast' zegt moeder nog snel erbij.
'ja oke ' Moeder wil nog iets zeggen maar ze zijn al naar buiten.
'het is te hopen dat ze maar niet op dat plijn gaan' denkt moeder.
Maar dat zal wel niet gebeuren die kinderen zijn al slim genoeg voor dat soort dingen...

'Yeaahh ! 3-0 Roept Jefrey'
' ja da's gemakkelijk als je alleen op het veld staat ';roept lindsey.
ja sorryy ' en Jerfrey schopt super hard op de bal tot hij op het grasplein waar ze niet mogen beland.
'Dankjewel hoor' ;zegt Marc boos.
'Ik zal hem wel halen ' Neej lindsey neej daar mag je helemaal niet komen'
Maar lindsey is al weg. ze voelt dat ze zakt ofzo..
ze probeert er weer uit te komen maar ze zakt dieper en dieper tot ze vast zit. Opeens valt de aarde door en beland ze in een diepe put.
Ze zakt zefs nog meer tot ze in het water komt te staan.
Jefrey Jefrey roep mams !
Het water komt hoger en hoger.
ze kan bijna verdrinken en onderkoeld worden...


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 8 bezoekers online