Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Gebruikt door 3 vrouwen
Een poosje geleden ben ik weer in contact gekomen met een meisje van mijn school. Na eerst een typisch paardenmeisje te zijn geweest waar niemand naar omkeek veranderde ze in no time in een meid met een ontzettend geile vibe. Via internet kwam ik haar toevallig weer tegen, ze bleek in Amsterdam te wonen. Aangezien ik die geile vibe nog steeds in mijn herinnering stond besloot ik eens met haar af te spreken voor een bezoekje in A'dam. Een slaapplek was geen probleem, ik kon bij haar op een bank liggen. Natuurlijk had ik allang bedacht dat haar bed me veel interessanter leek, en uit mailgesprekken die we na het afspreken van onze date hadden bleek ook wel dat dat misschien zou gaan lukken. Vroeger had ik wel eens wat fantasieen gehad over haar, en ook nu kon kwam ze af en toe in mijn geile gedachtes voorbij. Zeker toen ik weer een mailtje van haar kreeg waarin ze vertelde dat ze net een nieuw lingerie setje en een speeltje had gekocht. Ze was dus nog steeds even openminded wat betreft seks. Wat voor setje het was zou ik vanzelf wel zien als ik lief was, en het speeltje zou ze vast gebruiken als het te lang zou duren voordat de dag aanbrak. Ik beloofde haar in mijn antwoord dat ze gelukkiger zou zijn als ze zou wachten tot ik er was...

Het duurde lang, maar uiteindelijk kon ik toch in de trein stappen. Vlug nog even een sms sturen met de boodschap dat ik benieuwd was wat ze aanhad, en dat ik mijn woorden nu wel eens hard wilde maken. Op de sms terug moest ik lang wachten. Naarmate ik dichterbij kwam begon ik toch wat zenuwachtig te worden waar ik aan begonnen was. 5 minuten voor de trein arriveerde kreeg ik eindelijk een sms: Zorg jij maar dat je niks onder je broek hebt, anders wordt er helemaal niets hard gemaakt vandaag". Deze toon was ik niet gewend van haar, maar toch maar snel de wc van de trein induiken en mezelf ontdoen van mijn boxer. Toen ik voor de deur van de trein stond voelde ik wat groeien en tegen mijn jeans aan schuren.

Eenmaal op het station kan ik heer niet meteen vinden. Weer word ik wat zenuwachtig. Bellen dan maar. Vreemd, ik word meteen weggedrukt. Nog een keer bellen. Hij gaat 1x over, en weer voicemail. 3e keer bellen weer voicemail, maar nu is haar voicemail veranderd: "Je gaat me bewijzen dat je niks onder je broek hebt. Gooi je boxer duidelijk zichtbaar in de prullenbak aan je linkerkant, vlakbij die klok. En ja, ik zie je. Hup. Tempo." Ik kijk om me heen, maar kan haar nergens zien. Er staat inderdaad een prullenbak onder de klok aan mijn linkerkant, ze moet me kunnen zien. Enigszins beschaamd haal ik mijn boxer uit mijn tas en gooi hem overduidelijk in de prullenbak. Wat zal er nu gebeuren? Moet ik haar weer bellen? Nee, ik krijg een sms:"Braaf jongetje van me. De beloning voor je gehoorzaamheid komt eraan. Goed opletten!" Ik steek mijn telefoon weer in mijn zak en kijk benieuwd rond terwijl ik weer wat voel schuren in mijn broek. Duidelijk benieuwd naar de beloning. Uit het niets loopt er een blonde stoot in een opvallend shirtje recht op me af. Voor ik door heb wat er gebeurd pakt ze m'n hoofd met 2 handen vast en geeft me een heerlijke geile tongzoen. Haar handen verkennen mijn lichaam grondig: ze glijden onderzoekend over mijn billen, er verdwijnt er een onder mijn shirt, de ander aait vluchtig over de bobbel in mijn broek. Tot slot houdt ze mijn beide handen even vast. Ineens draait ze zich om en loopt weg. Verbaasd merk ik dat ze 2 bandjes op mijn polsen heef t gedaan die aan elkaar vast geklikt zitten. Tegelijkertijd zie ik dat er achter op haar shirt "Follow me" in grote zwarte letters staat. Bijna instinctief volg ik het bevel op en loop snel achter haar aan voordat ze de kans krijgt weer te verdwijnen. Ze loopt naar buiten richting een busje. Intussen heb ik de kans om haar lekkere kontje te bewonderen in het losjes flapperende rokje. Hmmm, looking good! Ze zegt kort iets tegen degene achter het stuur en houdt de achterdeur voor me open. Ik kijk haar aan maar het is duidelijk dat ik moet instappen. Onhandig ga ik in het busje zitten. Ze doet de deur dicht en opnieuw besef ik nog niet eens wat er gebeurt of ik sta alweer voor de volgende verassing. Van achter me wordt er een blinddoek stevig om mijn hoofd geknoopt. Ik hoor nog wat deuren slaan, het lijkt erop dat er meer mensen instappen. Zeker weten doe ik het niet aangezien er niks gezegd wordt. De auto begint te rijden. Niet veel later voel een paar handen die over mijn borst en benen glijden, maar ik voel vooral de hete, geile adem in mijn nek en oren. Binnen no-time staat er weer een flinke tent in mijn broek. "Zie je wel dat hij makkelijk is" hoor ik een vrouwenstem naast me zeggen. Ik schaam me enigszins maar vind het vooral jammer dat het zo snel weer op houdt. Aangezien de armen en adem van achteren leken te komen constateer ik dat er naast de bestuurder in ieder geval nog 2 mensen in de auto zitten. Zal ik proberen iets te vragen? Ik besluit dat ik het allemaal wel een geile bedoeling vind en dat het misschien verstandiger is om even te wachten om te kijken waar ik eigenlijk heen wordt gebracht. Lang hoef ik niet te wachten, het busje stopt en ik hoor weer deuren opengaan. Ik word uit de auto getrokken en aan het veranderende geluid van de voetstappen te horen gaan we een gang binnen. De handen die mij vasthebben dwingen me te blijven staan, en ik voel dat er een ander paar handen mijn lichaam betasten. "Mmm, wat een lekkertje heeft ze geregeld. Ziet er in het echt beter uit dan op de foto's." Een opgewonden stem iets verderop: "Tijd voor de volgende stap" Mijn shirt wordt ineens kapotgetrokken en al snel ligt mijn broek op de grond. Daar sta ik dan, met mijn handen aan elkaar gebonden, een blinddoek om en volledig naakt. "Owja, hij had zijn boxer al uit. Dat hadden M en ik op het station bedacht." lacht een van de twee. Langzaam sluit een hand zich om mijn lul en trekt er een keer aan. "Hee! Spelen doen we dadelijk pas H!" "Sorry, moest toch even voelen.." Ik ben zo verschrikkelijk geil dat alles dat ik mezelf niet meer kan beheersen om niets te zeggen:"Alsjeblieft, ga door..." kreun ik zachtjes. Dat had ik beter niet kunnen doen. "Wat een lekkertje, maar wat een mietje! Gaat het nou al mis?" Tegelijkertijd trekt ze me mee naar een andere kamer. Ik krijg nog een ontzettend geile zoen en vervolgens krijg ik een balgag omgebonden waardoor ik niks meer kan zeggen. Daarna krijg ik een halsband om, en tot mijn schrik blijkt er een leren cockring aan bevestigd te zijn. Hij wordt strak aangetrokken. "Zo, dan hou je het misschien wat langer uit" De bandjes om mijn polsen worden vervangen door leren exemplaren met een ketting ertussen, en ook om mijn enkels krijg ik leren manchetten. Nu duwen 4 handen me verder, van een trap af. De handen dwingen me op mijn knieeen.
"Hee schatje" hoor ik eindelijk een bekende stem zeggen, " wat zie jij er lekker uit zo. Niet helemaal wat je had verwacht vandaag he? Doe die blinddoek maar af C." Ik moet even knipperen met mijn ogen voor ik kan zien waar ik ben. Een grotachtige ruimte met overal kaarsen. Voor me staat degene waar ik voor wben gekomen, M. Ze ziet er ontzettend kinky uit. Hoge strakke latex kousen met jarretels vastgemaakt aan een latex body waar haar stevige tieten heerlijk strak vooruit in staan. De body eindigt in een band rond haar hals. Ook de latex handschoenen ontbreken niet. De 2 andere meiden staan aan weerszijden van haar. Een van de twee is de blonde stoot van het station, die wordt voorgesteld als C. Zij heeft hoge pumps aan en een visnet catsuit met gaten rond haar borsten en kutje, waar ik een kleine glinstering van geil in zie. Aan de andere kant staat H., met een minijurkje aan waar haar kutje net niet onderuit komt.
Bij het zien van al dit lekkers staat mijn pik op springen in de cockring. Zodra ik mijn hoofd beweeg trek ik via de lange leren strook automatisch aan de cockring waardoor mijn erectie alleen maar harder wordt. m: "We gaan een leuk spelletje met je doen. Jij denkt hier zomaar even mij te komen neuken, en de volgende dag weer lekker weg te gaan. Dat dus niet. Jij bent vanaf nu het speeltje van mij en mijn , al zeg ik het zelf, ontzettend lekkere vriendinnetjes. Wij gaan jou eens lekker gebruiken als ons geile seksspeeltje. Benieuwd bij wie je het meest komt. Als ik jou was zou ik niet vergeten dat je hier voor mij kwam, anders ben je hier nog lang niet weg." De schaamte totaal voorbij kan ik niets anders doen dan alleen maar een nog grotere en hardere erectie krijgen. Totale onderwerping aan een stel ontzettend geile wijven, hier had ik al vaak over gefantaseerd.
C. trekt me omhoog aan mijn halsband verbindt mijn geboeide handen aan een haak in het plafond. M. kijkt toe hoe H. een spreidstang tussen mijn benen zet.Met haar handschoen voelt ze aan mijn ballen en slaat keurend op mijn billen. Terwijl C. op een stoel langzaam over haar klitje wrijft krijg ik een ontzettend langzame pijpbeurt van H.. Het voelt alsof mijn pik overstroomt van het zaad, maar M. ziet het en beveelt H. te stoppen: "Zo is hij wel even genoeg verwend" en meteen voel ik een zweep snoeihard op mijn kont neerkomen. Terwijl mijn kont wordt bewerkt met de zweep door M. bindt H. mijn ballen af met een touw. Als ze klaar is worden mijn handen losgemaakt en moet ik op een kingsize bed gaan liggen. Mijn handen en benen worden wijd gespreid aan de stalen randen van het bed vastgemaakt. Ook krijg ik nog een band om mijn middel die me strak tegen het bed aan drukt. M.:" Sletje, nu gaan wij genieten! C, H, wedstrijdje wie als eerst 3 keer klaarkomt!" M. trekt de balgag van mijn hoofd en komt met haar natte kutje vol op mijn mond zitten."Lik me slet, lik me!" C. neemt plaats op mijn enorm stijve pik en begint me heerlijk te berijden. Ik voelde dat ze met elkaar beginnen te zoenen en houd het niet meer, ik spuit C. vol met een enorme lading zaad. Ze neukt als een gek door en terwijl ik nog schok voel ik haar kut strak om mijn piemel trekken. Doordat mijn zak is afgebonden en de cockring nog strak om mijn lul zit blijft hij fier overeind staan en niet veel later wordt er gewisseld, M. neemt plaats op mijn lul nadat C. haar eigen sappen en mijn zaad eraf heeft gelikt. H. komt met haar anus boven mijn tong hangen en beveelt me te likken. M. begint al behoorlijk geil te worden, en als C. een vibo op haar klit zet komt ook zij klaar. H. is nu aan de beurt om mijn pik tot zich te nemen. M. komt weer op mijn mond zitten, nu ook met haar kontgaatje. C. buigt voorover zodat ze M.'s clit kan likken. H. laat deze kans niet voorbijgaan en verschijnt achter C. met een grote voorbinddildo. Zo lig ik daar, strak vastgebonden op bed, likkend aan de anus van M. die op mij zit en zelf weer aan haar klitje wordt gelikt door C. die mij zit te neuken en zelf ook nog eens in haar kont wordt genomen door H. Als H. klaarkomt houd ik het niet meer uit en spuit nog eens een flinke lading zaad in een samentrekkend kutje. Tegelijkertijd voel ik ook M. klaarkomen boven mijn gezicht. Alsof het nog niet genoeg was krijg ik van H. een gag met penis omgebonden, waarop zij lekker gaat zitten rijden terwijl ze mijn pik straf geeft met een zweepje.
Vaag herinner ik me nog dat H. klaarkomt op de dildo in mijn mond,,,

Niet veel later zou ik gewekt worden voor de volgende ronde...

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 12 bezoekers online