Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Jeanette 3
Een paar maanden later zou ik Jeanette die met haar ouders in hun huis in Frankrijk op vakantie was bezoeken. De ochtend voor ze zelf per trein naar Frankrijk vertrok nam Jeannette me nog even apart. Ze zette haar prachtige zwarte leren laarzen in een kast op mijn kamer en gaf me de heerlijke opdracht minstens één keer per dag op haar laarzen klaar te komen en ze daarna schoon te likken. Ik zei dat ik graag aan haar opwindende opdracht zou voldoen, maar dat ik hoopte snel weer met haar zelf te kunnen vrijen. Daarna bracht ik haar naar het station, op het perron nog een laatste omhelzing en mijn heerlijke vriendin reed weg. Tijdens Jeanette's afwezigheid voerde ik haar heer-lijke opdracht nauwgezet uit. Ik trok mezelf lekker op Jeanette's laarzen af en likte ze telkens goed schoon. Twee weken later kwam Jeanette's ouder zus Josje me ophalen om samen met haar naar Frankrijk te rijden. Zoals ik eerder al schreef was Josje ook een mooie meid. Josje zag er lekker uit, ze had zich voor de reis in een leuk kort rood jurkje gehuld, haar mooie benen kwamen prachtig uit in kniehoge rode leren laarzen. We waren nog maar net op weg toen Josje me vroeg wat ik van haar laarzen vond. Omdat Josje wel wist dat ik op leren laarzen viel, antwoordde ik dat ik naar waarheid dat ik haar laarzen opwindend mooi vond. Ik voegde er aan toe dat ik Josje zelf ook erg aantrekke-lijk vond. Josje vertelde zij ze mij ook leuk vond. Gedurende de reis raakten we steeds meer van elkaar onder de indruk, wat leidde tot en lichamelijke toenadering, zoals heerlijke zoenpartijen tij-dens tankstops. Omdat het lang rijden was zouden we tussentijds overnachten in een hotel. In het hotel bleek dat Josjes ouders een kamer voor ons beiden hadden geboek. Het vooruitzicht het bed met de mooie gelaarsde zus van mijn vriendin te mogen delen wond me erg op. Met een stijve pik liep ik achter Josje aan naar onze hotelkamer. Daar omhelsde Josje me, ze perste zich tegen me aan en gaf me een heerlijke tongzoen. Toen Josje mijn harde pik voelde, reageerde ze door lekker tegen mijn pik rijden. Na me zo even hebben opgegeild rukte Josje mijn kleren van mijn lijf Zelf trok ze ook haar kleren uit, maar hield haar mooie laarzen aan. Josje ging op bed liggen en spreidde haar benen, waardoor ik een opwindend uitzicht op haar mooie kut had. Toen ze me vroeg haar heerlij-ke kut te likken aarzelde ik niet. Ik knielde tussen haar benen en liet mijn tong langzaam over haar laarzen en benen naar haar kut gaan. Ik begon niet meteen met beffen, maar genoot eerst nog even van de heerlijke geur van Josjes kut en drong pas daarna haar hete kut binnen. Ik likte Josjes hete kittelaar en genoot van haar overvloedig stromende kutsap. Josje kreunde van genot toen ze mijn tong tegen haar kittelaar voelde. Ik stopte even met mijn likwerk, terwijl ik Josjes heerlijke tieten masseerde bekende ik dat ik het heerlijk vond om haar te likken en dat ik haar kutsap bedwelmend lekker vond. Josje zei ga dan maar gauw verder genieten en lik mijn hete kut. Gretig ging ik verder terwijl ik Josjes hete kittelaar likte zoog ik haar kutsap lekker op en slikte het door. Ik kneedde Jos-jes heerlijke tieten Even later kwam Josje gillend klaar. Nadat ze was klaargekomen gaf Jojse me één van haar mooie laarzen en zei dat ze nu graag mij wou zien klaar komen op haar laars. Ik ging vlak bij Josje staan, pakte haar mooie laars aan, wikkelde die om mijn harde pik. en begon me lekker af te trekken. Eerst leunde Josje loom achterover op bed en keek alleen belangstellend toe hoe ik me aftrok Maar even later pakte Josje mijn in haar heerlijke laars gehulde pik en trok me heerlijk af. Ik voelde hoe Josje mijn eikel opwindend lekker over het soepele leer van haar laars liet schuren. Josje glimlachte toen ze merkte dat ik als reactie hard in haar hand begon te stoten. Terwijl ze me verlei-delijk aankeek trok Josje me steeds sneller en harder af. Toen Josje me aanmoedigde klaar te komen hield ik het niet meer en kwam ik krampend klaar. Daarna wikkelde Josje het heerlijke leer van mijn pik., ze zoog gretig het laatste sperma uit mijn pik en likte mijn pik schoon. Josje bleef haar laars vasthouden, samen keken we genietend toe hoe het witte sperma zich langzaam verder over Josjes mooie rode leren laars verspreidde. Daarna gaf ze me opdracht haar laars schoon te likken. Ik be-gon gauw aan mijn opdracht en genoot van de smaak van leer en sperma. Dat Josje toekeek vond ik extra opwindend. Toen ik klaar was trok Josje zich naast me in bed en bedankte me met een heer-lijke tongzoen. Daarna gingen we moe en voldaan slapen. De volgende ochtend mocht ik Josje helpen met het aantrekken van haar laarzen, maar vrijen zat er niet meer in. Josje vertelde me dat Jeanette vrijen op deze dag had verboden, omdat ze zelf van me wilde genieten. Na het ontbijt re-den we verder naar de vakantiewoning van Jeanette's ouders. Ik verheugde me er op mijn heerlijke vriendin snel te ontmoeten.

Toen Josje en ik in Frankrijk bij het vakantiehuis van Jeanette's ouders aankwamen, liep Jeanette op een voorzichtig holletje op me af. Ze kon niet echt rennen omdat ze prachtige zwarte leren laarzen met een mooie hoge hak droeg. Aan de zijkant was de schacht opwindend versierd met een riem en een mooie zilveren gesp. Jeanette zag me naar haar laarzen en vooral de gesp kijken en begon te glimlachen. Ze omhelsde me en fluisterde in mijn oor dat ze speciaal die ochtend naar de winkel was gegaan om opwindende laarzen met riem en gesp voor mij te kopen, omdat ze een heel geil idee had gekregen. Ik zei dat ik reuze benieuwd was naar haar plan. Jeanette reed lekker tegen me aan, ze zei dat ze mijn harde pik heerlijk voelde en lekker nat werd. Ik werd bloedgeil toen ze eraan toevoegde dat ze snel lekker hard geneukt wilde worden. Ook Jeannette was geil geworden, we konden ons maar moeilijk losmaken uit onze omhelzing. Na de begroeting door Jeanette's ouders en haar beide broertjes liep Jeanette met me mee naar binnen om mij mijn slaapplaats te laten zien. In mijn kamer schopte Jeanette de deur dicht, trok haar T-shirt uit, trok haar rokje omhoog en vroeg me haar lekker hard te neuken. Toen ik mijn harde pik in haar hete nauwe kut stootte voelde ik dat ze drijfnat van geiligheid was. Ik greep haar heerlijke tietjes en kneep zachtjes in haar harde tepels. Jeanette begon kreunend tegen me in te stoten, ze zei dat ze heerlijk op mijn pik wilde klaar-komen, maar dat ik niet mocht klaarkomen. Omdat ik steeds harder en dieper in haar begon te stoten kwam Jeanette in no time zachtjes gillend klaar. Het koste me moeite om niet in de hete kut van mijn heerlijke vriendin te spuiten, maar het lukte me wel. Jeanette zei dat ze heerlijk was klaar-gekomen en bedankte me met een zoen. Daarna kleedde ze zich nog wat nahijgend aan, maar trok haar mooie laarzen uit. Ze ging voor me op bed zitten en wikkelde één van haar laarzen om mijn harde pik. Jeanette greep mijn in het heerlijke leer van haar laars gewikkelde pik stevig beet en be-gon me heerlijk af te trekken. Ze zorgde er voor dat de leren riem en gesp van haar laars gekma-kend lekker over mijn eikel schuurden. Jeanette vertelde dat ze speciaal deze laarzen had gekocht om mijn pik extra te stimuleren met riem en gesp en vroeg me of ik het lekker vond. Ik antwoordde ik dat ze me gek maakte met haar mooie laars en dat ik bijna klaarkwam. Daarop trok Jeanette me nog harder af, terwijl ze me met haar zaadvragende ogen aankeek gaf ze me opdracht klaar te ko-men. Ik spoot bijna meteen een enorme lading sperma in /over Jeanette's mooie laars. Toen ik was uitgespoten wikkelde Jeanette haar laars van mijn pik. Ik had haar laars heerlijk ondergespoten, vooral aan de riem en de mooie zilveren gesp kleefden grote vlokken sperma. Jeanette trok haar mooie laarzen weer aan en ging staan. Toen gaf ze me opdracht voor haar te knielen en haar mooie laarzen schoon te likken en het sperma door te slikken. Ik begon gretig aan de laars die ik met on-dergespoten had. Toen ik met mijn tong bij de gesp kwam beval Jeannette me de gesp los te maken en de gesp en de de leren riem extra goed schoon te maken. Ik maakte de riem los en aarzelde toen even. Omdat ik even aarzelde schopte Jeanette venijnig met de punt van haar laars tegen mijn har-de pik en beval de riem in mijn mond te nemen en het sperma er af te zuigen. Terwijl Jeanette ge-nietend toekeek nam ik de leren riem snel in mijn mond en zoog het sperma eraf. Ik genoor van de heerlijke leersmaak gecombineerd met mijn zilte sperma. Daarna likte ik de gesp grondig schoon. Toen ik helemaal klaar was trok Jeanette me omhoog, ze bedankte me voor het likwerk en beloon-de me met een heerlijke tongzoen. Ik zei dat ik het geweldig vond dat ze zulke geile dingen bedacht en speciaal voor mij zulke opwindende laarzen kocht. Ik zei dat ik het heerlijk vond om met haar te vrijen en dat ze me heerlijk had laten klaarkomen en bedankte haar voor de heerlijke opdracht die ze me had gegeven. Ik bekende Jeanette dat ik het heerlijk vond om haar laarzen te moeten/mogen likken en het superopwindend vond om de riem en gesp te moeten afzuigen. Jeanette zei dat ze het heerlijk vond om nieuwe opwindende opdrachten voor me te verzinnen en dat ze er van genoot mij opdrachten te geven.



Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 21 bezoekers online