Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Voor Karima
In de vroege avond kreeg ik plots telefoon. Het was mijn ex vriendin Karima. Ik schrok wel een beetje, want dit was het laatste wat zij zou doen, me opbellen. Na onze pijnlijke breuk hadden we alle contact verloren en dat ging zo een hele tijd goed, maar nu ze me belde had ik er op 1 of andere manier toch een goed gevoel bij. Ze stelde voor om even naar haar thuis te komen, om wat te praten. Verrast als ik was stemde ik toe. Ik keek op mijn horloge en zag dat ik nog ruim de tijd had om de volgende trein te halen. Dus ik ging op mijn gemak naar het station. Daar aangekomen duurde het niet lang voor de trein daar was. Ik stapte op en kocht een ticket. De rit duurde niet lang, maar een 20tal minuten. Na die 20 minuten was ik aangekomen op mijn bestemming, nu nog een kwartiertje stappen naar haar huis. Het was al 8 uur geworden en het was dus ook al donker. Ik belde aan en even later deed ze de deur open. Ze had een tamelijk kort rokje aan, een blouse die redelijk diep ingesneden was aan haar borsten en peeptoes met naaldhakken. Allemaal in het zwart, dit paste goed bij haar donkere haren en stak goed af tegen haar voor haar afkomst nogal lichte huidskleur. Ze groette me. ‘Dag Karima.’ Groette ik terug. ‘Kom maar binnen, het is koud buiten.’ We gingen naar de living en praatten wat bij. We zaten naast elkaar in de zetel en op een gegeven moment voelde ik haar hand over mijn been wrijven. Het was al ene tijdje geleden dat dit nog gebeurd was dus ik kreeg spontaan een erectie. Ze voelde dit. ‘Opgewonden?’ Vroeg ze plagend. Ik knikte. Ik legde mijn hand dan ook maar op haar been, maar dit was niet wat zij wilde. ‘Nee stop.’ Zei ze. ‘Ik heb andere plannen.’ Ze stond recht, nam mijn hand en leidde me naar een stoel die in de living stond. Ze duwde me op de stoel en liep toen naar de kast. Hieruit haalde ze een paar handboeien. Ik vroeg wat de bedoeling was, maar ze reageerde niet. Ze ging achter de stoel staan en nam mijn handen. Ik protesteerde niet. En ze maakte mijn handen vast met de handboeien. Vastgeketend op de stoel kon ik nu alleen maar wachten op wat er verder zou gebeuren. ‘Ik ga even naar boven.’ Deelde ze mee. Ik hoorde haar hakken op de trap tikken. Even later hoorde ik ze weer, ze was op weg naar beneden. Ze kwam de living binnen, ze had haar kleren uitgedaan en droeg een witte kamerjas. Ze kwam dichter naar me toe gestapt en zette 1 voet recht tussen mijn benen, voor mijn stijve pik die momenteel nogal spande in mijn jeans. ‘Ik heb een verrassing voor jou.’ Zei ze weer al plagend. Karima was eigenlijk 1 grote tease, wat me wel aantrok in haar, wat me minder aantrok was dat ik op dit moment helemaal niet wist wat er ging gebeuren. Karima had zich al enkele minuten in zetel gezet en keek me recht in de ogen. Plots ging de bel. ‘Onee.’ dacht ik ‘je gaat toch niet open doen?’ zei ik tegen haar. ‘Waarom niet, mss is het wel belangrijk’ De deur ging open en ik hoorde Karima de gasten –ze bleken met 2 te zijn- verwelkomen. Ze kwam weer de kamer binnen. ‘We hebben bezoek.’ En na haar kwamen er 2 zwarte mannen binnen. Ik geloofde mijn ogen niet, liet ze die mensen nu echt binnen, terwijl ik daar vastgeketend in het midden van de living zat? De 2 gingen zitten en Karima ging naar de keuken een fles cola en 3 glazen halen. Ze zette ze neer en begon met het bezoek te praten over dagdagelijkse dingen, mij negeerden ze. Plots zei Karima: ‘pff het is hier warm hé, ik ga even iets uitdoen.’ En ze stond recht en liet haar kamerjas op de grond glijden. Ze droeg nu enkel nog een zwarte bh, een stringetje en haar naaldhakken. Ze zette zich terug neer en ik zag de blikken van de 2 negers veranderen. Ze praatten wat verder en toen vroeg Karima of ze nog dorst hadden. 1 van de 2 knikte en Karima zette zich recht en bukte zich voorover over salontafel om de fles cola te nemen. De 2 mannen hadden nu een prachtig zicht op haar kont waarover ze alleen een string droeg. Karima bleef zo eventjes staan en ik vermoede dat ze dit met opzet deed. Ze zette zich terug neer schonk een glas in en wilde dat aan de man links van haar geven. Maar ze liet het ‘per ongeluk’ vallen en maakte heel zijn broek vast. ‘Onee, sorry.’ Zei ze En ze begon over zijn broek te wrijven. ‘Het is mss beter dat je die uitdoet.’ Zei ze. En da man deed dit. Maar ook zijn boxer was natgeworden. ‘Doe die ook maar uit.’ Zei ze met een geile blik op haar gezicht. De man deed zijn boxer uit en nu kwam er een reusachtige penis in erectie te voorschijn. ‘Maar die is ook nat.’ Zei ze en voor ik het goed en wel besefte nam ze zijn penis in haar mond. Ze was hem nu effectief aan het pijpen, en ze genoot ervan net als hij. De 2de man begon nu over Karima haar reeds natte stringetje te wrijven. En ze kreunde. Toen stond ze recht en deed haar bh uit. Daarna schoof ze ook haar string naar beneden. Ze was nu helemaal naakt op haar naaldhakken na. De 2 mannen ontdeden zich ook van hun kleren, en waren klaar voor een potje geil plezier. De 2 stonden recht en Karima ging tussen hen in op haar knieen op de grond zitten. Ze pijpte de ene en trok de andere af en wisselde af. Ze nam hun pikken diep in haar keel, voor zover ze kon, want ze waren gigantisch. De 2 mannen genoten zichtbaar. Karima stopte en zette zich op haar knieen en handen op de zetel. Een van de 2 mannen stak zijn penis in haar kutje en de andere ramde de zijne in haar mond. En mijn pik begon maar dikker en dikker te worden, zo geil als ik was moest ik het het gebeuren gadeslaan zonder er aan mee te kunnen doen. Karima werd nu echt als een slet geneukt, en dat had ze graag. Een penis in haar kut en 1 in haar mond. Maar dan wilde ze van standje veranderen. Ze zette zich op de ene en liet diens dikke pik in haar kontgaat glijden. ‘Neuk men kut’ zei ze tegen de andere en deze stak zijn lul in haar poesje. Ze werd nu gepenetreerd langs voor en langs achter, iets waar ze altijd al van gedroomd had. En ze gneoot, ik hoor de haar kreunen. Ze kwam meerdere malen klaar en nu was het ook de beurt van de 2 negers om klaartekomen. Karima zette zich weer op de grond met haar mond open en trok de 2 heren af tot ze hun sperma op haar gezichtje spoten. Ze likte alles op en de restjes veegde ze met haar vinger in haar mondje. De 2 kleden zich terug aan en lieten zichzelf buiten terwijl Karima op de zetel lag na tegenieten. ‘En wat vond je ervan?’ vroeg ze. Ik durfde niks zeggen. ‘Ze kwam op me toegestapt. ‘ik heb nog zin.’ Blijkbaar viel ze niet te bevredigen. Ze had juist 2 enorme pikken geneukt en nu had ze nog zin. Voor ik het besefte opende ze mijn broek, schoof die wat naar beneden en zette ze zich met haar kont naar mij op mijn stijve lul. Dit was zalig. Oh, dat gevoel… Ze neukte me, en na 10 minuten kwam ik al heerlijk klaar in haar nauwe kutje. Ze zette zich recht, maakte me los en begeleidde me naar de deur. ‘Twas fijn je terug te zien.’ Zei ze en ze sloot de deur.
Ik hoop dat je er van genoten hebt Karima, en weet dat ik al die maanden erg veel van jou genoten heb. Kus x


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 21 bezoekers online