Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

de droom die maar voor 1 dag uitkwam deel 2
Hej,hier ben ik weer.
Hij had het dus uitgemaakt.

Ik dacht : shit,shit,shit,sh...
He,wacht eens even... Ik heb hem helemaal niet nodig.
Plots zag de wereld er weer rooskleurig uit.
Hij zoekt het maar uit met zijn Jozefieneke.Ik zoek wel iemand anders.
Even denken,wie is een makkelijk doelwit?
Gil? IEUW!!! Ik walg er al van bij het idee.Niet dus.Saaie thomas.Echt niet.
Daar had ik het dus net mee uitgemaakt.
Leuke Thomas?Mij best.Hij is best grappig.Oke,even zien hoe ik het ga aanpakken.Eerst de mening van mijn vriendin vragen.Die zei dat hij maar saai was.Maar wat weet zij daarvan.Ik doe het gewoon.Moet zijn gsm-nummer zien te bemachtigen.Mmmhf.Ik haat gesprekken.
"Yo,thomas"
"ja?"
"gsm-nummers uitwisselen?"
"oke,waarom ni"
Yesss.We hadden afgesproken na school
in de fietsenstalling.
Triiiing.Ik vlieg naar het fietsenstal-achtige gebouwtje links van de speelplaats.Hij stond al klaar.
Hij zette het aan maar dat ding moest eeuwenlang laden.Ik vond het op zich niet zon probleem.Maar hij stond met zijn mobieltje tegen zijn fiets te meppen.De volgende dag zei hij dat zijn gsm kapot was.
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit!!!!!
Nu moet ik weer wachten tot-ie een nieuwe heeft.:(

nog steeds gebaseerd op een waargebeurd verhaal

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 24 bezoekers online