Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

gewoon een verzonnen verhaal
Ik ben Dewie en ik heb dit verhaal verzonnen en ik schrijf wat erin me opkomt.


Ik werd op maandag wakker door m'n wekker en sta op uit m'n bed.
Ik hoef niet naar school want ik heb vakantie.
Ik ging vandaag stappen met m'n vrienden en vriendinnen we hebben afgesproken om de hele vakantie te feesten.
Ik heb nog de hele dag de tijd om kleding te kopen en ga daar lekker gebruik van maken.
Ik ga naar de stad en ga eerst een schoenenwinkel binnen ik zie hele mooie echt leren laarzen die net boven mijn enkels uitkomen en met korte vranjes.
die koop ik en ga naar de 1e de beste kleding winkel die ik tegen kom en ren erin.
Ik zie een hele coole zwarte jeans en een zwart buik truitje.
ik ga de douglas binnen en koop een lekker luchtje en wat make~up dat bij m'n outfit past.
nu nog naar de kapper en de nagel stuliste.
na dat gedaan te hebben ga ik naar huis en ga me optutten het is namelijk al 17.00 uur en ik nog maar een uur voordat ze e op komen halen!
als ik klaar ben heb ik nog maar 5 minuten over en ga nog even voor de spiegel staan om alles te perfectioneren.
dan gaat de bel ik roep naar m'n ma dat ik ga en daar staan Felix,Jimmy,Daan,Laura en Robin.
Ik heb al een tijdje een cruch op Felix maar durf het aan niemand te vertellen behalve aan Laura.
Ik hoop vanavond door zijn hart heen te gaan en kijken wat hij van me vindt.
We gaan de stad in dus we moeten een taxi bestellen.
we zitten met z'n vieren dicht opelkaar gepropt achterin en ik zit tegen Felix aangeplakt ik voel me ongemakkelijk en ga tegen Laura aanzitten. Felix ziet het en gaat tegen het raam aanzitten om mij wat ruimte te geven.
ik maak er gebruik van en ga precies in het midden van het kleine beetje ruimte die ik heb zitten.
als we erzijn betaalt Robin de taxi en we racetten uit de auto om de frisse lucht tegemoet te sprinten.
als we buiten staan ben ik blij dat ik alle ruimte van de wereld heb want nog 1 minuut tegen Felix aan en ik had hem gegrepen.
(ow bijna vergeten ik zit jullie nu wel alles te vertellen maar ik ga even zeggen hoe felix eruit ziet: hij is donkerblond,blauwe ogen, 8 pack, lang gespierd, maar ik had dat pas vorig jaar in de gaten want ik ken hem al sinds m'n 2e ofzo.).
ik loop met Laura en Robin naast me naar het dj chuky feest en we gaan naar binnen.
we gaan de dans vloer op en we beginnen te dansen ik laat me even helemaal gaan ik dans uitgelaten met Laura we moeten ontsettend lachen als we bessefen dat we heel mongolisch staan te dansen maar gaan wel gewoon door tot er een rustig nummer wordt gedraaid en dj chuky roept: VOOR ALLE STELLEN DIE HIER IN DE ZAAL ZIJN!
Ik ga aan de bar zitten en dan komt Felix aangelopen.
Hij strekt zijn hand uit en ik rijk mijn had aan naar hem hij pakt hem aan en terwijl ik rood ben geworden loopt hij voor mij uit naar ongeveer het midden van de zaal en ik zie Jimmy met Robin dansen en Daan met Laura ze staan met elkaar te dansen en ik voel me nog roder worden.
als ik naar Felix opkijk zie ik dat hij vlakbij me is gaan staan ik wil achteruit stappen maar iets houd me tegen. hij slaat zijn armen om mijn middel en ik leg mijn armen op zijn schouders en we laten ons meevoeren op de muziek.
als er weer gewone muziek opstaat besef ik pas dat ik tegen hem aansta.
ik kijk hem aan en hij kijkt terug dan pas merk dat de spotlights op ons staan en ik schrik me dood maar laat dat niet merken maar dans gewoon verder.
Dan uit het niets gaat een van de spots naar chucy en hij zegt: OKE ALLEMAAL WE HEBBEN EEN STEL VAN DE AVOND, HE JOH, ZOEN DIE MEID EENS! DOE IS GEK!
ik keek naar Felix en hij kijk mij aan alsof hij toestemming vroeg.
ik knikte voorzichtig ja en hij sloeg zijn armen om me heen en zoende me vol op de mond en ik kus terug ik doe m'n mond een stukje open en voel zijn tong in mijn mond gaan ik kus vurig terug en ik hoor om mij heen overal geklap


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online