Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

ik en mijn sexvriendinnetje, een verrassing voor mijn vriend
ik wil mijn man eens lekker verwennen vandaag.
Ik heb mijn sexvriendinnetje Jade uitgenodigd, een mooie half marrokkaanse half antilliaanse meid met volle lippen, mooi lang donkerbruin haar, cup E en hele dikke billen.
Wij hebben elkaar al eens eerder verwend, maar voor mijn vriend zal dit de 1e keer worden! Wat zal hij verrast zijn en gek worden van twee vrouwen!

De deurbel gaat en Jade staat voor de deur, haar dikke lippen glanzen van de roze lipglos en haar ogen zijn sexy zwart omlijnt, ze doet haar zwarte jas uit en onder die jas zit het strakste en kortse jurkje die ik ooit heb gezien. Jade bukt om haar hoge pumps uit te doen en ik zie haar prachtige billen met een geil kanten stringetje ertussen, bij die aanblik word het al nat tussen mijn benen.
We kussen elkaar en onze tongen vinden elkaar en we worden al helemaal opgewonden van het geile kussen.
We lopen de trap op naar boven, ik voorop en Jade slaat zacht op mijn billen.
Boven in de slaapkamer staan we voor de inmens grote spiegel. Mijn vriend en ik houden ervan om tijdens de sex te gluren in de spiegel hoe geil het eruit ziet, aan het plafond boven het bed hangt ook een grote spiegel.
Jade gaat achter mij staan en pakt mijn borsten vast, met mijn cup D mogen ze er ook echt wel zijn.
Ze doet mijn truitje uit en trekt ook mijn bh uit. ze likt over haar lippen en begint mijn borsten te masseren, eerst zacht en dan wat steviger, ze knijpt zachtjes in mijn tepels en ik kreun. Ze trekt mijn broek uit en glijd even met haar vingers langs mijn stringetje die drijfnat is.
Ik trek Jade's jurkje uit en haar bh en begin haar borsten te likken en zuigen. Fuck wat is ze toch lekker!
We gaan samen op bed liggen en masseren elkaars borsten en ondertussen tongen we heftig.
Ik hou het niet meer en trek Jade's stringetje uit en spreid haar benen.
Wat supergeil een kaal nat kutje, haar klitje is al helemaal opgezwollen!
Ik lik en zuig aan haar lipjes en cirkel langzaam naar haar klitje. Mmm ze smaakt zo zoet en geil!
Jade kreunt, hijgt en knijpt en draait aan haar tepels.
Ik neem haar klit in mijn mond en begin er zachtjes aan te sabbelen.
Jade siddert van genot en slaakt af en toe een gilletje..
Ze roept me bij zich en wil dat ik met mijn kutje boven haar gezicht hang.
Ik ga met mijn kutje boven haar hangen en Jade likt en zuigt mijn kutje alsof haar leven ervan af hangt!

Ik hoor de voordeur dicht gaan.
Gestommel op de trap.

En daar staat mijn vriend met zijn mond open terwijl ik boven Jade lig en we ongeneert elkaar helemaal aflikken.
Ik kijk vanaf mijn ooghoeken toe hoe mijn vriend zijn broek en shirt uittrrekt.
Ik zie een enorme erectie door zijn boxershort.
Ik ga van Jade af en Jade heeft mijn vriend nu ook opgemerkt.
mijn vriend trekt snel zijn boxershort uit en Jade en ik kijken hongerig naar zijn grote stijve lul.
We gooien mijn vriend op bed en beginnen om beurten gretig te zuigen. Om beurten spugen we zijn lul onder en zuigen en likken hem weer helemaal schoon.
Mijn vriend houd onze hoofden dominant vast en kreunt het uit.
ik pijp mijn vriend helemaal tot diep in mijn keel, ik kijk omhoog en zie Jade's tong in mijn vriend zijn mond gaan, mijn vriend pakt de grote tieten van Jade vast en knijpt in haar grote tepels.
Ik beweeg mijn hoofd nog sneller en laat zijn lul steeds harder, steeds dieper in mijn keel stoten.
ik voel dat mijn vriend het niet lang meer houd en ik stop. Ik ga liggen op bed en mijn vriend begin heerlijk op mijn klitje te sabbelen. Jade komt met haar kut boven mijn mond hangen en ik zuig en lik haar kutje schoon, oh wat is Jade nat.
Nu is het tijd om die lekkere lul te berijden.
Mijn vriend gaat om bed liggen en Jade gaat op hem zitten.
Ze laat zijn lul in een keer in haar schuiven en begint ritmisch te rijden.
ik vinger mijzelf want wat is dit geil om een andere meid op mijn vriend te zien rijden! Jade gaat steeds sneller en begint harder te kreunen en hijgen. Ik zie het gezicht van mijn vriend spannen en weet dat hij Jade's kutje helemaal gaat volspuiten. Jade komt gillend klaar terwijl ik zachte klapjes geef tegen haar tieten en billen.

Ze willen dat ik op bed kom liggen en mijn vriend is zo geil dat zijn lul binnen de kortse keren weer op volle kracht staat.
Hij legt allemaal kussens onder mijn billen zodat mijn billen veel hoger liggen dan mijn bovenlijf.
Jade likt en zuigt aan mijn borsten terwijl mijn vriend zachtjes mijn kutje binnendringt. Met zijn duim wrijft hij over mijn klitje en ik word helemaal gek.
Jade gaat weet met haar kutje boven mijn mond hangen en ik begin haar weer heerlijk te likken.
Mijn vriend begint mij steeds harder te neuken en houd zich vast aan mijn tepels, oh dit is echt heerlijk. Ik word helemaal suf geneukt terwijl ik heerlijk een kutje lik.
Ik hou het niet lang en kom kreunend, schokkend en squirtend klaar.
Dat is het teken voor mijn vriend om mijn kutje helemaal vol te spuiten.

Na deze heerlijke ervaring hebben we nog vaak met zijn 3en afgesproken.

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 8 bezoekers online