Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Candy Man
Er was eens een familie met 2 kinderen een jongen en een meisje. De jongen is 15 jaar en het meisje 7. De familie geloofde niet in legendes . Op een avond moesten de ouders naar een belangrijke vergadering en dus moest de jongen oppassen: Maar mam ik wil naar die fuif , ik heb ook een leven hoor!! Schreeuwde de jongen. Niets daarvan ! Schreeuwde zijn ouders.
De jongen mopperde en ging naar boven.
Toch ga ik ! zei hij stilletjes.



rond 10uur deed hij zijn zusje op bed en ging naar de fuif. ze deden een spelletje doen of waarheid.
Op een duur was het de jongen zijn beurt: Doen of Waarheid? Vroegen zijn vrienden. Doen ! Riep de jongen beslist.
Loop naar de spiegel en zeg 3 keer candyman in de spiegel , kom dan weer terug. Dat deed hij.
Candyman , Candyman , Candyman er verscheen een clown in de spiegel en hij lachte vals en verdween weer.



Toen de jongen terug kwam van de fuif ging hij gelijk naar zijn kamer.


De volgende dag ging hij zien bij zijn zusje. Hij zag overal bloed en dan zijn zusje. Hij gilde zo hard dat er glazen breekte. De clown kwam tervoorschijn en lachte weer vals.
Zijn zusjes keel was opengesneden en haar bovenste van haar hoofd afgesneden(dus zag je haar hersens) De bel ging
De jongen deed de deur open, het was de politie.
Godzijdank, ik moet jullie iets laten zien . Snikte hij.
Menneer we moeten u slecht nieuws vertellen... U vader en moeder zjn gisteravond overleden. Hij kreeg geen lucht. Hoe laat ongeveer? Vroeg hij
Rond half 11 menneer, wat moesten we zien? Vroeg de politieagent.
Ze gingen samen naar boven. De politie keek naar het meisje. Zo zijn u ouders ook gestorven menneer. Zei de politieagent . De jongen begon de huilen en hij zag de clown weer in de spiegel.......





Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online