Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

de b.b.d. en de vloek van het boek
de b.b.d. en de vloek van het boek
in het m.f.c. komt de b.b.d. samen.
bij 1 van de bijeenkomsten kwam er een pakje.
in dat pakje zat een boek.
het was een gek boek.
er zaten lege bladzijdes in.
diana pakte het boek en keek er in.
en diana zei :ik moet even naar de wc.
na een uur zat hij er nog op.
dus ging de rest van de b.b.d. kijken.
en ze zagen diana nergens.
toen zij Jordy kijk in dat boek.
iedereen keek en zag diana in het boek.
Jordy zei: ik berg het boek wel op.
maar Emre zij kijk er staat een verhaaltje bij:
iedereen van de b.b.d. zal in dit boek rusten.

liza kon het niks schelen en pakte het boek en was plots verdwenen.
zij zat ook in het boek met weer een verhaaltje ondertussen was het verhaaltje bij emre verandert er stond:
gij die naar de wc ging kwam niet meer terug.
En bij liza stond:gij die niet bang was zal er niet meer zijn.
Jordy wou perse dat boek opbergen dus pakte hij het vast en weg was hij.
Er stond bij hem:gij die dit boek opbergt zal verloren gaan.
De rest van de b.b.d.was erg bang,drie van hun leden waren in een boek wat nu dachten ze.
Fabiola stont perongelijk op het boek en werd steeds kleiner en zei licht het aan mij of krimp ik.
De rest zei: ga van dat boek af anders rust je straks ook in dat boek.maar ze was koppig dus ze ging niet van het boek af.
En zij ruste ook in een in het boek.daar stond ook een verhaaltje bij, gij die koppig is zal rusten in het boek der kinderen.
moerad was bang en pakte het boek.hij ging er op zitten en zei:ik ga er maar in.maar ergebeurde niks.hij ging staan en zei:laat ook maar.
plots werd hij opgezogen en ook hij ruste in het boek.en er stond bij:als gij zit op het boek is gij vijlig,als gij staat op het boek zijt gij van mij
emre wasnu allen en zij ik ga er ook maar in en dat deed hij,en bij hem stond:nu bent gij ook van mij.op dat ogenblik kwam er een man binnen en zij:ik ben te laat teminste hij pakte een spreuk, ik kan het proberen en ja daar stonden de leden van de b.b.d.en iedereen was blij emre was een betje in verwaring,en vroeg wat is er met dat boek.
de man zei:er is niks aan de hand.

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online