Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Een kwellende, verwarrende en onmogelijke liefde. [Deel 1]
Hoezeer ik ook dacht dat fan zijn niks voor mij was; 'ik mijn tijd niet aan die onzin spendeerde', 'ik wel wat beters te doen had als al het nieuws, de kranten, tijdschriften en wat dan ook allemaal af te speuren naar artikels over 'die persoon'', zo veel tijd steek ik er nu in. En het 'mooie' ervan is: Ik kan het niet veranderen, hoe graag ik ook zou willen. Ik zit gevangen in een web en kom er niet meer uit.

Het begon allemaal op een dag in Augustus. Bijna zat de zomervakantie er al weer op. Een van de laatste dagen zou er een beginnend artiest komen optreden in de binnenstad. Iemand die weer eens had meegedaan aan zo'n talentenjacht waarvan je er ieder jaar tig ziet zodat je er gewoon gek van word. Toch was deze persoon me bijgebleven en anders dan alle anderen van zulke kijkcijfer programma's.. Ik twijfelde dan ook geen moment en belde gelijk mijn beste vriendin op of ze met me mee ging naar de stad om hem in het echt een te bewonderen. Het leek haar wel oke en een paar dagen daarna vertrokken we op onze fiets naar de stad.

Zonder enige verwachtigen maar hopend op een leuke middag. Misschien konden we nog wel een leuke foto met hem maken als herinnering. Na enige tijd gewacht te hebben zagen we hem en zijn manager en 2 bandleden aan komen lopen, ze hadden een hele weg door de stad moeten afleggen om bij 'de plaats van bestemming te komen'. Door zijn unieke uiterlijk merkte iedereen hem gelijk op, het was niet zo dat ze erop af stormde maar langzaam liepen een paar mensen naar hem toe. Het was totaal niet druk dus het werd een leuk intiem optreden. Ik was een van de eerste die al bij hem stond voor een foto, nu we hier toch waren kon het maar liever meteen gebeurd zijn want wie weet zou ik deze kans wel niet meer krijgen.. Ik ging naast hem staan en de foto werd gemaakt. Ook mijn vriendin wilde nog maar ze vertelde ons dat er nu geen tijd voor was want hij moest zich klaarmaken voor het optreden. Naderhand was er nog alle tijd voor foto's en handtekeningen. We vertrouwde erop en gingen klaarstaan om van zijn optreden te genieten. Hij stond nog aan het begin van zijn succes en nog maar weinig mensen kende hem en zijn liedjes, ook ik was toen nog niet zo vol van hem en kon niet al zijn liedjes mee zingen. Ik heb gedurende het optreden alleen maar naar hem zitten te staren, wat was hij knap en goed. Zoiets had ik nog nóoit gezien. Ik werd er helemaal happy van en toen bleek dat iedereen aan de beurt kon komen om uitgebreid met hem op de foto te gaan had ik het even niet meer. Ik stond te trillen op mijn benen toen ik naast hem mocht gaan staan. Ook mijn vriendin had eindelijk haar foto samen met hem. Ik had de smaak goed te pakken en wilde het liefst nog een keer met hem op de foto! We sloten dus weer opnieuw aan in de rij en hij moest lachen toen ie me zag. Ik ging weer netjes naast hem staan, maar voor ik het wist pakte die me om mijn middel en begon me te knuffelen! Zo snel als ze kon knipte mijn moeder een foto. Ik wist niet wat me overkwam! Na de foto liet hij me nog steeds niet los.. De zenuwen gierde door mijn lijf en ik wist niet hoe ik moest kijken.. Op een gegeven moment liet ie me los en gaf me een knipoog. Zijn hand zat nog in de mijne en ik besloot de stoute schoenen aan te trekken en hem niet los te laten. Er kwamen nog mensen achter mij dus het moest, maar ik kneep er nog even zacht in en liep toen weg. Na dit alles ging hij nog éen keer zingen, ik verdronk in zijn ogen en stem en had in gedachten al bedacht dat ik hem snel wéer wilde zien. Met een half oor hoorde ik hem zeggen dat dit het einde was van zijn optreden en ze begonnen hun spullen in te pakken. Ik zat alleen maar met mijn gedachten bij wat er was voorgevallen. Het was zo speciaal voor mij dat je het eigenlijk niet op papier kunt zetten. De kleine details die er bij kwamen kijken kun je niet verwoorden. Dit is echt iets waarvan je kunt zeggen: dit moet je meegemaakt hebben. Hij en zijn bandleden gingen het podium af en er kwamen nog wat mensen naar hem toe die op het laatste moment nog een foto met hem wilde. Zo ook een wat dikkere vrouw die al de hele tijd om zijn nek hing en meende hem te moeten kussen. Ik zag en voelde dat hij er niet van gediend was. Op een gegeven moment keek hij richting mij en ik zag dat hij het afschuwelijk vond hoe de dikke vrouw met hem omging hij maakte een gebaar van; red me. Ik had het dus al goed in de gaten gehad. Ik en mijn vriendin stonden nog ademloos te kijken hoe de mensen kwamen en gingen, hoe ze hem vastpakte, begroette alsof ze hem al jaren kenden, en hoe ze verder met hem omgingen.. Ooh wat was ik jaloers. Ik zag al helemaal voor me hoe IK hem 3 kussen op zijn wang zou geven alsof ik hem al jaren zou kennen, en hoe gemakkelijk ik een praatje met hem zou maken. Een ware droom leek het. Zijn manager zat al aan te dringen dat het tijd was om te gaan, ik en mijn vriendin waren ons er van bewust dat het misschien de laatste keer was dat we hem zouden zien. In een paar uur was ons leven veranderd, wat een ervaring was deze dag. Het was meer dan we ervan hadden verwacht, we hadden 10tallen foto's samen met hem en als klap op de vuurpijl had ik echt met hem geknuffeld! We besloten te blijven staan kijken tot we hem echt niet meer konden zien. Hij en zijn bandleden liepen mijn kant uit, ik kreeg het warm en ging er natuurlijk vanuit dat hij gewoon langs me voorbij zou lopen alsof ik een onbekende fan was die een keertje zijn optreden was komen bewonderen. Maar dat bleek minder waar, hij had me allang zien staan en gaf me een 'aai' over mijn kin! Ik wist niet hoe ik het had en viel bijna flauw, wauw dit kon niet waar zijn! Dat was het laatste en we gingen met een zeer voldaan gevoel naar huis. Dit was het begin van een nieuwe periode in mijn leven. Vanaf vandaag zou mijn leven veranderen. Niets zou nog hetzelfde zijn. Ik stond op het begin van wat je kan noemen een 'verschrikkelijk leuke rot tijd'. Ik was fan. En niet zo'n beetje.

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online