Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Fee en Vs Vampier deel 1
Er waren eens twee scholen.
een vampieren school en een tover school.
die scholen hadden een oorlog.
de vampieren probeerden all feeen
in vampieren te veranderen en dat lukte soms maar de uitvolkorene maakt dat steeds weer ongedaan daarom proberen ze die te zoeken en te doden.
want ze kan niet zomaar veranderd worden in een vampier.

ToverSchool
Mevrouw van Dijkjes we horen niet te slapen tijdens de les kun je vertellen hoe deze spreuk gaat..

VampierSchool
Ej Rotjoch! oplette zat je nou alweer te maffe?! kom maar hier met die waardeloze hand van je waardeloos kind!

ToverSchool

Oke Sabrina jij gaat je zelf toveren als een vampier en luisterd ze af.
Ja mevrouw.Sabrina tovert zich om en teleporteert zich voor de vampier school.

VampierSchool

Eey jij stom kind zeg maar hoe je een vogel moet doden.
'Hallo ik ben hier nieuw'Zegt sabrina
Iedereen kijkt naar haar.
'En waar kom jij vandaan' Zegt de vampier les gever.'Ik was vroeger een fee'Zegt sabrina
'Oke ga zitten' zet lesgever.
'En dan gaan we nu verder'.zegt lesgever.
Morgen gaan we die verrekte toverschool aanvallen en eindelijk weten we wie de uitvolkorene is het is Sabrina..
Sabrina schrikt. ' ik moet even naar het toilet.. ik bedoel..ffe pisse!

Wordt vervolgd



Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online