Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Puberteit en problemen deel 1
Melanie : 14 jaar.
Nick : 16 jaar.
Lotte : 15 jaar.


''Melanie eten!'' roept Sanne de moeder van Melanie. ''Jahaaaaaaa ik kom al!'' roept Melanie. Ze loopt naar beneden. ''Wat gaan we eten?''. ''Spruitjes met aardappelen'' zegt haar moeder. ''Gatverdamme je weet tog dat ik dat niet lust!'' zegt Melanie. ''Wat heb jij de laatste dagen?!'' vraagt haar vader. ''Jemig laat me tog een keer met rust!'' zegt Melanie. Ze loopt woedend naar boven naar haar kamer en smst haar beste vriendin Lotte.

Lotte!
Hoe gaat het met je?
Met mij niet zo goed.
Ik ben de laatste tijd heel
erg chagarijnig, en me ouders
zitten maar de hele tijd te
zeuren ik word echt gek van
ze!

xxx Melaniieee.

Tien minuten later krijgt ze een sms van Lotte.

Heey Mel!
Wat stom voor je!
Met mij gaat het helemaal
perfect!
xxxxxx Lotte!!

Melanie zucht en gaat achter de computer. Die lekkerding Nick is online die Melanie al jaren leuk vind! Nick begint met haar te praten.

Nick zegt: Heey lekkertje
Melanie zegt: Heey lekkerding :$
Nick zegt: Alles goed ?
Melanie zegt: Jaa nu ik met je praat wel
Nick zegt: Mooi zo zin vanavond af te spreken?
Melanie zegt: Ja is goed :$.
Nick zegt: Zie je hier om 21:00 uur.
Melanie zegt: Is goed ik kom er zo aan (L)
Nick zegt: Doeii hou van je! (K)
Melanie zegt : Ik ook van jou :$(L)

Melanie gaat offline en pakt haar tas. Ze doet nog haar tandenborstel erbij en haar pyjama voor als ze blijft slapen. Ze gaat naar beneden en zegt : ''Pap ik ga naar Nick toe en ik denk dat ik er blijf slapen''. ''Is goed, doe niks ergs oke?'' vraagt haar vader. ''Nee dat weet je toch!'' zegt Melanie. Haar vader glimlacht. ''Doei schat!'' zegt hij. Melanie geeft hem een kus en gaat op de fiets naar Nick toe. Melanie komt aan en belt aan bij Nick. Nick doet open, en zegt dat ze binnen moet komen en dat zijn ouders op vakantie zijn. Melanie glimlacht en loopt naar binnen. Nick geeft haar een zoen op haar mond. Melanie bloost. ''Wil je met me?'' vraagt Nick. ''Ja!'' zegt Melanie enthousiast.

Er komt nog een deel 2....!

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online