Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Hij was niet goed voor mij
LET OP!!!!, verhaal is vanaf 12 jaar en ouder!!!



R zat bij me op school. Nooit eerder had ik hem gezien, totdat ik in de derde klas kwam. Bij mij was het liefde op het eerst gezicht. We kregen contact en omdat ik naar Amerika ging voor een week had ik mijn beste vriendin en hem uitgenodigd bij mij thuis. De hele nacht hebben we films gekeken en op die avond had ik met hem gezoend. De week daarna toen ik thuis kwam kregen we wat. Ik was hartstikke verliefd en helemaal happy. Het was altijd leuk als hij er was. Wat ik niet in de gaten had, was dat het toen al begonnen was. Dat merkte ik pas later. Veel en veel later. Hij had namelijk nooit geld. En aangezien mijn ouders niet de armste zijn had ik het wel altijd. Ik betaalde alles voor hem. Sigaretten, eten, computerspelletjes, beltegoed, zelfs een telefoon. Als hij zakgeld had gekregen (wat ook niet al te veel was) betaalde hij zelf zijn eten en sigaretten. Niks voor mij dus. Toen we een maand wat hadden, hadden we voor het eerst seks. Het was mijn eerste keer en ook die van hem. Zo perfect was het niet want ik had aardig wat gedronken. Het was een ramp. De tranen stroomden over m´n wangen maar toch ging hij door. Het was vreselijk. Elke keer als hij bij mij sliep of ik bij hem hadden we seks, huurden we wat films en kochten we eten en drinken. Met andere woorden: Elke keer als hij langs kwam was ik blut.
Ik vond het zoiezo al raar want hij wilde nooit beneden zitten. Altijd maar boven. Hij deed ook een computerspelletje en die was nogal verslaven. Ik was gek op die jongen dus had ik dat spel ook op mijn laptop geinstalleerd. Ik wilde dat hij zichzelf kon zijn bij mij. En vanaf dat moment zat hij dag en nacht dat spel te spelen als hij bij mij was. Elke keer als we uit gingen moest ik alles betalen. Hij beloofde het terug te betalen. Ik heb nooit iets van dat geld terug gezien. Ook kon ik nooit wat goeds doen in zijn ogen. We hadden heel vaak ruzie en dat was natuurlijk altijd mijn schuld. Ik verloor mijn zelfvertrouwen en op een gegeven moment had ik faalangst en werd ik depressief. Ik dacht dat dat aan de thuissituatie lag, die ook niet ideaal was. Hij beloofde me te helpen. Het enige wat ik van hem gehoord heb die tijd zijn de dingen die ik beter moest doen, die ik fout deed, dat hij het zo moeilijk vond. Hij was altijd heel zielig en ik was de aansteller. Het is twee keer uit geweest maar het ging ook weer aan. Ik was de schuldige dus ik moest het opknappen. Maar omdat ik zoveel van hem hield deed ik dat. Ik moest de moeite doen om zijn vertrouwen terug te winnen, terwijl ik nooit zijn vertrouwen geschaden heb. Ik kreeg af en toe mailtjes van hem hoeveel hij wel niet van me hield en hoeveel hij om me gaf. Ik geloofde dat. Ik vergat al de ruzie's en al het gezeik door zijn woorden.
Hij had ook een zus waar hij best close mee was. Alles vertelde hij haar. Ook de ruzie's. En dan zo dat het leek alsof alles mijn schuld was. Hij was het engeltje en ik was de duivel. Ik was niet goed voor hem en ik had hem veranderd.
Op een gegeven moment wilde hij niet meer met condoom vrijen. Ik vond het prima. Ik was aan de pil dus er kon niks gebeuren. Ik heb drie keer gedacht dat ik zwanger was omdat ik zomaar opeens twee maanden niet ongesteld werd. En hij bleef maar doorrammen en doorzeiken dat dat niet kon omdat ik aan de pil was.
Hij heeft het in m'n kop gestampt dat mijn toenmalige vriendinnen niet goed voor me waren. Dat ze me allemaal gebruikten en dat het geen echte vrienden waren. Ik geloofde het. Hij was de enige voor mij. Ik was blij dat ik van die vriendinnen af was, des te meer tijd had ik voor hem. Het ging van kwaad tot erger. De grootste ruzie's heb ik met ze gehad, ik heb ze voor de ergste dingen uitgescholden. Omdat ik alleen hem zag. Zijn perfectie. De rest was ballast. Een jaar later was het weer uit. Ik was te laat met regelen dat ik naar zijn moeders verjaardag kon. Die werd 50. Ik had ook contact met S, een jongen van school. Het was een gozer die niet de knapste was en die verslaafd was aan wiet. Ik vertelde hem alles. Alles over mijn relatie en over mijn leven. Hij was degene die me overeind hield die tijd. Hij gaf me de kracht om mijn mond open te trekken als iets me niet aanstond, om nee te zeggen. Want ook op school werd er gebruik van me gemaakt. Iedereen wou sigaretten en geld van mij lenen omdat ik geen nee kon zeggen en ze wisten dat dondersgoed. Op een gegeven moment had ik tegen S gezegd dat ik erover nadacht om het uit te maken met R. Op een avond sliep R dus bij mij en we hadden ruzie over die verjaardag van zijn moeder. Ik had mijn telefoon boven laten liggen en ik liep naar beneden zodat ik het kon vragen aan mijn ouders. Toen ik weer boven kwam zat hij met mijn telefoon in zijn hand en had ik dus een smsje van S. Er stond in dat het hem niet slim leek dat ik R bij mij liet slapen als ik het uit wou maken. Ik heb uitgelegd hoe het zat maar hij wilde me niet geloven. Zo ging het uit. Ik wilde hem terug maar hij wilde mij niet. Een paar weken later ontmoette ik J. Hij was perfect. Hij was lief en hij hielp me uit de put. Hij heeft me laten inzien dat R niet goed voor me was. Dat ik gebruikt werd voor seks en geld. Dat hij niet goed bij zijn hoofd was om zo´n mooi meisje als mij kapot te maken. Zijn woorden. Ik was gelukkig met J. We hadden net één dag wat en toen wilde hij seks. Ik vond het best. En zo ging het precies als bij R. Elke keer dat hij bij mij kwam hadden we seks. Nou was de relatie met J niet van hele lange duur, ongeveer twee weken. Toen ging het uit, hij ging verhuizen naar de andere kant van Nederland. Ik vond het vreselijk. Natuurlijk had R allang gehoord dat ik met J had dus hij begon weer contact te zoeken. Ik liet me meeslepen. We hadden bijna weer wat totdat mijn vriendinnen die ik toen zo hard had laten vallen me hadden laten inzien wat voor een klootzak het eigenlijk is. Hij is degene die mij de depressie had aangepraat. Hij is degene die me gebruikt heeft voor seks en geld. Hij is degene die fout was. Ik had hem helemaal aan de kant gezet. Met pijn en moeite. Want die jongen was speciaal voor mij. Wekenlang ben ik ongelukkig geweest. De tranen kwamen s´ochtends en s´avonds huilde ik mezelf in slaap. Twee keer was ik gebruikt. Ik voelde me echt een slet. Ik haatte mezelf. De depressie kwam terug en iedereen om me heen zag het. De faalangst was verschrikkelijk erg. Ik durfde niet in mijn eentje naar school te fietsen. Ik ging naar een orthopedagoog. Ik praatte op school met drie verschillende personen. Langzaam maar zeker werd het minder maar nog steeds was het er.
Die maand daarna was ik nog steeds ongelukkig, dacht nog veel aan R en J. We hadden workshops op school en ik moest naar een dorpje met mijn vriendin die ik op het begin genoemd heb, D. Ik sliep die avond ervoor bij haar aangezien zij dichter bij dat dorpje woonde. Die avond zat het best vol daar. Er waren allerlei vrienden, onder andere K. Die was jarig. Ik had hem gefeliciteerd en ik vond hem gelijk al knap. Ik zocht er verder niks achter want ik was nog veel te veel bezig met R. Hij voegde me toe op hyves en vroeg mijn msn. Elke keer als ik met hem praatte voelde ik me goed, zelfverzekerd en gelukkig. Onze gesprekken gingen nooit ergens over maar het was altijd leuk als ik hem sprak. Op een gegeven moment hadden we afgesproken maar ik zei de hele tijd af omdat ik niet durfde.
Een weekje later of zo sliep D bij mij. We verveelde ons en hadden K gebeld of hij langs kwam. D´s broer en nog een vriend kwamen ook mee. Die vriend had een auto dus we zijn met zijn vijven een heel stuk gaan rijden. Tijdens die rit hebben K en ik gezoend en ik was hartstikke gelukkig. Ik was verliefd. Ik dacht dat het niet kon. Zo snel achter elkaar, dat kon niet. K en ik bleven afspreken en een maandje later kregen we iets. Vanaf het moment dat ik K had ontmoet was ik R zo ongeveer vergeten. Natuurlijk dacht ik er nog wel eens aan maar niet meer dat ik de hele dag tranen op mijn wangen had zitten. Ik heb nu twee maanden iets met K en nog steeds ben ik gelukkig met hem. Al wel seks gehad, maar niet na een week al. Hij werkt voor zijn geld. Hij wil niet dat ik ook maar iets voor hem betaal. Over mijn verleden weet hij bijna niks maar ik ga het niet over R of J hebben met hem. Dat hoeft hij niet te weten.
Met mijn faalangst gaat het ook veel en veel beter. Ik heb laatst zelfs een spreekbeurt gehouden. Ik heb me de hele dag geweldig gevoeld. Ik durf weer te leven. Alles waar ik bang voor was interesseert me niet meer. Ik doe het gewoon. Nog nooit in mijn hele leven ben ik zo gelukkig geweest. Ik denk nog wel eens dat ik gewoon bekend sta om het meisje dat gebruikt moet worden of zo. Ik hoop dat dit goed afloopt.
Hoe gelukkig ik ook ben nu, R zal ik nooit vergeten. Hoe raar het ook klinkt. Ik zal altijd van hem blijven houden.


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online