Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

in de sloot...
De lucht begon langzaam donker te worden en de sterren verschenen aan de hemel...
Ik en Lindy lopen samen door de Sint-Lucas straat... 'Kijk hoe mooi die sterren' zegt Lindy, 'ja mooi...' mompel ik afwezig. 'Je kijkt nog niet eens' zegt Lindy plagend.
Ik kijk strak voor me uit, 'Wat is er?' vraagt Lindy. 'Sst!' zeg ik 'ik... ik heb het gevoel dat we worden gevolgt' fluister ik snel.
Lindy en ik kijken tegelijk om en we zien een man staan, hij is zo rond de 40 schat ik... Hij had een lange lere jas aan... Hij is vast gewoon een man die aan het wandelen is... Hij zal ons toch niks doen...
Lindy en ik lopen stevig door, de rillingen lopen over mijn rug als hij dichterbij komt.
We lopen langs een opgedroogde sloot,
Ik kijk achterom De man die daarnet achter ons liep was nu weg. 'Gelukkig is hij weg' zeg ik en ik draai me om naar Lindy... Mijn nekharen gaan rechtovereind staan... Lindy was weg!
Ze liep net toch nog langs me?!
Ik kijk om me heen 'LINDY!' schreeuw ik.
Ik hoor gegil vanuit de sloot, snel ren ik erheen.
Daar zie ik Lindy met de man over Lindy heen gebogen en hij probeerd haar de slootin te trekken, Lindy schopt wild in het rond.
Zelf zou ik die man nooit aan kunnen! ik moet hulp halen!
'Lindy hou vol ik haal hulp!' schreeuw ik. meteen draait de man zich om en graait naar mijn benen.
Ik spring snel achteruit en ren zo snel mogelijk weg...
Het voelt niet goed om Lindy daar achter te laten met die man maar ik moet hulp halen! Ik ren en ren zo hard ik kan. 'Auwts!' er steekt iets in mijn been. ik graai er met mijn handen naar en vis mijn mobiel uit mijn zak.
'SHIT!' schreeuw ik! 'helemaal vergeten!' meteen ren ik terug en toets 112 in. als ik aan kom bij de sloot is de man weg...
maar Lindy ook!
'LINDY!!! LINDY!!!' schreeuw ik zo hard ik kan! 'Hallo?' hoor ik uit mijn mobieltje komen.
Ik laat mezelf op de grond vallen... Had ik Lindy maar nooit alleen achtergelaten bij die man!

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online